ב- דפים וטפסים

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי בו "נוחתים" המבקרים שלנו ומטרתו למקד את תשומת ליבם למסר ספציפי המניע לפעולה.
באמצעות inwise באפשרותכם ליצור דפי נחיתה בקלות ובמהירות באמצעות עורך Drag & Drop  שימושי ונוח.

 השלבים ליצירת דפי נחיתה:

    1. עיצוב דף הנחיתה
    2. עיצוב דף תודה
    3. הגדרות הדף ופרסומו
    4. קישור דף הנחיתה לקמפיין (אופציונלי)
    5. צפייה בנתוני האנליטיקס

 שלב 1 – עיצוב דף הנחיתה

בדף הכניסה הראשי, הקליקו על לשונית "דפים וטפסים", בסרגל התפריטים העליון (1).
מצד שמאל יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "צור דף נחיתה" (2).

במסך "יצירת דף נחיתה חדש מתבנית" יש לבחור את השפה (1) ולאחר מכן את התבנית המועדפת עליכם.
ב- inwise מגוון רחב של תבניות, באפשרותכם לבחור תבנית מעוצבת מראש או לחילופין, לבחור תבנית בסיסית בהתאם למספר הטורים הרצוי ולעצב אותה בעצמכם.

לאחר בחירת התבנית הרצויה, יפתח עורך דפי הנחיתה בו ניתן לערוך ולעצב את התכנים, להטמיע תמונות ולעצב את דף הנחיתה באמצעות מגוון אלמנטיים עיצוביים. עורך דפי הנחיתה זהה לעורך ליצירת קמפיין.

הוספת רכיב:

בהקלקה על אייקון הפלוס (1) יפתח תפריט: הוספת רכיב. אלמנטים, אותם ניתן להוסיף לכל דף נחיתה על פי העדפתכם:

  1. הוספת טקסט:
    ניתן להוסיף כל טקסט שתרצו. את הטקסט ניתן לערוך בסרגל העיצוב שיופיע על ידי הקלקה בתוך האלמנט, כאן אתם יכולים לבחור את גופן הטקסט, גודלו, צבעו וכדומה.
    טיפ: אל תסבכו את אנשי הקשר שלכם בטקסטים מורכבים…כמו שימוש בסלנג או בציניות…. השתדלו לשמור על תוכן פשוט כמו “לרכישה”, “להרשמה” וכדומה.
  2. הוספת תמונה:
    ניתן להוסיף תמונה ממאגר התמונות הנמצא באזור המדיה בחשבונכם או להעלות תמונה מקובץ על ידי יבוא תמונה מתיקייה במחשב שלכם, כל התמונות שאתם מעלים נשמרות באזור המדיה.
  3. הוספת קו:
    אופציה זו נועדה ליצור הפרדה ויזואלית בין האלמנטים בדף הנחיתה.
  4. הוספת אלמנט מאמר:
    אלמנט מודולארי המאפשר עריכה של תקציר מאמר, כפתור לינק להמשך קריאה ושילוב של תמונה.
  5. הוספת תפריט קישורים:
    ניתן להוסיף תפריט קישורים למוצרים, שירותים או לכל מה שתבחרו על ידי העתקת כתובת URL והדבקתה.
  6. הוספת כפתור:
    ניתן להוסיף כפתור עם לינק לאתר, להרשמה או רכישה. לכפתור תפקיד חשוב מאד, שכן הוא מניע את הנמען לבצע את הפעולה לשמה יצרתם את הדף.
    טיפ: הכפתור שמניע לפעולה צריך להראות בולט ושונה מיתר התוכן והרקע וכמובן להיראות לחיץ – על מנת שהמבקר לא יפספס את המטרה שלשמה הוקם הדף.
  7. הוספת אלמנט עקוב אחרינו ברשתות החברתיות:
    על ידי הוספת לינק תוכלו לקשר את הנמען לדף העסקי של החברה, ברשתות חברתיות שונות.
  8. הוספת שיתוף רשתות חברתיות:
    אופציה זו מאפשרת למבקר לשתף את ההודעה שקיבל מכם באחת מהרשתות החברתיות.
  9. הוספת גלריה:
    מאפשר שילוב שתי תמונות אחת ליד השנייה באזור אחד.
  10. הוספת קוד HTML:
    מאפשר להוסיף קוד HTML מוכן לדף הנחיתה.
  11. הוספת כפתור pay pal:
    במידה ויש לכם חשבון מוכר ב-pay pal  תוכלו להוסיף קישור באמצעות כפתור לפריט אותו תרצו למכור.
  12. הוספת וידאו:
    מאפשר להוסיף קישור של סרטון מאתר YouTube או Vimeo על ידי העתקת הלינק של הסרטון.
  13. הוספת טופס לידים/סקר:
    אלמנט חשוב שניתן להטמיע בדפי נחיתה הוא טופס לידים/סקר.
    בטופס הסקר המבקר יעדכן את פרטיו על פי שדות המידע שתבחרו (רשימות, תאריכים, טקסט חופשי, כן/לא ועוד).
    מידע זה יאפשר לכם לשייך את המבקרים שלכם לקבוצת דיוור, לשווק להם מידע מדויק ומותאם עבורם, לעניין אותם במבצעים רלוונטיים להם ולמעשה לשמור איתם על קשר אישי.
  14. הוספת אזור:
    ניתן לבצע שינוי של מבנה התבנית ולהתאים אותה לצרכי העיצוב, באמצעות גרירה של אזור מתאים. בכל שלב של עריכת דף הנחיתה ניתן לחלק את התבנית לשתיים או שלוש עמודות. אלמנט זה מאפשר גמישות רבה בכל שלב של בנייה ועיצוב דף הנחיתה.

