main_sihot

דברו עם הלקוחות שלכם


כשאנחנו שולחים קמפיין דיוור אלקטרוני או SMS, הנמענים יכולים לרצות להגיב – לשאול עוד שאלה או לבקש פרטים נוספים, מה שלא אפשרי אם נספק כתובת השב בסגנון Do Not Reply.

מנגנון "שיחות" של אינווייז מאפשר לאיש קשר להשיב לדיוור או ל SMS שקיבל מכם ובמקום "מונולוג" ליצור דיאלוג אמיתי עם הלקוחות שלכם ולעודד פיתוח הזדמנויות עסקיות.


מעקב ותיעוד השיחות


השיחות שאתם מבצעים עם אנשי הקשר שלכם מתועדות ומשוייכות במערכת בכרטסת איש הקשר ובסטטיסטיקות הקמפיין (שיחות במייל בלבד) כך שתוכלו לראות את היסטוריית השיחות.

pic_chat2

pic_chat3

שיחות + אוטומציה = צ’טבוט


שילוב של מנגנון השיחות עם האוטומציה מאפשר לבנות "תסריטי שיחה" כך שהמערכת תזהה תגובות מסויימות ותבצע פעולה בהתאם

© 2000-2018 All Rights Reserved. inwise® is a registered trademark of inwise LTD.
דילוג לתוכן