עדכוני גרסה – אוגוסט 2020

חשבנו לעצמנו, מה הלקוחות שלנו צריכים בזמנים טרופים אלו? קצת וודאות, קצת יותר מכירות, ועוד קצת נוחות בחיים. זה מה ששדרגנו עבורכם בגרסה האחרונה:

שליחת קמפיין לבדיקה, עכשיו גם למייל חד-פעמי

אחד הדברים החשובים לפני שלוחצים על שליחה של קמפיין מייל או סמס הוא לשלוח אותו קודם לבדיקה שלכם ואולי בנוסף גם של שותפים, קולגות, או המנהל. כך אתם מוודאים שהקמפיין תקין ומושלם ונראה מצוין במכשירים, דפדפנים וספקי מיילים שונים, לפני שאתם שולחים לרשימות התפוצה שלכם.
עד עכשיו המערכת אפשרה לשלוח קמפיין לבדיקה לרשימה קבועה שיצרתם (ויכולתם לערוך בכל עת). מעכשיו, הוספנו לכם אפשרות להגדיר כתובת מייל, שהקמפיין יישלח אליה באופן חד פעמי.

שליחת קמפיין לבדיקה לכתובת מייל

רכיב הטיימר שיניע את הלקוחות שלכם לפעולה

הוספנו לרשימת הרכיבים שעומדים לרשותכם את רכיב הטיימר. כעת, אתם יכולים להוסיף לקמפיינים ולדפי נחיתה טיימר רץ שסופר לאחור – ימים, שעות, דקות ו/או שניות – ומראה ללקוחות שלכם בכל רגע, כמה זמן נשאר להם עד לסוף או התחלה של מבצע מכירות, אירוע, השקה, או הרשמה.
רכיב הטיימר הוא דרך מצוינת להניע ולהמריץ את הלקוחות שלכם לבצע את הפעולה שאתם מעוניינים שיעשו, בין אם זה לרכוש, להירשם, או לשים לעצמם תזכורת לשעת האפס.

רכיב טיימר. GIF

יצירת קמפיין אימייל קלה ונוחה יותר

הפכנו את סדר הפעולות ביצירת קמפיין אימייל, כך שעכשיו הוא מתחיל בעיצוב (בחירה ועריכה של תבנית מעוצבת) וממשיך להגדרות הקמפיין (נושא המייל, שם הקמפיין והגדרות השולח).
כך אתם מתחילים בחלק הכי מעניין וגם יישרנו קו עם סדר הפעולות של יצירת דפי נחיתה ואוטומציות, תמיד תעברו דרך אותו סדר פעולות.

מה עוד?
תיקוני באגים ועדכוני אבטחת מידע. בקרוב – חידושים נוספים.

 

נשמח לשמוע על החווייה שלכם מהגרסה החדשה – צרו קשר וספרו לנו