עיצוב דף נחיתה/עיצוב אזור בדף נחיתה:

בהקלקה על אייקון העפרון (1)  יפתח תפריט: עיצוב דף.
דרכו ניתן להשפיע על העיצוב של כל הדף נחיתה: שינוי צבע רקע חיצוני או פנימי, הגדרת תמונת רקע פנימית או חיצונית ועיצוב מסגרת.

בהקלקה על אייקון העפרון (2) יפתח תפריט: עיצוב אזור.
ניתן לעצב כל איזור בנפרד בדף הנחיתה: שינוי צבע רקע חיצוני או פנימי, הגדרת תמונת רקע פנימית או חיצונית ועיצוב מסגרת.

 

בסיום, הקליקו על "המשך" בחלק השמאלי התחתון של המסך ותועברו לעיצוב דף התודה.
שימו לב, בכל שלב ניתן לשמור את השינויים בדף נחיתה, לשמור את הדף כתבנית לשימוש חוזר בעתיד ולהציג את הדף בתצוגה מקדימה.

דוגמה לדף נחיתה עם טופס

 שלב 2 – עיצוב דף התודה

המבקר מופנה לדף התודה מיד לאחר מילוי טופס ההרשמה/השארת פרטים, ניתן להגדיר מה יכלול דף התודה ואף לשלב בו תוכן שיווקי נוסף.

בחרו מבין אפשרויות העיצוב לדף התודה:

  1. עיצוב על ידי שימוש בתבנית קיימת: ניתן לבחור את אחת מהתבניות המעוצבות הקיימות במאגר שלנו.
  2. עיצוב דף התודה על סמך עיצוב דף הנחיתה: עיצוב דף התודה ברוח דף הנחיתה. המערכת יודעת לשאוב את עיצוב דף הנחיתה, כפי שאתם עיצבתם ותאפשר לכם לבצע שינויים והתאמות לדף התודה.
  3. שימוש בכתובת URL קיימת: במקום דף תודה, המבקר יועבר לכתובת URL שתבחרו. לדוגמא: דף הבית של האתר, דף מבצעים והטבות, מידע נוסף.

*חשוב! ניתן לשנות את תוכן דף התודה, עיצוב והפניות, בכל זמן על ידי הקלקה על גלגל השיניים המופיע בצדו השמאלי העליון של הדף.

לסיום הקליקו על שמירה ולאחר מכן על כפתור "המשך" הנמצא בחלק השמאלי התחתון של המסך.

דוגמה לדף תודה

 

 שלב 3 – הגדרת דף הנחיתה ופרסומו

לאחר סיום עריכת דף התודה, יפתח מסך "הגדרות ופרסום".

