רקע כללי

מה זה שיווק בענן?

שיווק בענן הוא אוסף של פתרונות דיגיטליים לשיווק ישיר המאפשרים לעסקים להמיר כמה שיותר מבקרים ללקוחות ולנהל תקשורת ישירה ורצופה איתם.
תחום השיווק בענן כולל כלים כגון: פופ-אפים, דיוור אלקטרוני, דפי נחיתה שחלקם מנוהלים באופן אוטומטי על ידי מנגנון אוטומציה שיווקית וחלקם מנוהלים באופן יזום על ידי אנשי שיווק.

מה זה דיוור אלקטרוני?

דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי, והדרך היעילה ביותר לארגון לשמור על קשר עם לקוחותיו וליצור עימם דיאלוג. דיוור אלקטרוני מאפשר לעסק לקדם מוצרים ושירותים, ולעדכן במידע חדש או במבצעים את הלקוחות שלו. חשוב להדגיש כי אין הכוונה להפצת "ספאם", אלא לתקשורת לגיטימית עם לקוח ובכפיפות להסכמתו.

למה כדאי להשתמש בדיוור האלקטרוני?

דיוור אלקטרוני מאפשר הפצת מידע למספר רב של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ובעלות נמוכה יחסית. הוא מאפשר למנהל השיווק לחשוף את לקוחותיו למסר – ללא פעולה אקטיבית מצד הלקוח (בניגוד למדיות אחרות הדורשות פעולה אקטיבית מצד הלקוח).

הוא אף מאפשר מעקב קל ונוח אחר המסרים המדוורים, ואחר תגובת הלקוחות אליהם. בנוסף, קמפיין דיוור אלקטרוני מאפשר מדידה מדוייקת של החזר ההשקעה (ROI).

בזכות הדיוור האלקטרוני, העסק יכול לצבור מאגר עצום של לקוחות המעוניינים לשמור איתו על קשר. הוא אף "ירוק" יותר – וחוסך שימוש בנייר.

למה כדאי להשתמש במערכת inwise?

מערכת inwise מיועדת לשרת חברות בכל הגדלים: תאגידים, ארגונים, מועדונים ולקוחות פרטיים.

השימוש האפשרי במערכת הוא אין סופי, ורוב הלקוחות משתמשים בה לצורך תקשורת עם לקוחות, צוותי עובדים, חברי מועדון, עמיתים, בעלי עניין, קרובים ומשפחה.

לקוחות עסקיים יכולים להשתמש במערכת ליחסי ציבור, עלוני מידע (ניוזלטרים), השקות מוצרים, הצעות מחיר, תכתובות עם ספקים, שליחת מבצעים, מכתבים ועוד. תאגידים יכולים לבצע שימוש נוסף במערכת לטובת תקשורת פנים ארגונית, ולהפצת עלוני מידע, דוחות ותזכירים בין העובדים והסניפים השונים. לקוחות פרטיים יכולים להשתמש במערכת להפצת הזמנות לאירועים, הכרזות משפחתיות ושיתוף אלבומי תמונות.

איך מתחילים להשתמש במערכת inwise?

כבר עכשיו תוכלו להירשם למערכת לזמן בלתי מוגבל. כל שנדרש מכם הוא לבצע תהליך רישום קצר. ברגע שתקבלו את הפרטים לחשבון שלכם, תוכלו להיכנס למערכת ולייבא את רשימות אנשי הקשר שלכם; להכניס מידע ראשוני הכולל את שם החברה והלוגו, וליצור דיוור שתוכלו לשלוח כבר עכשיו. תוכלו אף להיעזר בצוות התמיכה שלנו, שישמח לסייע לכם בכל שאלה.

האם נדרש ידע טכני לשימוש במערכת?

לא, המערכת כוללת ממשק משתמש פשוט וידידותי בעברית מלאה ובתמיכה של מדריכים, סרטונים וצוות תמיכה מסור.

האם נדרש ידע בכתיבת קוד HTML?

לא, המערכת כוללת עורך תוכן אינטואיטיבי ופשוט. העורך מאפשר למשתמשים לערוך את תוכן הדיוור בקלות, וליצור שינוי בפונטים ובצבעים, להוסיף תמונות וקישורים בקלות, ועוד אפשרויות רבות.

האם אני צריך להוריד את תוכנת inwise?

לא, inwise היא שירות בדומה לשירותים של Walla Mail או Gmail. ניתן להשתמש בשירות on-line דרך דפדפן אינטרנט, לאחר הכנסת שם משתמש וסיסמה. יש לקחת בחשבון את דרישות המינימום לשימוש במערכת.

מה הן דרישות החומרה או תוכנה המינימליות שאני צריך כדי להשתמש במערכת inwise?

מחשב עם חיבור לאינטרנט ודפדפן מסוג 63.0 Chrome (מומלץ), Internet Explorer 11, FireFox Mozilla ומעלה.

כניסה למערכת

שכחתי את סיסמת הכניסה שלי למערכת. מה לעשות?

אם שכחתם את סיסמתכם, עומדות בפניכם מספר אפשרויות:

  1. במסך הכניסה למערכת קיים כפתור "שכחת את סיסמתך?". ניתן לשחזר סיסמאות דרכו, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני של המורשה בחשבון.
  2. משתמשים עם הרשאת מנהל יכולים לאפס סיסמאות למשתמשים אחרים בארגון או בחברה. לאחר האיפוס, ניתן להגדיר סיסמה חדשה על ידי כניסה לתפריט ההגדרות – ולאחר מכן בחירה ב"החלף את הסיסמה" (בטור הימני).
  3. אנשי קשר מורשים בחשבון יכולים לפנות לצוות התמיכה של inwise כאן.

נכנסתי למערכת אך קיבלתי מסך של שינוי סיסמה. מדוע?

כדי לשמור על אבטחת הנתונים שלכם, המערכת דורשת החלפת סיסמה כל פרק זמן קבוע.

היכן ניתן לראות את ה - Api Key של החשבון שלי?

בסרגל התפריטים העליון, בצידו הימני של המסך, יש להקליק על אייקון ה"איש הקטן" ולאחר מכן על Api Key

היכן ניתן לראות לאיזו תוכנית החשבון שלי משוייך? ומהי יתרת המסרונים והדיוורים שברשותי?

יש להקליק על איקון "האיש הקטן" (הגדרות חשבון), בחלקו השמאלי-עליון של המערכת ולהקליק על "התוכנית שלי". במסך שיפתח תוצג התוכנית אליה חשבונך משוייך, אילו כרטיסיות נרכשו ומהי היתרה בכל אחת מהן.

