כך המילים יבואו בקלות: כתיבת תוכן עם AI

מילים לא תמיד באות לנו בקלות. אבל בסיטואציות מסוימות זה קורה אפילו יותר מתמיד – כשאנחנו רוצים לעדכן את המשתמשים שלנו בפיצ'ר חדש, לשלוח מייל שיווקי שיקרוץ לכמה שיותר אנשים או להפנות אותם לדף נחיתה שלא יפסיק להמיר. דווקא ברגעים האלה המילים עשויות קצת להתבלבל, לשנות סדר ולהיות קצת פחות ברורות.

אבל יש יחיד סגולה אחד שמצליח לדלג, בקלות ובאלגנטיות, מעל המהמורה הזו. חלק אפילו מגדירים אותו כעל אנושי – והאמת, שבצדק. פיצ'ר ה-AI (בינה מלאכותית) החדש שלנו יוכל לנסח עבורכם שורות נושא שנונות ומסקרנות, לכתוב טקסט ברור ומשכנע בעמוד הנחיתה ואפילו לדאוג לכפתורי הנעה לפעולה מקוריים שיגרמו לנמענים שלכם להקליק עליהם. הפיצ'ר יכול גם ללמוד את השפה הייחודית שלכם, יבין את הטון והסטייל ובקיצור: יאפשר לכם להפיק תוכן שיווקי איכותי בקלות ובמהירות. ככה תוכלו לעבוד איתו:

כתיבת תוכן עם AI

תנו הנחיות – הדרך לעבוד עם כלי AI היא באמצעות פרומפטים ובמילים פשוטות: הנחיות לגבי התכנים שתרצו לקבל.
כשאתם עורכים קמפיין אימייל, פופ-אפ, דף נחיתה או כל סוג תוכן שיווקי, תוכלו לעבור עם העכבר על כל רכיב טקסט ובתפריט הצף יופיע אייקון של AI. לחיצה עליו תפתח חלונית ובתוכה תוכלו לכתוב את ההנחיות לטקסט שתרצו לקבל. תוך שניות בודדות תקבלו את הטקסט הרלוונטי ובמידת הצורך לערוך או לדייק אותו. כך גם נחסך הצורך לעבוד בנפרד במערכות AI אחרות והתהליך נוח, קל ופשוט. פיצ'ר כתיבת AI והאייקון יופיע בכל החלקים של התוכן שתפיקו – החל בשורות הנושא, דרך כותרות ופסקאות ולבסוף: כפתורי ההנעה לפעולה.

היו ספציפיים – הדרך לקבל פרומפט ברור, מדויק שמותאם לסיטואציה שלכם היא באמצעות הנחיות מדויקות, מפורטות וכאלו שנותנות את הכיוון הכללי. פרומפט כמו "כתוב מייל שיווקי ללקוחות חדשים" יניב תוצאות גנריות יחסיות לעומת פרומפט כמו "כתוב במייל שיווקי בסגנון הומוריסטי ומסקרן ללקוחות בשנות העשרים שהצטרפו לאפליקציה בחודש האחרון וביצעו הזמנה ראשונה".

תכירו את העורך האוטומטי – כבר יש לכם טקסט ואתם רק צריכים לבצע בו התאמות? גם כאן אפשר להעזר ב-AI. תוכלו לעשות זאת על מנת לקצר או להאריך טקסטים, להתאים להם טון וסטייל (פורמלי, קליל) וגם להתאים שורות נושא לפסקאות קיימות.

זכרו: יחד ננסח – פיצ'ר ה-AI יכול לספק תוצאות מצוינות, ללמוד את השפה והמסרים שלכם ואפילו להפתיע. בהחלט אפשר לתת לו את המושכות אבל רק לזכור שעם כל התחכום והטכנולוגיה, זה עדיין בינה מלאכותית. לכן, כדאי לעבור על הטקסטים שמופקים, לקרוא בקול אם צריך ולשים את עצמכם במקום הקוראים או המשתמשים שלכם. כך תוכלו לראות האם התוכן שיצא "אנושי", מעורר את הרגש או העניין הנכון ומתאים למסרים שרציתם להעביר. או בקיצור, לעשות את רק את הדיוקים האחרונים (fine tuning) רגע לפני שמפיצים.

כתיבת תוכן באמצעות AI היא פיצ'ר שיכול להפוך את כל הפקת התוכן השיווקי לקל, אינטואיטיבי תוך חיסכון של זמן ומשאבים הנחיות ברורות, דיוק וטאץ' אישי קטן שלנו יפיקו ממנו את המקסימום.

אילו עוד פיצ'רים של AI מחכים לכם ב inwise?