ב- Salesforce

בחלק זה נלמד איך לקשר את חשבון inwise לתוסף הSalesforce ולהגדיר אותו.

1. יש להתקין את תוסף inwise לSalesforce בחינם מחנות הAppExchange.

2. לאחר התקנת התוסף, יהיה ניתן לראות את התוסף ברשימת האפליקציות בSalesforce.
יש להיכנס למסך הראשי של התוסף וללחוץ על – Accounts Configurations:
SF_Getting_Started_1

3. במסך הגדרות החשבון שני אפשרויות:

3.1. יצירת חשבון חדש באינוויז – במידה ואין לך חשבון בinwise ניתן ליצור חשבון חדש ישירות מהתוסף, לאחר הכנסת הפרטים יש ללחוץ על הכפתור Go To Home הכפתור יחזיר אותנו למסך הראשי של התוסף ונראה שהחשבון מקושר. אם ביצעתם שלב זה יש לעבור לשלב הבא.

3.2. חשבון קיים באינוויז – במידה של חשבון קיים יש להכניס שם חשבון ו-Token – קוד המזהה את חשבון inwise מול Salesforce. אם אין ברשותך Token יש לפנות לתמיכה הוכנית בטלפון 03-5627070 שלוחה 4 או במייל [email protected]. לאחר קבלת הקוד יש להכניס את שם החשבון ואת ה-Token במקום הנכון וללחוץ Save.

SF_Getting_Started_2

4. לאחר מעבר למסך הראשי של התוסף, נוכל לראות שהחשבון נוסף לרשימת החשבונות. כעת יש למפות שדות של inwise מול Salesforce ע"י לחיצה על Field Mapping:

SF_Getting_Started_3

במסך זה יש להגדיר שדות של Contact ו-Lead בהתאם לשדות בinwise. תמיד ניתן ליצור עוד שדות בinwise ולחזור למיפוי שדות בתוסף כדי למפות את השדה. לאחר מיפוי השדות יש ללחוץ על Save.

 

5. לפעמים לארגונים יש מספר מחלקות וכל מחלקה עובדת על תוכן אחר לגמרי. במקרה זה ניתן לקשר כמה חשבונות inwise לחשבון Salesforce. ניתן לפתוח עוד חשבונות ולקשרם כפי שמצוין לעיל.

6. ניתן להיכנס לחשבון inwise ישירות מתוסף הSalesforce ע"י לחיצה על שם החשבון:

SF_Getting_Started_4

אם נפתחה הודעה האם לעבור לדף יש לאשר. בנוסף, יש לאפשר קפיצת Pop-Up מתוך הSalesforce למעבר חלק יותר בפעם הבאה שנרצה להיכנס לחשבון inwise:

סיימנו את השלב הראשון של הגדרת התוסף וקישורו לחשבון inwise. בשלב הבא נלמד איך לבצע סנכרון אנשי קשר מSalesforce לinwise.