 

ניהול אנשי קשר וקבוצות

קיימות 2 אופציות לניהול אנשי קשר במערכת inwise:

  1. ניהול אנשי קשר וקבוצות (מקור פנימי) – הדרך היותר פופולרית ומשמשת עסקים וארגונים שבוחרים לנהל את רשימות הדיוור במערכת inwise. מומלץ מאוד לקרוא מדריך לניהול ופילוח אנשי קשר ב inwise.
  2. ניהול אנשי קשר וקבוצות (מקור חיצוני) – ארגונים שמחזיקים בסיס נתונים (SQL על גרסותיו השונות) יכולים לחבר את מערכת inwise לקרוא מבסיס נתונים זה ללא צורך בייצוא וייבוא שוטף וידני של קבצים.
ניהול אנשי קשר וקבוצות – מקור פנימי

באילו דרכים ניתן לייבא אנשי קשר למערכת inwise?

קיימות מספר אפשרויות לייבוא של אנשי קשר למערכת הדיוור inwise:

  1. העתק/הדבק מקובץ אקסל (Excel) – האופציה הנוחה ביותר. מתאימה לייבוא של עד 50,000 אנשי קשר.
  2. קובץ אקסל/CSV שמור במבנה (פורמט) של CSV – Comma Delimited.

    על השימוש ב 2 אופציות אלו כתבנו מדריך מפורט.

  3. הוספה ידנית של אנשי קשר – אפשרות זו מומלצת כשאין כמות גדולה של אנשי קשר. ישנן שתי אלטרנטיבות להוספה: הראשונה היא הוספה של דואר אלקטרוני בלבד של איש הקשר (ניתן להזין מספר כתובות ולהפרידן בפסיק). אפשרות שניה היא הוספה של איש קשר עם פרטים שונים, בהתאם לשדות שהוגדרו ברמת הקבוצה. באפשרות זו ניתן להוסיף איש קשר אחד בלבד בכל פעם.

האם איש קשר יכול להשתייך ליותר מקבוצה אחת?

כן, בהחלט. בכרטסת הפרטים של איש הקשר קיימת האפשרות לבחור לאילו קבוצות לשייך אותו. חשוב לציין כי דיוור שנשלח לאיש קשר, המופיע במספר קבוצות (לא בקבוצות חיצוניות), ישלח אליו רק פעם אחת בלבד.

במידה ואיש הקשר משוייך ליותר מקבוצה אחת, האם הוא ישלח אליו הדיוור יותר מפעם אחת?

לא. קמפיין דיוור ישלח לכל איש קשר רק פעם אחת, גם אם הוא מופיע במספר קבוצות שונות ולכל קבוצה נשלח הדיוור בנפרד.

כיצד ניתן להעביר אנשי קשר מקבוצה לקבוצה?

במידה ומדובר באיש קשר אחד, ניתן לערוך את איש הקשר ולבחור לאילו קבוצות הוא שייך.

במידה ויש צורך להעביר מספר אנשי קשר או קבוצה שלמה, ניתן להיכנס לרשימת אנשי הקשר בקבוצה, לסמן את איש הקשר או מספר אנשי קשר ולהקליק על האייקון Move Recipient להעברת אנשי הקשר

גיליתי שכתובת הדואר האלקטרוני של איש הקשר, שמופיעה במערכת, שגויה. כיצד אוכל לאתר את איש הקשר ולתקן את כתובתו?

ניתן להקליד בחלון החיפוש (הקלקה על אייקון זכוכית המגדלת, בצידו השמאלי העליון של המסך) את פרטי איש הקשר (כתובת דואר אלקטרוני או טלפון בפורמט הבא 972-00-0000000). לאחר איתור איש הקשר ניתן להיכנס לכרטיס הפרטים של איש הקשר בו אפשר לערוך את פרטיו.

ניתן לאתר את רשימת אנשי הקשר בעלי כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון שגוי מתוך מסך "אנשי קשר".

אני מנסה להוסיף ידנית איש קשר לרשימה, אך המערכת מודיעה לי שאיש הקשר כבר קיים, למרות שאינו קיים ברשימה זו, מדוע?

סביר להניח שאיש הקשר כבר קיים במערכת ברשימה אחרת, או כלל לא שייך לאף רשימה. ניתן לאתר את איש הקשר באמצעות חלונית החיפוש (הקלקה על אייקון זכוכית המגדלת, בצידו השמאלי העליון של המסך), ולהוסיפו לרשימה הרצויה באמצעות עריכת הכרטיס שלו. אם עליכם להעביר כמות גדולה של אנשי קשר לרשימה חדשה, ייתכן ותעדיפו להכין קובץ אקסל המכיל את אנשי הקשר, ולייבאו לרשימה החדשה.

הגדרתי שדות שונים בכרטיס איש הקשר, אבל אני לא רואה אף אחד משדות המידע של אנשי הקשר בקבוצה, אלא רק כשאני נכנס/ת לכרטיס. מדוע?

כדי למנוע תצוגה של טבלה עמוסה בפרטים בחלון הקבוצה, ניתן להתאים ולשנות את שדות הטבלה.
יש להקליק על כפתור "שדות תצוגה וחיפוש"', לסמן בחלונית השדות הזמינים את השדה אותו ברצונך להוסיף לטבלה ולהקליק על החץ < כדי להעבירו לחלונית שדות תצוגה וחיפוש

כיצד ניתן להגדיר שדות בחירה מרובה?

שדה (מתוך שדות איש קשר) מספר 20 מוגדר כשדה המאפשר בחירה מרובה. כיצדה נבצע עדכון של שדה 20 (20 בלבד) ב "שדות שלי"?

הגדרה שדה טקסואלי סגור סימון V בחירה מרובה,בתיבת הטקסט נפרט את תחומי הפילוח כאשר מתחילים את הפירוט בסימן "," ומסיימים בסימן ",".

בקובץ האקסל יש להקצות עמודה לטובת שדה 20 ובה נעדכן את התחומים/ תחומי עיניין לכל איש קשר, ולהקפיד על התחלה בסימן "," וסיום בסימן ",".

בסיום יש ליצור את קבוצות הפילוח בצורה הרגילה כאשר בשדה 20 אנחנו מסמנים את תחום אחד או יותר שיאפיינו את קבוצת הפילוח

ביצעתי ייבוא של קובץ אקסל שהכיל פרטי אנשי קשר, אך בפועל התעדכנו פרטים רק לחלקם. מדוע?

