ב- קמפיינים

לכל רכיב, טקסט, תמונה או כפתור ניתן להוסיף קישור. הקישורים מובילים את אנשי הקשר לביצוע פעולה נוספת אותה תבחרו: להתקשר אליכם, לשלוח מייל לתמיכה או למכירות, לעבור לאתר הבית ועוד.

איך מוסיפים קישור?

  1. תחילה, בוחרים את הרכיב אותו תרצו לקשר (טקסט, כפתור או תמונה)
  2. עריכת הקישור – מגדירים לאן יוביל הקישור לאחר הקלקה עליו.

הוספה ועריכה של קישורים מתבצעת במהלך עריכת קמפיין, דף נחיתה, פופאפ או טופס הרשמה.

שלב 1 – בחירת הרכיב אותו רוצים לקשר

* קישור מטקסט

יש לסמן את הטקסט ממנו תרצו לקשר, בסרגל התפריטים שיפתח, יש להקליק על איקון איקון קישור

הוספת קישור מטקסט

* קישור מתמונה

בהקלקה על התמונה, תפתח חלונית "מאפייני תמונה", יש להקליק על "עריכת קישור".

הוספת קישור מתמונה

* קישור מכפתור

בהקלקה על הכפתור, תפתח חלונית של עריכת הכפתור. יש להקליק על איקון קישור.

הוספת קישור מכפתור

שלב 2 – לאן מקשרים?

כעת, יש לערוך את הקישור, להגדיר לאן הוא יוביל. כלומר, מה יפתח לאחר הקלקה על הרכיב שהגדרנו מעלה.

עריכת קישור

כתובת URL – כדי שהקישור יוביל לאתר אינטרנטי, לדוגמה לדף הבית שלכם, עדכנו את כתובת ה URL הרלוונטית.
*ניתן גם לקשר לתגיות של פעולות נפוצות לדוגמה: שלח להדפסה, שלח לחבר וכו. לשם כך, יש לבחור בשדה סוג הפרוטוקול (1) "אחר". ובשדה כתובת URL (2) את התגית הרלוונטית:
שלח לחבר: #ShowSendToFriendsFormShort#
הסרה מדיוור: #Unsubscribe#
אם אינך רואה מייל זה: #clickIfCantSeeLink#
הדפסה: #PrintShort#
דיווח על דיוג: #AbuseReportShort#
עדכון פרטי איש קשר: #RecipientUpdateStartProcessShort#
נגישות: #AccessibleVersion#תגיות מותאמות2. דוא"ל – בהקלקה על הקישור, תפתח תוכנת האימייל (תוכנת ברירת המחדל שמוגדרת אצל איש הקשר).
לשם כך, בשדה דוא"ל עדכנו את כתובת האימייל ליצירת קשר אתכם.
ניתן גם להגדיר מראש את נושא ההודעה ואת הטקסט שבגוף ההודעה שתקבלו.
קישור לדוא"ל3. דף נחיתה – ניתן לקשר לדף נחיתה שבניתם במערכת. פשוט בחרו את הדף הרלוונטי.
4. מדיה – קישור למסמך, תמונה או סרטון. במידה ויש לקובץ כתובת URL ניתן לעדכן את הכתובת ישירות בשדה הכתובת.
במידה ולא, ניתן להעלות את הקובץ לאזור המדיה (מדריך אזור המדיה) ולבחור את את הקובץ הרלוונטי.
קישור למדיה5. עוגן בעמוד הזה – ניתן ליצור קישור למיקום אחר בתוך הדיוור או דף הנחיתה. לשם כך, יש ליצור תחילה עוגן לנקודה אליה תרצו להוביל:
סמנו את הטקסט אשר ישמש כנקודת עיגון (אליו יפנה הקישור).
בחלונית העריכה שתפתח יש להקליק על איקון "הוספת/עריכת נקודת עיגון (1) > בחלונית "מאפייני נקודת עיגון" הקלידו שם לנקודת העיגון (2).
נקודת-עיגון
כעת, חזרו לחלונית עריכת הקישור ובחרו את העוגן שיצרתם.
קישור לנקודת עיגון6. טלפון – במידה והדיוור/דף הנחיתה נצפה בטלפונים ניידים, הקלקה על הקישור תפתח את החייגן עם המספר שלכם.
רק עדכנו את מספר הטלפון הרלוונטי אליו תרצו שיחייגו.
קישור לטלפון7. וואטסאפ – הקלקה על הקישור תפתח את אפליקציית הוואטסאפ עם היעד הרלוונטי.
הקלידו את מספר הוואטסאפ שדרכו תרצו שיפנו אליכם.
קישור-וואטסאפ8. ניווט – ניתן להוסיף קישור לניווט אוטומטי דרך אחת מאפליקציות הניווט: Waze, Google maps, Apple maps.
בחרו את האפליקציה הרלוונטית (1) ועדכנו את כתובת היעד (2).
ניווט
ניתן להוסיף קישור לכל שלושת האפליקציות אחת ליד השניה, לדוגמה:
קישורים - ניווט9. יומן – כדי לוודא שאנשי הקשר שלכם לא ישכחו את המועד של האירוע/פעילות שקבעתם, ניתן להוסיף סנכרון אוטומטי ליומנים.
בחרו את סוג היומן (1) והגדירו שם לאירוע (2) לדוגמה: "וובינר – איך להתאמץ פחות ולמכור יותר". כדי להתאם עצמכם לכל אנשי הקשר, מומלץ לשים קישורים לכל ארבעת היומנים.

קישור - יומן

הוספת קישור תחסוך פעולות לאנשי הקשר שלכם (להוסיף בעצמם אירוע ליומן, להקליד מספר טלפון כדי לחייג אליכם וכו') ותעזור לכם לקדם את הפעולה שאתם רוצים שיבצעו.