ב- קמפיינים תגיות: ייבוא אנשי קשריצירת קמפייןצרופה אישיתקובץ CSV

באמצעות הוספת גוף מכתב ואו צרופות אישיות, תוכלו להתאים את הקמפיין שלכם  לאנשי הקשר בצורה אישית.

המערכת מאפשרת העלאה קבצי PDF כמו חשבוניות, הזמנות ותמונות ו/או קבצי HTML, כאשר אנחנו רוצים שגוף הקמפיין ייועד לכל איש קשר בצורה אישית.

ניתן לשלוח קובץ אחד או מספר קבצים לכל איש קשר ברשימת התפוצה.

השלבים להוספת צרופות אישיות

שלב 1 – העלאה וניהול של הקבצים באזור המדיה

שלב 2 – ייבוא/הוספת שדה קובץ אישי לנמענים

שלב 3 – יצירה ושליחת קמפיין האימייל

 

שלב 1 – העלאה וניהול של הקבצים באזור המדיה

לאזור המדיה ניתן להיכנס דרך הקלקה על אייקון אזור המדיה (1) בסרגל התפריטים הראשי, בצידו השמאלי העליון של המסך. לאחר מכן, יש ללחוץ על לשונית "גוף אימייל וצרופות אישיות" (2).
על מנת להעלות קבצים לאזור המדיה, יש להקליק על "העלאת קבצים".
חשוב להקפיד על שמות הקבצים שכן בשלב מאוחר יותר, יש לשייכם לאנשי הקשר הרלוונטיים.

צירוף קבצים

 

תפתח חלונית בה ניתן לבחור את סוג הקובץ:

  1. העלאת קבצים אישיים – הקבצים יצורפו לקמפיין כצרופה אישית. ניתן להעלות קבצים מסוגים שונים, כגון pdf, jpg ועוד.
  2. העלאת גוף אימייל אישי – הקבצים ישמשו כגוף המייל. קבצים בפורמט HTML.
  3. החלף קבצים זהים – הקבצים החדשים יחליפו את הקבצים הקיימים בעלי אותו השם
  4. תאריך תפוגה – קביעת התאריך בו כל הקבצים המופיעים באזור המדיה ימחקו.

הוספת גוף מכתב וצרופות אישיות

לאחר בחירת סוג הקובץ הרצוי, יש לבחור את מהיכן להעלות את הקבצים: מהמחשב האישי שלכם על ידי לחיצה על "עיון…" ובחירת הקבצים הרלוונטיים או יבוא מכתובת.
ישנה גם האפשרות לגרור את הקבצים ישירות למסך זה.

שלב 2 – ייבוא/הוספת שדה קובץ אישי לנמענים

לאחר שהקבצים האישיים הועלו לאזור המדיה, יש לשייך אותם לאנשי הקשר הרלוונטיים.
השיוך מתבצע על ידי ייבוא קובץ הכולל טבלה המרכזת את פרטי אנשי הקשר ואת שם הקובץ שיצורף לכל אחד מהם. (קובץ מסוג: CSV או XLS  – תלוי בתצורת יבוא אנשי הקשר למערכת).
ניתן ללמוד על דרכי היבוא והעדכון של אנשי הקשר למערכת אינווייז במדריך ייבוא אנשי קשר.

דוגמהבקובץ של טבלת אנשי הקשר, קראנו לעמודת הצרופות האישיות בשם "צרופה אישית". לנמען אבי כהן עם כתובת דוא"ל  [email protected] נזין בעמודת ה"צרופה אישית" את שם הקובץ האישי שלו כ-avi.pdf.

*ניתן לעדכן מספר צרופות ע"י הוספת שדות ייעודיים (צרופה אישית 1, צרופה אישית 2 וכדומה ..)
**יש להזין את שם הקובץ המלא, כולל סוג הקובץ שאחרי הנקודה

 

שלב 3 – יצירה ושליחת קמפיין האימייל

כעת, יש ליצור את קמפיין האימייל עצמו – הסבר על כך במדריך "יצירה ועיצוב קמפיין אימייל" .
במסך הכניסה הראשי, יש להקליק על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים הראשי,בצידו הימני של המסך.
יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "צור קמפיין אימייל".
לאחר עיצוב וערכית הקמפיין, נעבור למסך "הגדרות קמפיין". במסך זה יש לעדכן את נושא ושם הקמפיין, ולהיכנס ל "הגדרות נוספות" על מנת להגדיר את שליחת הצרופות.

הגדרות קמפיין
תחת תפריט הגדרות נוספות, יש לגלול מטה ל "הוספת גוף אימייל וצרופות" ולבחור מבין האופציות הבאות:

  1. קבצים כלליים מאזור המדיה – יש לבחור את הקובץ אותו תרצו לצרף. אותו הקובץ ישלח לכל קבוצת אנשי הקשר שתבחרו.
    כדי לצרף יותר מקובץ אחד יש להחזיק את מקש ה-ctrl במקלדת – ולסמן את הקבצים הרלוונטיים.
  2. קבצים אישיים מתוך אזור המדיה – שליחה של צרופה אישית לכל אחד מאנשי הקשר על פי השדה האישי שיבחר.
    – שליחה ללא ערך בשדה – בסימון תיבת בחירה זו, המערכת תשלח את הדיוור גם לאנשי הקשר שלא משויכת אליהם צרופה.
    לדוגמה נניח שלאיש קשר מסוים אין חשבונית ותרצו שהמערכת תשלח את הדיוור ללא החשבונית עצמה, תוכלו לסמן את תיבת בחירה זו. אם תיבת הבחירה לא מסומנת, איש קשר שלא שויך לו קובץ (בשלב 2), לא יקבל     את הדיוור כלל.
    – מחיקת הקבצים לאחר השליחה – בסימון תיבת בחירה זו, אנו מגדרים כי כל קובץ שישלח ימחק מיידית מאזור המדיה (ללא התייחסות לתאריך התפוגה שלו).
  3. קבצים כללים מתוך כתובת Https
  4. קבצים אישיים מתוך כתובת Https – במידה ובחרתם באזור המדיה ב"הוספת גוף מכתב וצרופות אישיות", כלומר העליתם קבצי HTML אישיים, המערכת תדלג על שלב עריכת הקמפיין. היא תחליף באופן אוטומטי את גוף הדיוור (Body) בנתונים שבקובץ ה-HTML שהעליתם.

יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

שימו לב: לרשותכם אפשרות לצרף קובץ אחיד לכל אנשי הקשר המדוורים, באמצעות האפשרות "קובץ מצורף". הקובץ שיצורף באפשרות זו יהיה כללי ולא אישי. ניתן גם לשלב אפשרות זו עם הצרופות האישיות שהועלו, כך אנשי הקשר יקבלו שני קבצים מצורפים: הצרופה האישית + הקובץ הכללי.

יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

לאחר ביצוע הגדרות אלו, ניתן להמשיך לערוך ולשלוח את הקמפיין.