סביר להניח שאנשי הקשר שפרטיהם לא התעדכנו הם אנשי קשר שכבר היו קיימים במערכת, ושבוצע ייבוא מהיר. המטרה של הייבוא המהיר היא לייבא אנשי קשר חדשים (כולל הפרטים שלהם) למערכת, או לחילופין להוסיף אנשי קשר קיימים לרשימה חדשה (ללא עדכון פרטים). כדי לעדכן את פרטי אנשי הקשר הקיימים במערכת, יש לייבא את הקובץ בייבוא איטי.

ביצעתי ייבוא של קובץ אנשי קשר לקבוצה, אך חלקם לא יובאו, מדוע?

ישנן מספר סיבות אפשריות:

  1. קיימים אנשי קשר כפולים בקובץ הייבוא, כלומר כתובת הדואר האלקטרוני או הטלפון מופיע יותר מפעם אחת בקובץ.
  2. קיימים אנשי קשר שכתובת הדואר האלקטרוני שלהם הוזנה בצורה שגויה או משובשת.
  3. במידה ובוצע ייבוא איטי, המערכת בודקת 2 שדות מפתח: מייל וטלפון. יתכן ונוצרו התנגשויות (קונפליקטים) בין השדות.
    פתירת הקונפליקט מתבצעת על ידי כניסה לארכיון הייבוא והצגת דוח הייבוא הרלוונטי. הקלקה על כפתור "קונפליקטים" תפתור את ההתנגשות ותעדכן את מספר אנשי הקשר לקבוצה.

ביצעתי ייבוא של קובץ CSV, וחלק מהשדות לא התעדכנו בכלל. מדוע?

ייתכנו שתי סיבות לכך:
1.
השדה לא מופה במהלך הייבוא.
2. ייתכן שבקובץ מופיע שדה שאינו קיים במערכת. במקרה זה יש ליצור במערכת שדה חדש. מידע נוסף ניתן למצוא במדריכים: יצירה ועדכון שדות מידע של אנשי קשר,  ייבוא ומיפוי אנשי קשר.

ייבאתי קובץ CSV, והתקבלה השגיאה הבאה: The given value of type String from the data source cannot be converted to type bigint of the specified target column. מדוע?

סביר להניח שהסיבה לכך היא, שבמיפוי השדות נעשתה התאמה לא נכונה בין סוגי השדות. לדוגמה, הכנסת אותיות או תווים שאינם מספרים לשדה מספרי (כמו שדה טלפון שהוגדר כשדה מספרי). יש לייבא את הקובץ שוב, ולמפות את העמודות לפי השדות שבמערכת. מידע נוסף על יצירה ועדכון שדות מידע.

למה אני לא מצליח/ה לייבא רשימת תפוצה מקובץ Excel למערכת?

ייתכן שסיומת הקובץ היא לא CSV, או שהקובץ שוקל מעל 10MB. יש לפצל את הקובץ ולנסות שוב.
כמו כן, ייתכן ששם אחת העמודות מכיל גרש או סימן לא חוקי אחר. יש למחוק אותו ולנסות שוב.
ניתן למצוא את הדגשים ליצירת קובץ תקין כאן

ביצעתי ייצוא של קבוצה מהמערכת, וקיבלתי ג’יבריש במקום עברית. כיצד ניתן לפתור את הבעיה?

בהגדרות חשבון קיימת הגדרה, שקובעת את הקידוד של הקובץ המתקבל בייצוא. לרוב, ברירת המחדל תתאים לרוב המשתמשים, אך קיימים מקרים בהם יהיה צורך לשנות הגדרה זו. ניתן ליצור קשר עם צוות התמיכה שלנו.

איך מורידים איש קשר מרשימת התפוצה בקבוצה מסויימת, מבלי למחוק אותו מתפוצה של קבוצות אחרות?

בעריכת כרטיס איש הקשר, יש להסיר את ה-✓ מתיבת הסימון של הקבוצה, שממנה תרצו להסיר את איש הקשר.

כיצד ניתן לייצא את רשימת אנשי הקשר?

יש להיכנס בתפריט הראשי לאנשי הקשר. בהקלקה על העיגול "סה"כ אנשי קשר", תוצג רשימת כל אנשי הקשר בחשבון.
יש להקליק על איקון "יצא" הנמצא בחלקו העליון השמאלי של המסך icon - export.

באותו אופן, ניתן ליצא גם יתר הרשימות: לא מעונינים לקבל דיוור, בעלי כתובת דואר אלקטרוני שגויה ורשימת אנשי קשר שחזרו יותר מפעמיים.

מה המשמעות של מספר עלי הכותרת הורודים המופיעים בפרטי איש הקשר?

המערכת מדרגת את אנשי הקשר בהתאם למידת המעורבות והפעילות שלהם בדיוורים שנשלחו אליהם (פתיחה, הקלקה). הדירוג מוצג בצורה ויזואלית באמצעות פרח עם חמישה עלי כותרת, שמופיע לצד כל איש קשר. מספר עלי הכותרת הצבועים מצביע על הדירוג שאיש הקשר קיבל.
דירוג אנשי הקשר:
עלה כותרת אחד – איש קשר לא פעיל, איננו פותח את הדיוורים (ניקוד 10 ומטה).
שני עלי כותרת – איש הקשר פותח דיוור לעיתים נדירות (ניקוד 0-10).
שלושה עלי כותרת – איש קשר חדש. הניקוד הראשוני שלו מתחיל מ-0. ניקוד ניטרלי לפני שבוצעה כל פעילות.
ארבעה עלי כותרת – איש קשר פעיל באופן ממוצע, פותח ומקליק על כל קמפיין חמישי לערך (ניקוד 20-50).
חמישה עלי כותרת – איש קשר פעיל מאוד, פותח כל קמפיין או כל קמפיין שני (ניקוד מעל 50).
פרח אפור – אנשי קשר שלא ניתן לשלוח אליהם דיוורים עקב אחת מהסיבות הבאות: לחצו על לינק להסרה מרשימת הדיוור, הדיוורים שנשלחו אליהם חזרו, בעלי כתובת מייל לא תקינה.

ניהול אנשי קשר וקבוצות – מקור חיצוני

קיימת קבוצה חיצונית ישנה בחשבון שלי, שהחיבור אליה לא קיים יותר. איך אני יכול/ה למחוק את הקבוצה?

ניתן להקליק על כפתור ה"מחיקה" שמופיע בכל קבוצה חיצונית.

האם ניתן לשלוח לאותו איש קשר את אותו הדיוור יותר מפעם אחת?

