ב- Salesforce

החיבור של Salesforce ו inwise יאפשר לך לשלוח הודעות SMS אישיות ישירות מה Salesforce, לעצב פופאפים ודפי נחיתה לאיסוף לידים, לשלוח קמפיינים אישיים וממוקדים לאנשי הקשר ולקבל חזרה אנליטיקס פרטני על ביצועיהם. איך מתחילים? מתקינים את תוסף inwise. התהליך מפורט במדריך זה.

1.יש להתקין את תוסף inwise לSalesforce בחינם מחנות הAppExchange.

2. ניתן לעבוד עם תוסף inwise בשתי התצוגות של Salesforce:
Classic – תצוגה ישנה
Lightning – תצוגה מתקדמת וחדשנית
ניתן לעבור בין התצוגות, על מנת לעבור לתצוגת Classic, יש להקליק על איקון הפרופיל ולבחור ב "Switch to Salesforce Classic".
על מנת לחזור לתצוגת Lightning יש להקליק על: "Switch to Lightning" בסרגל התפריטים העליון.

switch between Salesforce interface

לאחר התקנת התוסף, ניתן יהיה לראות אותו ברשימת האפליקציות ב-Salesforce.
בתצוגת Lightning  – יש להקליק על איקון הנקודות ובחלונית חיפוש האפליקציות שתפתח להקליד: inwise.

התקנת תוסף Salesforce
בתצוגת Classic – לאחר הקלקה על איקון הפלוס בתפריט העליון, תפתחת רשימת האפליקציות המותקנות, יש לבחור ב inwise.

open inwise plugin from Salesfore classic interface

כעת, יש להיכנס למסך הראשי של התוסף ולהקליק על – "Accounts Configurations":
Salesforce account configuration

3. במסך הגדרות החשבון ישנן שתי אפשרויות:

יצירת חשבון חדש ב inwise – במידה ואין לך חשבון ב -inwise, באפשרותך ליצור חשבון חדש ישירות מהתוסף.
לאחר הכנסת הפרטים יש להקליק על כפתור "!Get started", על מנת לחזור למסך הראשי.
לאחר שיש לך חשבון ב- inwise ניתן להמשיך לשלב הבא.

חשבון קיים ב – inwise– במידה וכבר יש לך חשבון, עליך לעדכן את שם החשבון וה-Token (קוד המזהה את חשבון inwise מול Salesforce).
במידה ואין ברשותך את ה- Token, ניתן ליצור אותו דרך החשבון שלך ב – inwise באופן הבא:

  1. בסרגל התפריטים העליון, יש להקליק על האייקון של ה'איש הקטן'
  2. לאחר מכן יש לבחור על – "Api Key".Api key
  3. יש להקליק על כפתור "ApiKey" חדש
  4. ולאחר מכן לשמור  "Save".APIKEY
  5. Api Key חדש בסטטוס פעיל יופיע על המסך, יש להעתיק את מחרוזת האותיות והמספרים.Get started!
  6. לאחר העתקת הקוד יש לחזור למסך של התוסף ב Salesforce, להדביק את ה- Api Key בשדה של ה- Token, להקליד את שם החשבון ולסיום לשמור (Save).

Get started!


**הערה חשובה**
ישנם מקרים בהם מערכת Salesforce לא תאפשר להשלים את התהליך, כיוון והתקשורת בין Salesforce לinwise לא מאופשרת. במקרה זה יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. יש להיכנס למסך הגדרות / Setup ב-Salesforce על ידי הקלקה על אייקון גלגל השיניים ולאחר מכן לבחור ב – Setup.
  2. בסרגל התפריטים השמאלי, הקלקה על "Security Controls" / "Security".
  3. בסרגל התפריטים שנפתח, יש לבחור ב " Remote Site Settings".
  4. יש להקליק על "Edit" בשורה של inwise
  5. לסמן ב "וי" את תיבת הסימון בשם "Active"
  6. לסיום לשמור.

Salesforce setting

Setting Salesforce

4. לאחר מעבר למסך הראשי של התוסף, ניתן לראות שחשבון inwise נוסף לרשימת החשבונות.
כעת יש למפות את השדות של inwise מול Salesforce ע"י הקלקה על "Field Mapping".
Setting Salesforce

במסך זה יש להגדיר שדות של Contact ו-Lead בהתאם לשדות בinwise. תמיד ניתן ליצור עוד שדות בחשבון ב -inwise ולחזור מפות את השדות שנוספו בתוסף. לאחר מיפוי השדות יש ללחוץ על Save.

Setting Salesforce

5. על מנת להסדיר את פורמט מספר הטלפון לצורך שליחת הודעות SMS, יש להקליק על "Edit" (הכפתור נמצא לצד ה -"Field Mapping")
במסך שיפתח יש לסמן וי בשדה "Trim Leading Zero", לבחור בשדה Country: ישראל ולסיום ללחוץ Save.

Setting Salesforce

6. ישנם ארגונים אשר להם מספר מחלקות, אשר כל אחת מהן עובדת על תוכן שונה. במקרה זה ניתן לקשר מספר חשבונות inwise לחשבון אחד של Salesforce.
ניתן לפתוח חשבונות נוספים ולקשרם כפי שמוסבר מעלה.

7. באפשרותך להכנס לחשבון inwise ישירות מתוסף הSalesforce על ידי הקלקה על שם החשבון:

Salesforce setting

במידה וקפצה הודעת Pop-up, האם לעבור לדף, יש לאשר אותה.
בנוסף, יש לאפשר קפיצת Pop-Up מתוך הSalesforce לצורך מעבר קל יותר בכניסות הבאות לחשבון inwise:

Salesforce setting

השלב הראשון של הגדרת התוסף וקישורו לחשבון inwise הסתיים. מה השלב הבא? הגדרות הסרה וסנכרון מוסרים.