איך אנשי הקשר שלכם מגיבים לקמפיין?

בניגוד לפרסום ושיווק בשלטי חוצות, ברדיו, או אפילו בטלוויזיה, אחד הדברים הנפלאים והמהפכניים של שיווק דיגיטלי הוא שאתם יכולים לדעת בדיוק איך הגיב הקהל לקמפיין שלכם: האם הוא אהב? לא אהב? ביצע את הפעולה שרציתם? לא ביצע? כמה אנשים ומי ספציפית עשה מה?

לאחר שליחת כל קמפיין, המערכת שלנו מציגה לכם מידע מדויק על תגובת אנשי הקשר שלכם (הקהל של הקמפיין) לקמפיין ששלחתם, מרמה כוללת ועד לפרטים הקטנים ביותר.

מעבר על תוצאות אלו ולמידה מהם – הם מה שיהפכו את השיווק שלכם לחכם ורלוונטי לקהל שלכם, ויעזרו להשיג את התוצאות והמכירות שאתם רוצים.

בכל קבוצה של אנשי קשר יהיו אנשים פעילים יותר ופעילים פחות. מעקב אחר התוצאות והסטטיסטיקות של התנהגות אנשי הקשר השונים יכולה לעזור לכם משמעותית להפוך אנשי קשר לא פעילים לפעילים: אתם יכולים לפלח במערכת בקלות אנשי קשר לפי מידת התגובה שלהם לדיוורים שלכם, ולנסות להניע אותם לפעולה – בדרכים שונות.

לעומת זאת, אתם יכולים גם לפרגן ולחזק לאנשי הקשר שמגיבים טוב ובצורה פעילה לדיוורים שלכם. אתם יכולים לפלח אותם לעצמכם ואפילו להגדיר אותם כ"מועדון לקוחות", ולתת להם הנחות או הטבות אחרות, כלקוחות נאמנים שלכם.