במידה ורשימת אנשי הקשר הינה ממקור חיצוני, ניתן לבצע זאת. מצב זה נפוץ בעיקר במקרים בהם יש צורך לשלוח לאיש קשר ראשי מייל עדכון על המוטבים תחתיו – שליחה לאותה כתובת דוא"ל, מיילים נפרדים פרסונאליים. לשם כך, יש להכנס עם הרשאת מנהל להגדרות חשבון (איקון האיש הקטן בצידו העליון השמאלי של המסך), בתפריט הימני להקליק על "שליחות אימייל" ובהגדרה מספר 4141 (האם לסנן כתובות אימייל כפולות או מספרי מובייל כפולים בשליחה לקבוצה חיצונית) להוריד את סימון ה "וי".

הסרה מרשימת תפוצה

האם יש במערכת מנגנון להסרה מרשימת תפוצה?

כן, בהחלט. מנגנון זה מתווסף לכל דיוור, וניתן לראות אותו בחלק התחתון של כל דיוור שאנו מבצעים. מנגנון זה קיים כדי לאפשר לאיש הקשר חופש בחירה מוחלט, באם לקבל תוכן שיווקי מחברה מסוימת או לא. תמיכה במנגנון זה מעוגנת בחוק הספאם, ומחייבת כל גורם שמבצע דיוור פרסומי. כמו כן, המערכת שומרת תיעוד מדוייק של רישום והסרת אנשי הקשר.

מהן הסיבות להסרה מרשימת תפוצה?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של הסרה מרשימת התפוצה:

Manuallay – השולח הסיר איש קשר על ידי הוספת כתובת המייל שלו לרשימת המוסרים

Import – ייבוא רשימת אנשי קשר מוסרים

Self – במידה ואיש הקשר בחר להסיר את עצמו, עליו לבחור מהי הסיבה לכך:

1. הודעות דוא"ל אלו אינן רלוונטיות עבורי
2. אני לא רוצה לקבל עוד הודעות דוא"ל
3. אני לא זוכר אי פעם שנרשמתי לרשימה זו
4. אני מקבל יותר מדי אימיילים
5. הודעות האימייל הן דואר זבל
6. אחר

במידה ואיש הקשר דיווח דרך שירות הדוא"ל על הדיוור כ-"ספאם" (בג'ימייל לדוגמא) – תירשם סיבה מספר 8

האם אוכל לבטל הסרה מרשימת התפוצה?

לא, משום שלפי החוק חל איסור לדוור לאיש קשר שהסיר את עצמו מרשימת התפוצה. הדרך היחידה לבטל הסרה שגויה מרשימה היא באמצעות צוות התמיכה שלנו.

יש לי איש קשר שהסיר את עצמו מהרשימה. האם אני אמור/ה למחוק את הכתובת שלו מקובץ האקסל החדש שאני מעלה למערכת?

לא, אין צורך. אם איש הקשר הסיר את עצמו מהרשימה, הוא יכול להופיע ברשימת דיוור רגילה, אך לא יישלחו אליו דיוורים – הוא מוגדר בבסיס הנתונים כאיש קשר שהסיר את עצמו.

ניסיתי לייבא רשימת אנשי קשר שהסירו את עצמם, אבל אני לא רואה שזה מתעדכן במערכת. מדוע?

בייבוא רשימת אנשי קשר שהסירו את עצמם, יש כללים מוגדרים לצורת קובץ האקסל. עמודת האימיילים צריכה להיות העמודה הראשונה, וכותרת העמודה חייבת להיות Email (באנגלית). כמו כן, השורה הראשונה חייבת להיות שורת כותרת.

 

עריכת קמפיין אימייל

אילו סוגי תמונות ניתן להעלות למערכת inwise?

סוגי התמונות שניתן להעלות למערכת הדיוור הם: gif, jpg, png. ההמלצה שלנו היא להעלות תמונות שגודלן עד 800kb, אך אפשר להעלות תמונות שגודלן הוא עד 1.5MB. כדאי לשים לב, שגודל התמונות בדיוור משפיע על משך זמן הורדת התמונות למחשב או טלפון איש הקשר שצופה במייל.

אני מנסה להעלות תמונה, ומתקבלת הודעת השגיאה "לא ניתן להעלות קובץ. קובץ או תיקייה כבר קיימים במערכת". מדוע?

הודעת שגיאה זו מתקבלת במקרים הבאים:
1. התמונה כבר הועלתה בעבר למערכת.
2. קיימת תמונה אחרת בעלת אותו שם.
3. שם התמונה איננו תקין – שם הקובץ יכול לכלול אותיות באנגלית, מספרים וקו תחתון בלבד. ללא רווחים ותווים מיוחדים (כגון מקף).

כיצד ניתן להוריד/להוסיף איקונים של רשתות חברתיות?

במהלך עריכת הקמפיין, יש לגרור מתפריט "הוספת רכיב" (איקון פלוס) את הרכיב "עקבו אחרינו". הקלקה על האיקונים תפתח חלונית עיצוב תוכן, יש להקליק על כפתור "עריכת איקונים".
לחיצה על איקון של כל אחת מהרשתות החברתיות והחשכה שלו – תסיר אותו. לחיצה על האיקון "והדלקה" שלו – תפעיל אותו.
יש להזין בשדה של כל איקון את הכתובת הרלוונטית.

האם ניתן להעתיק תוכן שקיים בקובץ מסוג מסויים (לדוגמה: אתר אינטרנט, קובץ word) לעורך התוכן?

מאוד לא מומלץ.

כשמעתיקים תוכן שקיים בקבצים אחרים כגון MS Word, אתר אינטרנט או תוכנות דומות, מתווספות שורות קוד אחרות. לכן, אנו ממליצים להעתיק את התוכן לעורך טקסט פשוט כמו Notepad, ורק לאחר מכן לבצע העתקה של התוכן למערכת.

כיצד ניתן ליצור במערכת תבנית חדשה מדיוור קיים?

כדי ליצור תבנית חדשה מדיוור שכבר קיים, יש ליצור קמפיין דיוור חדש. לאחר עדכון פרטי הקמפיין, ניתן לבחור באפשרות של "שכפול תוכן מקמפיין".
לאחר מכן, בחרו את הקמפיין אותו ברצונכם להעתיק, והקליקו על כפתור "העתק". יפתח מסך של עורך התוכן, בו ניתן לערוך ולהתאים את הדיוור ולשלוח אותו מחדש.

האם ניתן לערוך דיוור שכבר שלחתי?

לא ניתן לערוך דיוור שכבר נשלח, אולם ניתן לשכפל אותו, לערוך ולשלוח מחדש.
תחילה, יש ליצור קמפיין דיוור חדש. לאחר עדכון פרטי הקמפיין, ניתן לבחור באפשרות של "שכפול תוכן מקמפיין".
לאחר מכן, בחרו את הקמפיין אותו ברצונכם לשכפל, והקליקו על כפתור "העתק". יפתח מסך של עורך התוכן, בו ניתן לערוך ולהתאים את הדיוור ולשלוח אותו מחדש.

