לוגו אינווייז - 3 קווים

תזמון הדיוור האלקטרוני

שאלת תזמון הדיוור האלקטרוני אינה טריוויאלית כלל וכלל. אדם ממוצע מקבל  לחשבון שלו עשרות הודעות דוא"ל בכל יום. כדי להבטיח שהנמען ישים לב להודעה, צריך לתזמן אותה בצורה מושכלת.
לוגו אינווייז - 3 קווים

ממשק הלשוניות החדש של ג'ימייל

מאמר זה סוקר את השינוי בממשק המשתמש של ג'ימייל ואת ההשלכות האפשריות של השינוי על דוא"ל שיווקי.
לוגו אינווייז - 3 קווים

ארכיון ניוזלטרים למה ואיך?

סביר להניח שכצרכן קיבלת ניוזלטר אחד או יותר על ידי חברות, אשר היית איתן בקשר עסקי כלשהו בעבר. יש אפילו סיכוי שכמה מהם היו מעניינים מספיק, עד שהיית רוצה לקרוא ניוזלטרים נוספים באותו נושא, או בנושאים דומים. במילים אחרות היית רוצה גישה לארכיון הדיוורים של החברה
לוגו אינווייז - 3 קווים

שיווק חברתי אונליין

תחילתה של המאה ה-21 הביאה עימה עידן חדש בעולם האינטרנט, אשר השפיעה רבות על עולם העסקים. תקשורת הפכה להיות מהירה יותר, פעולות עסקיות נעשות באופן בטוח יותר, גם ממרחקים, והדבר החשוב ביותר הוא שעסקים יכולים לתקשר עם לקוחותיהם.
לוגו אינווייז - 3 קווים

שיווק באמצעות SMS

שיווק באמצעות טלפונים ניידים התחיל בסביבות שנת 2000, כאשר הטרנד …
לוגו אינווייז - 3 קווים

דיוור ישיר – מה זה?

בתקופה האחרונה, אנו שומעים יותר ויותר על כלי שיווקי המכונה בשפה המקצ…
לוגו אינווייז - 3 קווים

דיוור אלקטרוני כמה ומתי?

נפתח בשורה התחתונה: אין בנמצא נוסחה אחידה לתדירות שליחתם של ניוז…
לוגו אינווייז - 3 קווים

עבירות – הדרך בה הודעת הדוא"ל שלכם תמצא את דרכה לנמען

במונח "עבירות" (deliverability באנגלית) נעשה שימוש כדי לתאר קבלה ש…
לוגו אינווייז - 3 קווים

אז מה בעצם ההבדל בין שליחת מייל להפצת ניוזלטרים?

בעבר הרחוק של הרשת (אי שם בשנות התשעים המוקדמות), אנשים היו רגילים ל…