נתחו את התוצאות כדי לראות מה השגתם ולהשיג עוד בקמפיין הבא

שיווק חכם בוחן כל קמפיין: מה רצינו להשיג? מה השגנו בפועל? מה היה צריך לעשות אחרת או יש לשפר כדי להגיע למטרות בפעם הבאה?

כדי לעשות זאת, אתם צריכים כלי ניתוח וסטטיסטיקה. מערכת inwise מספקת לכם בדיוק את זה, עבור כל קמפיין שאתם שולחים: כמה ומי פתחו את הקמפיין, כמה אנשים ומי לחצו על האזורים השונים, כמה ומי ביצעו את הפעולה שרציתם, הגיעו לאתר שלכם, וכן הלאה.

גם אם אתם לא אנשים של מספרים, גם אם ניסיתם להתמודד פעם עם גוגל אנליטיקס ונבהלתם, אין לכם מה לחשוש. כל הדוחות והסטטיסטיקות מוצגים לכם בצורה הכי פשוטה, ברורה וקלה להבנה. אזור זה בנוי כך שתוכלו לעשות ניתוח זריז של נתוני הקמפיין מהצצה קצרה, ומנגד – להיכנס לעומקם של הנתונים, אם אתם רוצים לחקור את הקמפיין לעומק, או היבטים מסוימים בו.

מה תוכלו למצוא בדוחות ובסטטיסטיקות של הקמפיינים שלכם? 

  1. גרף המציג באופן מדורג וברור את כמות אנשי הקשר שלכם, כמה אנשים קיבלו את הדיוור, כמה אנשים פתחו אותו, כמה אנשים הקליקו עליו וכן הלאה.
  2. מפת הקלקות: תצוגת "Hot Spot" הממחישה לכם בצבעים את מפת ההקלקות של מקבלי הדיוור על הקישורים השונים בדיוור: אזורים "חמים" הם אלו שהרבה אנשים הקליקו עליהם, ואזורים "קרים" הם אזורים שלא זכו להרבה הקלקות.
  3. ניהול נמענים חכם: נצלו דיוורים ששלחתם כדי לפלח את אנשי הקשר שלכם וללמוד על קהל היעד שלכם: כמה הם משתפים פעולה ו"בעניין" של הדיוורים והעסק שלכם? מה הם אוהבים? מה הם לא אוהבים? כל הנתונים הללו יעזרו לכם לפצח את קהל היעד שלכם ולהגיע אליו כמו שאתם רוצים ושואפים. 
  4. באמצעות תצוגת המגמות, תוכלו לעקוב אחר הביצועים של הדיוורים שלכם לאורך זמן. אתם יכולים להתמקד בגורמים מסוימים (כמו, למשל, אחוזי פתיחה, נרשמים חדשים, וכן הלאה), או לראות מגמה כוללת. ניתוח זה חשוב מאוד כדי להבין אם אתם במגמת שיפור, ירידה, או סטטוס קוו, וכן כדי לראות מה עבד ומה לא, לצורך קבלת החלטות מבוססות להמשך.