לחילופין, מתוך רשימת הקמפיינים, ניתן לבחור מרשימת הקמפיינים את הקמפיין שאותו תרצו לשכפל, ולבחור באפשרות "העתק".

כיצד ניתן להוסיף לדיוור לינק "שלח לחבר"?

בעת עריכת הדיוור, יש לעמוד על בלוק הטקסט בו תרצו להוסיף את התגית ולהקליק על איקון העפרון הקטן "עריכת אלמנט" הנמצא בסמוך לו. הקליקו על "תגיות מותאמות" ובחרו בתגית של "שלח לחבר". תגית זו ניתנת למעקב, כך שבאפשרותכם לדעת לאילו נמענים נוספים נשלח הדיוור.

כיצד ניתן להוסיף לדיוור קישור לחיץ למספר טלפון?

בעת עריכת הדיוור, יש לעמוד על רכיב הטקסט/תמונה/כפתור בו תרצו להוסיף את התגית ולהקליק על איקון העפרון הקטן "עריכת רכיב" הנמצא בסמוך לו.
ברכיב הטקסט תפתח חלונית, בה יש להקליק על איקון "הוספת קישור". ברכיב התמונה יש להקליק על "מאפייני תמונה".
יש לבחור בסוג קישור "כתובת (URL)".
בשדה Link Text יש להקליד את המספר הטלפון או טקסט (לדוגמה – התקשרו אלינו).
בשדה הפרוטוקול יש לבחור ב "אחר".
בשדה כתובת (URL) להקליד את המילה tel: ולאחר מכן את מספר הטלפון, באופן הבא: tel:03-5555555

כיצד ניתן להוסיף לדיוור קישור לחיץ למספר וואטסאפ?

בעת עריכת הדיוור, יש לעמוד על רכיב הטקסט/תמונה/כפתור בו תרצו להוסיף את התגית ולהקליק על איקון העפרון הקטן "עריכת רכיב" הנמצא בסמוך לו.
ברכיב הטקסט תפתח חלונית, בה יש להקליק על איקון "הוספת קישור". ברכיב התמונה יש להקליק על "מאפייני תמונה".
יש לבחור בסוג קישור "כתובת (URL)".
בשדה Link Text יש להקליד את המספר הטלפון או טקסט (לדוגמה – התקשרו אלינו).
בשדה הפרוטוקול יש לבחור ב "אחר".
את שדה הכתובת (URL) יש לעדכן על פי ההנחיות באתר וואטסאפ: https://faq.whatsapp.com/general/26000030/

האם אפשר לכלול בדיוור את שמו הפרטי של איש הקשר, בשורת איש הקשר ("To")

כן, בהחלט. ישנו מדריך מקיף המסביר כיצד לבצע זאת – לצפייה במדריך

בדיוור שקיבל איש הקשר מופיע הטקסט "לחצו כאן" ובנוסף כתובת הקישור עצמו. מדוע?

ייתכן שתצוגת המיילים בתיבת איש הקשר היא בטקסט ולא HTML.

בעת עריכת הדיוור בעורך התוכן, כיצד ניתן להעתיק עיצוב של טקסט אשר מופיע באזור אחר בדיוור?

ניתן לשכפל את בלוק הטקסט שבו מופיע הטקסט המעוצב (לחיצה על איקון שכפול אלמנט), ולעדכן את הטקסט הרלוונטי.

האם ניתן לייבא גופנים למערכת או להשתמש בגופנים שונים?

במערכת ישנם גופנים מובנים ורק בהם ניתן להשתמש וזאת מכיוון שהם מוכרים ונתמכים ע"י כל תוכנות הדואר.

יצרתי דיוור חדש, וכשאני מנסה לשלוח אותו לקבוצת בדיקה מתקבלת הודעה, שקיים לינק ארוך מדי בדיוור. מה עליי לעשות?

קיימת הגבלה מסויימת לאורך הלינקים לשם נוחות. אם מתקבלת הודעה כזו, ניתן לפנות לתמיכה.

אני מנסה ליצור קישור (לינק) בדיוור, ומתקבלת הודעת שגיאה: An error has occurred in the script on this page. מה גורם לכך?

יכול להיות שהדיוור עליו אתם עובדים נוצר במקור ב-Word והועתק לעורך התוכן. ככלל, העתקה ישירה מ-Word עלולה לגרום לבעיות בעורך התוכן ולכן אינה מומלצת. אם הדיוור כבר נוצר, כדאי לעבור על הדיוור ולהוריד אלמנטים שונים (אחד בכל פעם), ולנסות שוב ליצור קישור. הגורם לבעיה הוא לרוב אובייקט כלשהו שהועתק לא נכון מ-Word. ברגע שהאובייקט ימחק הבעיה תיפתר.

האם המערכת מגבה באופן אוטומטי דיוורים שנערכו בעורך תוכן? ולמשך כמה זמן?

דיוורים שגובו באופן אוטומטי נשמרים במערכת למשך מספר ימים בלבד. ניתן להשתמש באפשרות זו כדי לשחזר בהצלחה דיוורים, שלא נשמרו בהם השינויים בצורה תקינה.

כיצד ניתן לשחזר גרסה קודמת של קמפיין טרם השינויים שבוצעו?

במסך עיצוב הקמפיין, בסרגל התפריטים העליון, יש להקליק על כפתור "שמירה" ולבחור ב"גרסאות שמורות"
תפתח רשימת הגרסאות האחרונות שנשמרו. הקלקה על כל אחת מהגרסות תציג אותה, על מנת לשחזר את אחת הגרסאות יש לבחור ב "שחזר גרסה זו".

האם ניתן ליצור שורת unsubscribe כך שתהיה מורכבת בחלקה מטקסט רגיל ובחלקה מלינק, כמו: "To unsubscribe click here"?

אפשר לשנות בהגדרות החשבון את המלל של תגית ה-unsubscribe למלל שרוצים, ולהוסיף את התגית #unsubscribe# כקישור בטקסט.

 

שליחת קמפיין אימייל

כיצד ניתן לבדוק את יתרת הדיוורים שנותרה לי בחשבון?

כדי לראות את יתרת הדיוורים שעומדים לרשותכם, יש להקליק על איקון "האיש הקטן" (הגדרות חשבון), בחלקו השמאלי-עליון של המערכת, ולהקליק על "בדיקת יתרה". במסך שיפתח תוצג יתרת הדיוורים.

האם ניתן לתזמן שליחת דיוור?

וודאי. לאחר סיום עריכת הדיוור, במסך האחרון, ניתן לבחור ב"תזמון שליחה" ולקבוע את זמן התחלת השליחה הרצוי.