  1. שם דף הנחיתה: יש לבחור שם למטרות פנימיות בלבד, אשר יופיע בחשבון שלכם תחת רשימת דפי הנחיתהיצירת כתובת URL לדף הנחיתה:
  2. בפעם הראשונה שתפרסמו דף נחיתה, תדרשו לבחור את הדומיין המפרסם ולעדכן אותו בשדה (2), הדומיין יכול להיות שם הדומיין של החברה ללא הסיומות (com,co.il,net).במידה ואין לכם דומיין, תוכלו לעדכן כל שם ובתנאי שיהיה רשום באותיות אנגלית ללא רווחים או סימנים מיוחדים. שימו לב, דומיין זה הינו אחיד ולא ניתן לשינוי עבור כל דפי הנחיתה שתיצרו בעתיד. אינווייז מספקת את הדומיין inwise.net, שאליו יתווסף דומיין המשנה אותו הגדרתם.
  3. בשדה זה, באפשרותכם לתאר את דף הנחיתה (באנגלית ללא סימנים מיוחדים), תיאור זה ניתן לשינוי בין דפי הנחיתה שתיצרו ואף ניתן לשנותו בכל שלב של עריכת הדף.דוגמאות לכתובות URL תקינות:http://inwisesuport.inwise.net/landingpagehttp://inwisesuport.inwise.net/landing_pageהגדרות נוספות לדף הנחיתה
  4. פרסם כקישור פרטי: בחירה באפשרות זו תוסיף קידוד ללינק ותאפשר גישה לדף באמצעות קוד בלבד.
  5. האם להציג גרסה נגישה: בחירה באפשרות זו תוסיף לדף הנחיתה, ממשק הנותן מענה טכנולוגי לתקנות וחוקי הנגישות.
  6. הגבלת מספר הנרשמים: המערכת מאפשרת הגבלה של מספר אנשי הקשר שנרשמו בדף הנחיתה (כנס/אירוע), לאחר החריגה מהמספר שהגדרנו יופנו אנשי הקשר לדף הכולל עדכון/הודעה רלוונטית.
  7. סנכרון לתוך אנשי הקשר: ניתן להרחיב אוטומטית את רשימת התפוצה ולהגדיל את כמות הלידים, על ידי יבוא אוטומטי של כל אנשי הקשר שמילאו את הפרטים בטופס, ישירות לרשימת התפוצה של חשבונכם במערכת אינווייז, או לקבוצה חדשה.

 

שלב ראשון: שלב מיפוי שדות הייבוא מאפשר למערכת לזהות את המידע שייבאתם, ולקשר אותו באופן אוטומטי לשדה הנכון במערכת.
במידה והמערכת לא מזהה את השדות בצורה אוטומטית, ניתן להגדיר באופן ידני את שם השדה אליו העמודה תמופה במערכת.
בחירה באפשרות "עדכון אנשי הקשר הקיימים (מאט את תהליך הייבוא)" תעדכן נתונים של אנשי קשר שכבר נמצאים בחשבון.

שלב שני: יש לבחור בקבוצה מרשימת הקבוצות שקיימות בחשבון, או ליצור קבוצה חדשה.

בסיום הגדרות הפרסום, הקליקו על כפתור "פרסם" בתחתית השמאלית של המסך. כעת, דף הנחיתה יהיה נגיש מכל העולם בכתובת ה-URL שהגדרתם.

דף הנחיתה יופיע ברשימת דפי הנחיתה במערכת:

  • לינק לשיתוף – מאפשר צפייה בדף הנחיתה כפי שהוא נראה ברשת. כמו כן ניתן להעתיק את הלינק ולעשות בו שימוש – לדוגמא, שילוב הדף באתר שלכם.
  • העתק – משכפל את דף נחיתה שכבר עיצבתם ויאפשר לכם להשתמש בעיצובו או בתוכן שלו בשנית.
  • השהה – בעת השהיית הדף, יופסק פרסומו, במצב זה ניתן לערוך אותו.
  • אנליטיקס – צפייה בנתונים הסטטיסטיים של הדף.  במידה והדף מכיל טופס ניתן יהיה לצפות בפרטי הנרשמים בטופס זה.

