צרו דף נחיתה שיווקי ומרהיב מתוך מגוון תבניות חינמיות, והשיגו לידים חדשים לאתר שלכם

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט מעוצב אליו מגיע הגולש בלחיצה על באנר, מודעה או קישור. העיצוב, המבנה ואופי הדף מותאמים נקודתית למסר השיווקי אותו תרצה להעביר ללקוחותיך.

תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת לבו של הגולש ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים (מתן ליד) ואף קנייה ישירה של המוצר. לכן, בדף הנחיתה הגולש חייב להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות אותו חיפש.

דף הנחיתה הינו קצר ומוגבל בעמוד אחד, ולכן יכול להוות סוג של אתר קטן,מיני-סייט (Mini-site) כשמדובר בשירות או מוצר ספציפיים ויכלול קישורים שונים ומידע מגוון. גולש הנתקל בדף נחיתה טוב יראה את השירות או המוצר שפרסמת ויפעל מיד מבלי להיאבד בפרטים מיותרים וקישורים אינסופיים.

באמצעות מערכת inwise תוכלו ליצור ולערוך בקלות דפי נחיתה מעוצבים ואטרקטיביים, המותאמים גם למחשב הביתי וגם למכשירים ניידים.

איך יוצרים דפי נחיתה?

תוכלו ליצור דפי נחיתה מרהיבים באמצעות מגוון תבניות חינמיות העומדות לרשותכם במערכת inwise, או ליצור עיצוב משלכם באמצעות עורך Drag & Drop שימושי ונוח.

תוכלו אף להוסיף לדף הנחיתה טופס הרשמה מעוצב. טופס ההרשמה מאפשר לגולשים להירשם לעדכונים באתרכם, להירשם למועדון לקוחות ולהשאיר פרטים אישיים לחזרה אליהם. תוכלו לבחור את שדות הטופס, את הטקסט הנלווה ואת עיצובו באמצעות מנגנון טפסים משוכלל שבמערכת.

לאחר יצירת דף הנחיתה תוכלו לקשר אותו לקמפיין שלכם. כמו כן, דפי הנחיתה יהיו זמינים לגולשים שלא הגיעו אליו מהקמפיין. כך מתרחבות אפשרויות חשיפת המוצרים והשירותים שלכם – והאפשרויות להשגת הלידים.

למדריך ליצירת דפי נחיתה מקצועיים

מנגנון טפסים משוכלל

דף נחיתה להטבה - וים

עורך Drag & Drop

דף נחיתה לסוכנות תיירות

מגוון תבניות חינם

טופס הרשמה עם פרסום למוזיקה