האם ניתן לעקוב אחר פעולות איש קשר?

כן, ברגע שנכנסים לכרטיס של איש הקשר יש להקליק על איקון "הצג היסטוריה", הממוקם בצד השמאלי העליון של המסך Icon-History

במסך זה ניתן לצפות בכל הנתונים הסטטיסטיים הרלוונטים לאיש הקשר.

האם יש מנגנון שמונע שליחה של אותו קמפיין אימייל מספר פעמים לאותו איש קשר?

במערכת קיים מנגנון שמונע שליחה כפולה של קמפיין אימייל לאותו איש קשר. מנגנון זה מתייחס לכתובת הדואר האלקטרוני של איש הקשר. אולם אם שיכפלתם קמפיין אימייל, הוא יישלח שוב לאיש הקשר המופיע בקבוצה לשליחה. זאת משום שמספר הקמפיין של עותק הדיוור שונה מזה של הדיוור ה"מקורי".

האם ניתן לשלוח דיוור שכבר נשלח, לאיש קשר חדש?

כן, לאחר הוספת איש הקשר לקבוצת אנשי הקשר, ניתן לבצע שליחה חוזרת של הקמפיין לאותה הקבוצה, הקמפיין ישלח רק לאיש הקשר החדש.
ניתן גם ליצור קבוצה אנשי קשר חדשה ולבצע שליחה נוספת של הקמפיין לקבוצה זו. 

שלחתי קמפיין אימייל לרשימת אנשי קשר, אך בפועל הוא נשלח לכמות קטנה ממספר אנשי הקשר בקבוצה. מדוע?

יתכנו מספר סיבות – הקבוצה הכילה אנשי קשר שהסירו עצמם, כתובות אימייל שגויות או אנשי קשר שחזרו (Bounced) בקמפיינים קודמים.

ניתן להסתכל על המשפך בדו"ח הדיוור על מנת להבין את התפלגות אותם אנשי קשר שלא קיבלו.

לפי הגדרות החשבון שלי, דיוור לפי תאריך ישלח לאיש קשר ביום של תאריך ההרשמה. אתמול העליתי רשימה של אנשי קשר חדשים, אך אני רואה שהדיוור לפי תאריך לא יצא אליהם. מה הבעיה?

קמפיין לפי תאריך מוגדר לשליחה בשעה מסויימת. בשעה זו המערכת בודקת למי יש לשלוח את הדיוור היום. לאחר השליחה, בדיקה נוספת כזו תתבצע רק ביום שלמחרת בשעה המוגדרת. ייתכן שהרשימה הועלתה אחרי השעה המוגדרת, ולכן הדיוור ישלח לאנשי הקשר החדשים ביום שלמחרת ההרשמה, בשעה המוגדרת.

איך ניתן לשנות את שם השולח ואת כתובת ההשב (Reply) של קמפיין אימייל?

לשינוי שם שולח קיים סרטון ומדריך מפורט.

לשינוי כתובת "השב" (Reply) קיים מדריך כתוב.

אם ברצונך להשתמש בשם מתחם (דומיין) שלך ככתובת השולח יש לבצע זאת דרך מסך "אימות דומיינים" על מנת שנוודא שהדומיין ממנו יישלחו המיילים שייך לך – מדריך אימות דומיינים.

שלחתי דיוור לקבוצה, ואחד מאנשי הקשר דיווח לי שהוא לא קיבל אותו. איש הקשר לא הסיר את עצמו מרשימת התפוצה, ובהיסטוריה שלו אני רואה שהוא כן קיבל דיוורים אחרים. מהי הסיבה לכך שהוא לא קיבל את הדיוור הזה?

ייתכן שמספר דיוורים חזרו מהכתובת שלו, והוא הוסר באופן זמני מתפוצה. ניתן לראות זאת בשני מקומות: אפשר לעבור על אנשי הקשר המופיעים תחת Defined Bounced, ולצפות במספר הפעמים בהן המייל חזר. כמו כן, בכניסה לכרטיס של איש הקשר ניתן לראות האם הדיוור חזר ממנו פעמים רבות, במידה וכן, ניתן לאפס את מספר החזרות שלו ולהחזירו לתפוצה רגילה.

שלחתי דיוור אמת. הדיוור נכנס לתור השליחה, אך בעמודה "מאושר?" הערך השתנה מעצמו ל-0. כשאני משנה ל-1, המערכת שבה ומשנה ל-0. מדוע?

יש לבדוק האם הדיוור תקין וקיים. כשדיוור מסויים לא קיים או נמחק, הסטטוס שלו משתנה ל"לא מאושר".
סיבה נוספת היא, במידה והחשבון ממנו אתם מנסים לשלוח מוגדר כחשבון החייב אישור מנהל עבור כל שליחה. גם במקרה זה יופיע 0 בעמודה.

במקרה של אנשי קשר חוזרים, מה ההבדל בין SoftBounce ל-HardBounce?

Soft Bounce – משמעותו שישנה אי תקשורת זמנית מול תיבת הדואר של איש הקשר. יתכן שתיבת הדוא"ל של איש הקשר מלאה, או שהשרת של איש הקשר לא היה זמין לפרק זמן קצר כאשר נשלח הדיוור. המערכת תנסה לדוור מספר פעמים, ואם התיבה לא תתפנה הדיוור יחזור.

Hard bounce – משמעותו שישנה שגיאה בהקלדת כתובת האימייל, או שכתובת האימייל נסגרה (לדוגמה, איש קשר שעזב את מקום העבודה).

האם קיימת דרך להגדיר, שאנשי הקשר שחוזרים באופן קבוע יימחקו אוטומטית מהרשימה?

לא ניתן להגדיר מחיקה אוטומטית של אנשי קשר אלו. בכל דיוור, המערכת בודקת האם איש קשר מסוים חזר X פעמים ב-Y הימים האחרונים. ברירת המחדל היא שאיש קשר שחוזר 3 פעמים בתוך חודשיים, לא יישלח אליו דיוור בפעם הרביעית. במידת הצורך, ניתן להגדיר מספר רב יותר של ימים, ואז המערכת לא תנסה לדוור לאיש קשר זה במשך פרק זמן ארוך יותר.

איש קשר טוען שלא הסיר עצמו אך בכל זאת מצויין שהוא הוסר מהרשימה. כיצד?

ייתכן ואיש הקשר העביר את האימייל לאנשי קשר נוספים (forward), שלא נמצאים ברשימת התפוצה. אם אחד מהם לחץ בטעות על "הסר מרשימת התפוצה", איש הקשר "המקורי" יוסר מרשימת התפוצה.