 שלב 4 – קישור דף הנחיתה לקמפיין אימייל (אופציונלי)

דף נחיתה יכול "לעמוד בפני עצמו" ולהיות מפורסם כקישור ברחבי האינטרנט (לדוגמא – מדף הפייסבוק, מקמפיין בגוגל וכדומה) אך גם יכול להישלח כחלק מקמפיין אימייל או Sms.
בשלב זה, נסביר כיצד ניתן לשלוח קישור לדף הנחיתה בקמפיין אימייל לרשימת אנשי קשר, ולדעת כמה ומי מהם מילאו את הטופס. המערכת של inwise מצליבה את הנתונים בין אנשי הקשר שלכם לבין הפרטים של ממלא הטופס – מידע זה מוצג באנליטיקס.
לעומת זאת, הפרטים שיתקבלו אודות ממלא הטופס דרך דף נחיתה שפורסם כלינק, יהיו רק השדות שמולאו ולא תהיה הצלבה של הפרטים.

שימו לב   דף נחיתה אחד יכול להיות מקושר למספר קמפיינים או לקשר בקמפיין אחד מספר דפי נחיתה.

קישור דף נחיתה לקמפיין מתבצע בעריכת קמפיין האימייל עצמו
הקליקו על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים העליון (1).
בתחתית המסך תפתח רשימת הקמפיינים שיצרתם. בחרו את קמפיין האימייל אליו אתם מעונינים לקשר את דף הנחיתה והקליקו על כפתור "עריכה"


לאחר שתבחרו את הקמפיין הרלוונטי, יפתח מסך עיצוב קמפיין, בו יש לסמן את הטקסט אליו אתם מעונינים לקשר את דף הנחיתה.
לאחר הסימון יפתח סרגל עריכה, יש להקליק על כפתור הקישור.

בהקלקה על על כפתור הקישור תפתח חלונית קישור:

  1. סוג הקישור – יש לבחור דף נחיתה.
  2. Link Text – יופיע הטקסט אליו בחרתם לקשר את דף הנחיתה.
  3. דפי נחיתה – חפשו את דף הנחיתה הרצוי. תוכלו לזהות את דף הנחיתה על פי השם שלו – זהו השם הפנימי שהגדרתם בשלב האחרון, בהגדרות הפרסום.

לאחר שבחרתם את דף הנחיתה הרלוונטי  הקליקו "אישור".

 

 שלב 5 – אנליטיקס

ניתן ומומלץ לצפות בנתוני האנליטיקה של דפי הנחיתה והטפסים.
במסך הדפים, מופיעה רשימת הטפסים שבניתם. בשדה של כל טופס, מופיע כפתור ה"אנליטיקס".

לאחר ההקלקה על ה"אנליטיקס" תגיעו למסך המפרט את נתוני דף הנחיתה. מסך זה כולל מידע רב ומחולק למספר חלקים:

כמות חשיפות: בגרף הימני בחלק העליון של המסך, ניתן לראות את כמות החשיפות של דפי הנחיתה (הקו הירוק), ואת מספר הפעמים שהטפסים בדף זה מולאו (הקו האדום). נתונים אלה מוצגים לפי מועד השליחה של הדף (לפי חודש ושנה).

פרטים: בחלק העליון השמאלי של המסך, ניתן לראות את פרטי דף הנחיתה: שם הדף, תאריך יצירה, תאריך עדכון אחרון ואת הכתובת האינטרנטית של הדף.

 

סטטיסטיקות: בחלק האמצעי של המסך ניתן לצפות בסטטיסטיקות דפי הנחיתה:

  • מספר ושם הקמפיין
  • מספר הצפיות הכולל בדף הנחיתה ואת הצפיות הייחודיות (מספר אנשי הקשר שצפו בדף הנחיתה ולא מספר הצפיות הכולל).
  • כמות המשתמשים שמילאו את הטופס.
  • כמות המשתמשים הייחודיים שמילאו את הטופס.
  • כמה אנשי קשר שלחו את דף הנחיתה לחבר.
  • כמה הדפיסו את הדף.

בהקלקה על השורות, תוכלו ולצפות באנשי הקשר שביצעו את הפעולות השונות הללו.

 

כעת, כשסיימתם לבנות את דף הנחיתה, ניתן ומומלץ ליצור אינטראקציה אישית עם הנרשמים באמצעות שליחת "מייל תודה" אוטומטי.

איך עושים זאת? מגדירים אוטומציה חדשה