ב- קמפיינים תגיות: התאמה אישיתשדות

באמצעות הוספת שדות אישיים לדיוורים, תוכלו ליצור דיוורים פרסונאליים ומותאמים אישית לאנשי הקשר שלכם ובכך להעלות את אחוזי התגובתיות שלהם (המרה).
שדה – שורת מידע במערכת, המכילה מידע על אנשי הקשר שלכם (שם פרטי, עיר מגורים, תאריך לידה ועוד) ומאפשרת להתאים את הקמפיינים שלכם (מיילים, SMS) באופן אישי לכל איש קשר.
בשדות האישיים ניתן גם להגדיר קודים אישיים עבור קופונים, הטבות, קוד למתנת יום הולדת – לכל אחד מאנשי הקשר שלכם.

שדות אישיים

כדי לשלוח קמפיין אימייל/SMS עם שם הפרטי לכל איש קשר, צריך לוודא תחילה שבמערכת מוגדר שדה שם פרטי, ולאחר מכן לבדוק שאכן השמות הפרטיים של אנשי הקשר שלכם ממופים (מופיעים) תחת שדה זה.

הגדרת שדות במערכת

על מנת ליצור ולעדכן שדות, יש להקליק על אייקון האיש הקטן המופיע בצידו השמאלי העליון של המסך (1) ולאחר מכן לבחור ב"הגדרת שדות" (2).
מידע נוסף על יצירה ועדכון שדות מידע של אנשי הקשר – מפורט במדריך זה

הגדרת תגיות ושדות

יפתח מסך "הגדרת שדות", אשר בו תוכלו לבדוק את הגדרות השדות שלכם, לשנות שדות ולהוסיף שדות נוספים.
מלבד שדות: כתובת אימייל ומספר טלפון, יתר השדות ניתנים לעריכה ולשינוי.

הגדרת השדות במערכת

איך מוסיפים שדה אישי לדיוור?

במהלך עריכת הקמפיין, במסך עיצוב הקמפיין, יש לעמוד ולהקליק על המקום הייעודי בו תרצו להוסיף שדה. בסרגל העריכה שיפתח בתפריט "שדות אישיים"  יש לבחור את השדה הרלוונטי.

שדות אישיים

התצוגה של השדה האישי במהלך עריכת הדיוור יופיע כשם השדה בתוך סוגריים מרובעיים בפונט וצבע אוטומטי. יש להתאים את הפונטי והצבע שלו לעיצוב שלכם.

שדות אישיים - הוספת שם פרטי

בדיוור שישלח לאיש הקשר יופיע שמו הפרטי, כפי שמופיע בשדה שם פרטי בפרטי איש הקשר שלו.

תצוגת שם פרטי במייל

 

  • דרך נוספת להוספת שדות אישיים לדיוור, היא על ידי הקלדת המילה field ומספר השדה הרלוונטי, עם סימון של # בתחליתו ובסופו.
    מספר השדה של שם פרטי הוא: 1. ולכן נקליד זאת באופן בא: #f#field1.

קוד הטבה

על מנת לשלוח לכל אחד מאנשי הקשר שלכם, קוד הטבה שונה ואישי עבורו. יש להגדיר תחילה שדה במערכת למטרה זו, כפי שמפורט במדריך זה.
בדוגמה זו הגדרנו את שדה מספר 2 כקוד הטבה.
הוספת קוד הטבה אישי לדיוורבשלב הבא, יש לעדכן עבור כל אחד מאנשי הקשר הרלוונטיים את הקוד הספציפי שלו.
מומלץ לבצע זאת על יידי ייבוא קובץ Excel/CSV אשר יכלול את העמודות:כתובת דוא"ל ו/או מספר טלפון ועמודה עם קודי ההטבה – מידע נוסף ניתן לקרוא במדריך ייבוא אנשי קשר.

בשלב האחרון, במהלך עריכת הקמפיין, במסך עיצוב הקמפיין, יש לעמוד ולהקליק על המקום הייעודי  בו תרצו להוסיף את קוד ההטבה.
* הוספת קישור לקוד ההטבה לרכיב טקסט: בסרגל העריכה שיפתח בתפריט "שדות אישיים"  יש לבחור את השדה קוד הטבה.
* הוספת קישור לקוד הטבה לכפתור: בתפריט העריכה שיפתח, יש לעדכן בשדה של כתובת הלינק את המילה field ומספר השדה הרלוונטי, עם סימון של # בתחליתו ובסופו: #f#field2

הוספת קוד הטבה לכפתור בדיוור
* הוספת קישור לקוד הטבה לתמונה: בתפריט העריכה שיפתח, יש לעדכן בשדה של כתובת הקישור את המילה field ומספר השדה הרלוונטי, עם סימון של # בתחליתו ובסופו: #f#field2

הוספת קוד הטבה לתמונה בדיוור

כעת, כשסיימתם לבנות את קמפיין המייל, ניתן ומומלץ להמשיך ולחזק את הקשר עם הנמענים שלכם. אחת הדרכים היא היא שליחת הודעות SMS עם הטבה עבור אחד המוצרים או השירותים שהופיעו בקמפיין האימייל ששלחתם.