במקרה כזה, יש ליצור קשר עם התמיכה על מנת שנוכל להחזיר אותו לרשימת התפוצה.

איש קשר טוען שפתח את המייל, אך לא מתקבל חיווי במערכת על כך

מנגנון המעקב אחר פתיחות מיילים מבוסס על "שתילה" של תמונה שקופה ("פיקסל") בדיוור, וכשנטענות התמונות בדיוור – השרת מקבל חיווי על פתיחת המייל. ישנם מקרים, בעיקר בתוכנות כגון Outlook שהתמונות לא נטענות באופן אוטומטי ולכן לא מתקבל חיווי פתיחה. במקרים כאלו, איש הקשר יכול לקרוא את המייל מבלי שנדע על כך.

* חשוב לציין שאם איש הקשר מבצע פעולה כגון הקלקה על קישור, כן נרשם חיווי על פתיחה ועל הקלקה על קישור.

איש הקשר לא פתח את המייל אך מתקבל חיווי על פתיחת המייל

ישנם ארגונים בהם קיימות מערכות אבטחת מידע שעוד לפני שהמייל מגיע לתיבת הדואר הנכנס, סורקות את התוכן ולעיתים גם מבצעות פעולות של "פתיחה", "הקלקה" וכדומה – וכך מתקבל חיווי (שגוי לכאורה) על פעולות שלמעשה לא מתבצעות.

מה אפשר לעשות? ראשית, חשוב להבין שהתופעה בד"כ היא בשוליים (אלא אם אתם מדוורים בעיקר לארגונים עם מערכות אבטחה הסורקות את הדואר הנכנס) ואם חשוב לנו שהמידע יהיה יותר מדוייק, ניתן להכניס כתובות IP לרשימת סינון – כך שנתעלם מפעולות ממערכות אלו. לשם כך יש לפנות אלינו לתמיכה.

* חשוב לציין שלא כל המערכת האלו מחזיקות בכתובות IP קבועות.

מדוע תמונת הרקע לא מופיעה בדיוור שנשלח ובמקומה מופיעה הכותרת "לצפייה בגרסת הדפדפן"?

מקרה זה עלול לקרות כאשר הדיוור נפתח דרך תוכנת הדואר של אאוטלוק (Outlook). חסימת תמונות הינה הגדרת ברירת מחדל על המחשב של אנשי הקשר, אך באפשרותם לבטל חסימה זו באופן הבא: יש להכנס לדיוור הרלוונטי, הקלקה על כפתור ימני בעכבר ובחירה ב "הוסף את השולח לרשימת השולחים הבטוחים" או  בחירה ב "הוסף @domain  לרשימת הבטוחים".

 

נתונים סטטיסטיים לקמפיין אימייל

היכן ניתן לצפות בסטטיסטיקת הנתונים של קמפיין שנשלח? לעקוב אחר נתוני השליחה, לראות כמה אנשי קשר פתחו את הקמפיין והקליקו על קישורים?

הקלקה על לשונית "אנליטיקס" במערכת ובחירה בקטגוריית קמפיינים שנשלחו מאפשרת צפייה בנתוני השליחה. ניתן לראות במבט על את נתוני הסטטיסטיקה של כל הקמפיינים שנשלחו. ניתן גם לבחור קמפיין ספציפי ולצפות בביצועיו בצורה פרטנית.

מה משמעות ההודעה "רשימת אנשי הקשר לגביהם לא התקבל חיווי פתיחת מייל"?

משמעות ההודעה היא, שאלו אנשי קשר שלא ניתן לדעת האם הם פתחו או לא פתחו את המייל. יכולות להיות לכך מספר סיבות:

  1. הם אכן לא פתחו את המייל
  2. הדבר שנותן את האינדיקציה לגבי פתיחת המייל הוא תמונה שקופה שאנשי הקשר לא רואים. כשהיא נחשפת, המערכת מקבלת את הנתון שאכן האימייל נפתח. אך יש תיבות דואר אלקטרוני שמונעות הורדה אוטומטית של תמונות. אם אנשי הקשר לא אישרו הורדת תמונות, המערכת לא תקבל את המידע לגבי פתיחת המייל.
  3. ייתכן שאנשי הקשר משתמשים במסנני ספאם, המוחקים את התמונה המאפשרת לקבל אינדיקציה לפתיחת מייל – כדי לשמור על פרטיותם.
  4. ייתכן שאנשי הקשר משתמשים בתוכנות שמונעות שליחת מידע מהמחשב שלהם, כדי לשמור על פרטיותם.

מופיע שאיש קשר לחץ על לינק מסוים מספר פעמים בדקה. האם זה הגיוני?

מצב זה זה יתכן משתי סיבות:

  • איש הקשר לחץ על הלינק מספר פעמים עד שהמחשב שלו הגיב. כשהמחשב הגיב – הקישור נפתח במספר חלונות.
  • ייתכן שאיש הקשר שלח את המייל לאנשי קשר נוספים, שהקליקו גם כן על הקישורים. הקלקות אלו יופיעו תחת המייל שלו.

מה משמעות של "התפלגות הדיוורים החוזרים" בדוח הדיוור?

אלה הם כל אנשי הקשר שהדיוור חזר מהם או לא נשלח אליהם. יכולות להיות לכך מספר סיבות:

  • תיבת דואר של איש הקשר מלאה
  • Domain לא נכון
  • כתובת מייל לא נכונה
  • איש קשר הסיר את עצמו מרשימת התפוצה בעבר.

ניתן לראות את הסיבה המדוייקת על ידי הקלקה על כל פלח של משפך הביצועים באזור האנליטיקס.

שלחתי דיוור עם לינק, וביטלתי בטעות את המעקב אחר ההקלקות. האם בכל זאת יש דרך לראות מי הקליק על הלינק?

כשמורידים את המעקב אחר הקלקות, המערכת שולחת את הלינקים כמו שהם ללא קידוד. לכן, אין דרך לראות לאחר השליחה (ללא מעקב אחר הקלקות) מי הקליק על הלינק.

דפי נחיתה וטפסי הרשמה (פופ-אפים)

האם ניתן לפרסם דף נחיתה על דומיין קיים?

וודאי, בפעם הראשונה שתפרסמו דף נחיתה, תדרשו לבחור את הדומיין המפרסם. לשם כך, יש לפנות תחילה לחברה בה רשום הדומיין שלכם או לחברה בה מתאחסן אתרכם, ולבקש שיצרו דומיין משנה תחת הדומיין שלכם, לדוגמה: lpages.yourdomain.co.il במקום yourdomain.co.il. לאחר מכן יש לבקש רשומת CNAME המקשרת בין pages.yourdomain.co.il ל inwise.net.

