inwise

GDPR ו inwise

ב 25 למאי 2018 תיכנס לתוקף רגולצית ההגנה על הפרטיות (GDPR) שתחליף את ההוראות הקיימות להגנה על הפרטיות של האיחוד האירופי משנת 1995. מטרת הרגולציה להבטיח שהמידע האישי של הפרט מוגן, ללא תלות היכן הוא מאוחסן או מעובד, כל זאת בהתאמה לעידן הטכנולוגי המודרני. בניגוד להוראות העבר אשר היו שונות ממדינה למדינה, תקנות אלו חלות […]

inwise

הראש בעננים – איך עסקים מכפילים ומשלשים את עצמם ב-2019?

עסקים בישראל תמיד היו נקודה רגישה. הרי, מעל 800 נסגרים כל שבוע, אתם קולטים את המספר העצום? נתון מטורף שאי אפשר להתעלם ממנו. אם תשאלו את היועצים העסקיים, המאמנים, המנטורים, כולם יגידו לכם התנהלות, בירוקרטיה, ממשלה, וכמובן אחת הסיבות המרכזיות: שיווק. אין מה לעשות, עסקים ללא שיווק יעיל ימצאו את עצמם מהר מאוד מחוץ למשחק. […]

inwise

מהם דפי נחיתה ואיך הם יכולים לעזור לעסק שלי?

בדיוק כמו השם שלו, דף (או עמוד) נחיתה הוא המקום בו נוחתים לראשונה הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם, ומקבלים את ההצצה הכי טובה למוצר או השירות שאתם מספקים.
הדף הזה בדרך כלל לא יהיה עמוד הבית או חנות האון-ליין שלכם, אלא עמוד חיצוני נפרד לחלוטין, המכיל מטרה אחת שאתם בוחרים לקידום עסק שלכם.

inwise

עדכוני גרסה – יולי 2017

התחדשנו לאחרונה בעדכון גרסה מקיף, שמעבר לשינויים הויזואליים (תמיד משתדלים שהשהות במערכת תהיה גם נעימה לעין..) מספק לכם יותר כלים ואפשרויות לעדכן את הלקוחות שלכם עם מסרים יותר אישיים ויותר אפקטיביים.

paper thumb

איך אוטומציה שיווקית באינטרנט יכולה לעזור לעסק שלך?

לאחרונה השקנו ב inwise יכולת חדשנית ומאוד משמעותית – "אוטומציה שיווקית". האוטומציה, למי שלא מכיר, מאפשרת ליצור מראש תסריטי התנהגות שברגע שהם רצים, המערכת עובדת כמו טייס אוטומטי – היא מאזינה למה שמתרחש, מחליטה איך להגיב וכמובן דואגת לביצוע הפעולות. הכל כמובן, בהתאם לתסריטים שהגדרתם מראש, אבל התוצאה היא התייחסות ופעילות שיווקית מתוחכמת ואישית יותר […]

לימדו מסיפורי הצלחה של שיווק דיגיטלי ישיר – לקוחות מספרים

לכבוד יום העסקים הקטנים, החלטנו לרכז עבורכם את 5 הטיפים הטובים ביותר שקיבלנו מלקוחות inwise הנהנים מהצלחה משגשגת: איך ומה לעשות בניהול הקמפיינים כדי להניב את ההצלחה הגדולה ביותר – במכירות, בשיווק, במיתוג ובאסטרטגיה.

inwise

ברכה לפסח ללקוחות: ברכה מההגדות שהלקוחות שלכם לא ישכחו

רובנו שולחים בתקופת הפסח ברכת חג שמח ללקוחות. אנחנו משקיעים מאמץ, חושבים, כותבים ומעצבים… אך עם יד על הלב, כמה מהברכות האלה נושאות פרי ומגדילות את כמות הפניות? כשחושבים על זה, ההתעלמות ההמונית של רוב הלקוחות מברכות החג היא מאוד הגיונית, לנוכח הצפת הברכות ברשתות החברתיות, בווטסאפ ובמייל.

inwise

רוצים ניוזלטר עם יותר תמונות? השתמשו בגלריה

בעזרת עורך התוכן, אתם מוסיפים אלמנט של "תמונה" כאשר אתם רוצים להוסיף תמונה לבלוק. כמות התמונות שאתם יכולים להכניס תלויה בבלוק שלכם – אם מדובר בבלוק של טור אחד, תוכלו להכניס תמונה אחת. אם מדובר בבלוק של שני טורים, תוכלו להכניס 2 תמונות, ואם מדובר בבלוק של 3 טורים – 3 תמונות.

inwise

ישנם מיילים שחשוב לכם לקרוא? כך תוודאו שהם יגיעו אליכם

רוב תוכנות ושירותי הדואר האלקטרוני לומדות את ההתנהגות שלנו ולפיה מחליטות אילו מיילים להציג לנו בתיבה הראשית, אילו בתיבות המשניות (כגון קד"מ) ואילו יגיעו לתיבת הספאם. כך תעזרו לתיבת הדואר שלכם ללמוד מה מעניין אתכם ומה פחות חשוב לכם, כדי שתראו את התכנים המועדפים עליכם. מה צריך לעשות? המעורבות שלכם היא הגורם הכי חשוב – […]