דוגמא לפופ-אפ אופנה

להפוך מבקרים ללקוחות


רוב המבקרים באתר או בדף העסק שלנו לא ירכשו או יצרו קשר בביקור הראשון. אנחנו צריכים לחשוב איך לגרום להם להשאיר פרטים כדי להמשיך ולהיות איתם בקשר.

בדיוק בשביל זה יצרנו את מנגנון טפסי ההרשמה שלנו – תוך דקות תוכלו לעצב טופס הרשמה קופץ (Popup) ולנסות ללכוד כמה שיותר מבקרים כדי להתחיל דו שיח שיוביל לבסוף להמרה.



לבחור את הקהל הנכון והתזמון הנכון


מצד אחד, נרצה להמיר כמה שיותר מבקרים ומהצד שני – אם האתר שלנו לא יפסיק "להציק" למבקרים עם פופאפ-ים, המבקרים ככל הנראה יברחו מאיתנו.

לשם כך, מנגנון טפסי ההרשמה של inwise כולל אפשרות לבחירת התזמון של הופעת הפופ-אפ ואפשרות לסינון ההצגה לפי פרמטרים כגון ביקור בדפים מסויימים, מספר ביקורים באתר וכדומה. כך נוכל להתאים פופאפים שונים לקהלים שונים בתזמון מושלם – על מנת למקסם את שיעורי ההמרה.

משפך המרות
דוגמאות לפופ-אפים GIF

טופס הרשמה שממיר יותר


כדי לשכנע מבקרים להשאיר אימייל או מספר טלפון אנחנו צריכים להיות מאוד אטרקטיביים – גם בעיצוב וגם בהצעה. מנגנון טפסי ההרשמה של inwise מציע מגוון תבניות מרהיבות אותן ניתן לשנות ולעצב פופאפ שפשוט נראה נהדר.

מה אפשר להציע כדי להגדיל את סיכויי ההרשמה? קחו דוגמאות מהפוסט שכתבנו בדיוק לשם כך – איך לאסוף יותר לידים באמצעות טפסי הרשמה

© 2000-2019 All Rights Reserved. inwise® is a registered trademark of inwise LTD.
דילוג לתוכן