במידה ואין לי דומיין, מה להזין בשדה של הגדרות הפרסום?

במידה ואין לך דומיין, באפשרותך לפרסם את דף הנחיה בשרתי inwise. כלומר, להשתמש בדומיין שאינווייז מספקת: inwise.net, ואליו להוסיף את דומיין המשנה – כל שם ובתנאי שיהיה רשום באותיות אנגלית ללא רווחים או סימנים מיוחדים. שימו לב, דומיין זה הינו אחיד ולא ניתן לשינוי עבור כל דפי הנחיתה שתיצרו בעתיד. 

היכן ניתן להטמיע קוד מעקב לדף נחיתה?

במהלך עיצוב דף הנחיתה, במסך "הגדרות ופרסום", יש להקליק על "+הגדרות נוספות" לבחור ב "+קוד מעקב" ובחלונית "קודים נוספים" להדביק את קוד המעקב.

האם ניתן לקבל עדכון במייל לאחר שמולא טופס הרשמה?

וודאי, ניתן להגדיר שבכל פעם שטופס הרשמה יעודכן יישלח מייל מיידי לכתובת שהוגדרה, עם הפרטים שעודכנו.
עדכון זה נעשה במהלך עריכת טופס ההרשמה. מדריך על כך ניתן למצוא בקישור הבא – שלב 3 סעיף 6

היכן ניתן לצפות בסטטיסטיקת הנתונים של דפי נחיתה? לעקוב אחר מספר הצפיות בדף, מילוי טפסי הרשמה והקלקה על קישורים?

במסך "דפים וטפסים", ניתן לראות את רשימת הדפים והטפסים שיצרתם. בשדה של כל דף נחיתה/טופס הרשמה, ישנו כפתור "אנליטיקס". הקלקה על כפתור זה תוביל למסך של סטטיסטיקות דף הנחיתה, בו ניתן לראות את כמות הצפיות בדף הנחיתה, כמה מילאו טופס, שלחו לחבר או הדפיסו. בהקלקה על השורה הרלוונטית ניתן לצפות בפרטי אנשי הקשר שביצעו את הפעולה.

האם ניתן לערוך דף נחיתה שכבר פורסם?

כן, זה אפשרי. תחילה יש להשהות את דף הנחיתה ולאחר מכן ניתן יהיה לערוך אותו. יש לשים לב שבזמן עריכת דף הנחיתה, הלינק שפורסם איננו פעיל אלא רק לאחר הפרסום מחדש.

כיצד ניתן לייצא לאקסל את פרטי אנשי הקשר שמילאו את טופס ההרשמה?

יש להיכנס לאזור האנליטיקס של דף הנחיתה הרלוונטי, הקלקה על מספר הנרשמים בעמודה "מילאו טופס", תוביל לרשימת הנמענים שמילאו את טופס ההרשמה.

בצידו העליון השמאלי של המסך מופיע אייקון ייצוא, לחיצה עליו תייצא את הרשימה לקובץ אקסל

icon-export

כיצד ניתן לדעת אילו טפסי הרשמה/דפי נחיתה פעילים ומפורסמים? והאם ניתן לדעת היכן מפורסמים?

על מנת לראות אילו טפסי הרשמה/דפי נחיתה פעילים, יש להכנס במערכת למסך דפים וטפסים ולבצע סינון לפי מצב: "פורסם" וסוג: טופס הרשמה".
על מנת לפרסם דף נחיתה – יש להעתיק את הלינק שלו ולפרסם היכן שתבחרו ולכן לא ניתן לדעת דרך מערכת inwise היכן הוא פורסם.

 

היבטי פרטיות, הגנת מידע ודואר זבל

מה מדיניות ה-Anti Spam במערכת inwise?

ב-inwise אפס סובלנות לספאם. בעזרת המערכת של חברת inwise תהיה לכם היכולת להעביר מסר ברור ויעיל, ומעל הכל – חוקי. ניתן לקרוא עוד על מדיניות האנטי ספאם של inwise ועל תנאי השימוש במערכת inwise.

למידע בנוגע לחוק האמריקאי למניעת ספאם: חוק האנטי ספאם האמריקאי – CAN SPAM.

* מידע לספקי אינטרנט ומנהלי מחשוב:

אם קיבלתם תלונה על הפצת דואר שאינה לגיטימית באמצעות שרתינו – אנא פנו אלינו מיידית כדי שנוכל לבדוק זאת.

* מידע לאנשי קשר שקיבלו דואר שאינו לגיטימי מאחד מלקוחותינו:

אם קיבלתם דואר אלקטרוני ממקור שלא ביקשתם לקבל ממנו, או אם אינכם מצליחים להסיר את פרטיכם מתוך רשימת תפוצה, אנא פנו אלינו מיידית כדי שנוכל לבדוק זאת.

מהו תקן GDPR והאם inwise תומכת בו?

רגולציית GDPR הינה אוסף של הוראות מחייבות שהוסדרו על ידי גופים אירופאיים רשמיים על מנת להגן על נושאי המידע באיחוד האירופאי המתייחסת לשמירה והעברה של נתונים אישיים של אנשים פרטיים וקובעת כללים אחידים לשמירה על הפרטיות.

אנחנו ב inwise פעלנו וממשיכים לפעול בנושא הנגשת התקן ותמיכה בו. תוכלו לקרוא על כך באופן מפורט בפוסט inwise ו GDPR.

כיצד אדאג שהמייל שלי יגיע לתיבת הדואר הנכנס בג’ימייל?

אני רוצה להוריד את המילה "פרסומת" משורת הנושא. איך אני עושה את זה?

לפי חוק הספאם, ניתן לפרסם במייל חומר פרסומי בלבד ובשורת הנושא תופיע המילה "פרסומת" ולנמען תהיה אפשרות לבקש הסרתו מרשימת התפוצה בכל עת. לכן, ב inwise אנחנו מגדירים אוטומטית, שבכל הדיוורים שנשלחים מופיעה המילה "פרסומת" בשורת הנושא של המייל. מומלץ להתייעץ עם גורם משפטי לפני שינוי הגדרה זו.

כדי להוריד את המילה "פרסומת" משורת הנושא יש ללחוץ על 'האיש הקטן' בסרגל השחור בצד שמאל למעלה ואז על 'הגדרות חשבון'.

לאחר מכן, בקטגורית 'קמפיין אימייל', יש את הגדרה מספר 4226 – 'הוספת תגית 'פרסומת' בנושא לכל אימייל יוצא'. יש להוריד את הסימון מתיבת הסימון וללחוץ על 'שמירה' בתחתית הדף.

למדריך מפורט בנושא