דוגמא לפופ-אפ אופנה

להפוך מבקרים ללקוחות


רוב המבקרים באתר או בדף העסק שלנו לא ירכשו או יצרו קשר בביקור הראשון. אנחנו צריכים לחשוב איך לגרום להם להשאיר פרטים כדי להמשיך ולהיות איתם בקשר.

בדיוק בשביל זה יצרנו את מנגנון הפופאפים שלנו – תוך דקות תוכלו לעצב פופאפ קופץ (Popup) ולנסות ללכוד כמה שיותר מבקרים כדי להתחיל דו שיח שיוביל לבסוף להמרה.



לבחור את הקהל הנכון והתזמון הנכון


מצד אחד, נרצה להמיר כמה שיותר מבקרים ומהצד שני – אם האתר שלנו לא יפסיק "להציק" למבקרים עם פופאפים, המבקרים ככל הנראה יברחו מאיתנו.

לשם כך, מנגנון הפופאפים של inwise כולל אפשרות לבחירת התזמון של הופעת הפופאפ ואפשרות לסינון ההצגה לפי פרמטרים כגון ביקור בדפים מסויימים, מספר ביקורים באתר וכדומה. כך נוכל להתאים פופאפים שונים לקהלים שונים בתזמון מושלם – על מנת למקסם את שיעורי ההמרה.

משפך המרות
דוגמאות לפופאפים - GIF

פופאפ שממיר יותר


כדי לשכנע מבקרים להשאיר אימייל או מספר טלפון אנחנו צריכים להיות מאוד אטרקטיביים – גם בעיצוב וגם בהצעה. מנגנון הפופאפים של inwise מציע מגוון תבניות מרהיבות אותן ניתן לשנות ולעצב פופאפ שפשוט נראה נהדר.

מה אפשר להציע כדי להגדיל את סיכויי ההמרה? קחו דוגמאות מהפוסט שכתבנו בדיוק לשם כך – זה לא הזמן לפחד מפופאפים

© 2000-2020 All Rights Reserved. inwise® is a registered trademark of inwise LTD.
דילוג לתוכן