inwise

ישנם מיילים שחשוב לכם לקרוא? כך תוודאו שהם יגיעו אליכם

רוב תוכנות ושירותי הדואר האלקטרוני לומדות את ההתנהגות שלנו ולפיה מחליטות אילו מיילים להציג לנו בתיבה הראשית, אילו בתיבות המשניות (כגון קד"מ) ואילו יגיעו לתיבת הספאם. כך תעזרו לתיבת הדואר שלכם ללמוד מה מעניין אתכם ומה פחות חשוב לכם, כדי שתראו את התכנים המועדפים עליכם. מה צריך לעשות? המעורבות שלכם היא הגורם הכי חשוב – […]

inwise

שיפורים וחידושים – עדכון גרסה יוני 2016

אנחנו שמחים לעדכן במספר חידושים ושיפורים במערכת inwise שיאפשרו לכם יכולות מתקדמות יותר לשיווק דיגיטלי וכמובן עבודה נוחה ופשוטה יותר במערכת. ריכזנו את התכונות המרכזיות החדשות: פילוח – מנגנון פילוחים פשוט ועוצמתי שיאפשר לכם ליצור קבוצת אנשי קשר על פי מאפיינים וחיתוכים שונים ובכך למקד יותר את קהל היעד שלכם בכל דיוור. זמני שליחה אסורים – […]

טיפים לבניית דף נחיתה

כיצד לבנות דף נחיתה מנצח? הנה לכם כמה טיפים בדרך להצלחה…

כיצד לבנות דף נחיתה מנצח? הנה לכם כמה טיפים בדרך להצלחה… דף נחיתה טוב הוא כזה שבסופו של דבר הלקוח הפוטנציאלי משאיר את פרטיו או רכש את המוצר. לפני שאתם ניגשים לבנות דף נחיתה עליכם: להחליט מה הפעולה אותה יבצע הגולש להבין למה הגולש מצפה למצוא את הדרך בין מה שהגולש רוצה למה שאתם רוצים […]

דיוור A/B Testing – מהות ודרכים ליישום

בפוסט זה נעסוק בתהליך המחשבה מאחורי יצירת דיוור A/B Testing. לפני שנעמיק בנושא ברצוני לציין שהפוסט עוסק במושגים מתקדמים יותר מתחום ה-A/B Testing, לכן במידה וזו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במושג זה, אנחנו ממליצים לקרוא באתר את הפוסט הקודם בנושא.

מייל טרנזאקציונלי

מייל טרנזקציונלי (TRANSACTIONAL EMAIL)

מייל טרנזקציונלי (לפעמים מכונה "מייל תפעולי") הינו מייל שנשלח כתגובה לפעולה שמתבצעת. פעמים רבות יש צורך בשליחת מייל אינדיבידואלי ללקוח בשל פעולה שהנ"ל ביצע. במקרים כאלו משתמשים במיילים טרנזקציונלים אשר נשלחים לפי מערכת כללים מוגדרת (באופן דומה למייל אוטומטי).

רב ערוציות - Gomeeki

רב ערוציות (Multi-Channel)

רב ערוציות הינו מונח המתאר את השימוש במספר פלטפורמות שונות כחלק מתהליך השיווק. השימוש ברב ערוציות נועד בראש ובראשונה להגדיל את היקף קהל היעד אשר נחשף לקמפיין, ובנוסף לחשוף את הלקוח למוצר מספר פעמים דרך פלטפורמות שונות.

דוגמאות לעיצוב רספונסיבי במסך וסלולרי

יצירת דיוור ושליחת ניוזלטר עם עיצוב רספונסיבי

עיצוב רספונסיבי הינו עיצוב שמאפשר צפייה אופטימלית של תוכן המייל בכלל הפלטפורמות (מובייל, מחשב, טאבלט). עיצוב בסגנון זה מאפשר התאמה של תוכן הדיוור לגודל המסך בו משתמש הגולש באופן אוטומטי, ועל ידי כך מאפשר קריאה של התוכן ללא כל צורך בביצוע פעולות מצד הלקוח.

inwise

שליחה צרופה – שליחת ניוזלטר עם קובץ מצורף

שליחה צרופה הינה שליחת מייל עם קובץ מצורף. כיום תחום זה הינו יחסית מצומצם אולם הוא תופס תאוצה. רובנו רגילים לשלוח קבצים באופן אישי, אולם יותר חברות כיום משתמשות בכלי הדיוור האלקטרוני על מנת לשלוח קבצים כגון חשבוניות, מאמרים ומדריכים. במאמר זה נסביר קצת על היתרונות והחסרונות של שליחת קבצים מצורפים.

inwise

פילוח (סגמנטציה) ויצירת קבוצות

אחת התרומות הגדולות של הטכנולוגיה לתחום השיווק היא האפשרות לאסוף מידע. יכולת זו מאפשרת התאמה של תהליך השיווק לרצונותיהם של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. השינוי הגדול בתחום הביא לכך שבשונה מאמצעי המדיה השונים (טלוויזיה, רדיו), השיווק באינטרנט בכלל ודרך המייל בפרט, מאפשר שליחת הצעות לפרטים לפי מאפיינים. לא עוד תפוצה רחבה אלא מתואמת.