כדי שכולם שיפתחו את הדיוור שלכם

אם אתם כמונו, גם אתם מקבלים הרבה דיוורים למייל. כמונו וכמוכם, גם הלקוחות שלכם. רוב האנשים מוצפים במיילים ודיוורים, וקוראים חלק קטן מהם.

אז איך תגרמו לנמענים שלכם לפתוח את הדיוור שכל כך חשוב לכם שיקראו?

על ידי שורת נושא מנצחת!

מה מרכיב שורת נושא מנצחת? מהניסיון והמחקר של חכמים ומנוסים בתחום השיווק הדיגיטלי, שורת נושא מנצחת מורכבת משני אלמנטים, שאנחנו ממליצים בחום שתיישמו:

  1. שורת נושא מותאמת אישית לנמען
  2. שילוב אייקונים בשורת הנושא

בואו נראה במה בדיוק מדובר:כתיבת שורת נושא באמצעות AI

שורת נושא מותאמת אישית לנמען

הדיוור שלכם צריך לפנות באופן אישי לנמען. דרך פשוטה ויעילה לעשות זאת היא לפנות אליו בשמו הפרטי (אפשר גם בשם המשפחה שלו, אם רלוונטי לדיוור ולעסק שלכם).

בנוסף, אם יש לכם מידע אישי על הנמען שבאפשרותכם לשלב בשורת הנושא, נפלא! לדוגמה: עיר מגורים, תאריך יום הולדת, צבע אהוב, וכן הלאה.

לבסוף, ניסוח שורת הנושא בצורה שתהיה הכי רלוונטית לנמען ותעשה לו חשק לפתוח את המייל – יכול לעשות פלאים לשיעורי הפתיחה של הדיוור. מניסיון.

שילוב אייקונים בשורת הנושא

דרך נהדרת נוספת להתבלט היא להוסיף אייקונים לשורת הנושא:

שולחים דיוור על מבצעים לטיסות לחו"ל? הוסיפו לשורת הנושא אייקון של מטוס

דיוור המציע מתנה או הטבה? הוסיפו לשורת הנושא אייקון של מתנה

מפרסמים אתר היכרויות? הוסיפו אייקון של לב

המערכת מציעה לכם מגוון אייקונים לשימוש חופשי, כאוות נפשכם וככל שהיצירתיות שלכם לוקחת אתכם.

טיפ: לכל אייקון ניתן לעשות שימושים בהקשרים שונים, אך שימו לב שההקשר יהיה ישיר וברור לכולם, ולא רק לכם 🙂

AI יכול לעזור בכתיבת שורת נושא

בעזרת פיצ׳ר "חולל AI" בשורת הנושא של קמפיינים באימייל, ניתן בלחיצת כפתור לקבל הצעה לשורות נושא מבוססת דאטה, מנוסחת בצורה איכותית, מניעה לפעולה ולא ספאמית. 

איך זה עובד? לאחר שסיימתם לכתוב ולערוך את קמפיין האימייל שלכם, המערכת תתבסס על התוכן ותדע להציע רעיונות לשורת נושא לקמפיין באמצעות טכנולוגיית AI. קליק על הכפתור יעניק לכם שלוש שורות נושא שונות, ללא צורך להגדיר Prompt (שאילתא או הנחיה הנכתבות עבור פיצ׳רים של AI ומסבירות להם איזה טקסט ליצור) – מה שיחסוך לכם זמן בלחשוב על כותרות מרעננות לקמפיינים שלכם.

רוצים לדעת עוד?