ב- קמפיינים

לאחר שליחת קמפיין, מומלץ לבדוק את הצלחתו. לשם כך, יש להגדיר תחילה מהן מטרות הקמפיין כלומר, מהם היעדים המדידים שיעידו על הצלחתו.
לדוגמה, במידה ומדובר בקמפיין מכירות – ביצוע רכישה בפועל וסיום התהליך יכול להיחשב כהצלחה והשגת המטרה.

'מטרות' הינו פיצ'ר, אשר באמצעותו ניתן לאסוף מידע על רשימת אנשי הקשר המבקרים באתר בעקבות הקמפיין שנשלח ומאפשר למדוד את הצלחתו של הקמפיין.

על ידי הטמעת קוד המעקב בעמודים רלוונטיים באתר שלכם, תוכלו לעקוב אחר התנהגות הגולשים ולנטר מטרות שתגדירו.
לדוגמה, כדי לבדוק מהו תהליך הרכישה שעובר לקוח, יש לשתול את הקוד לאורך כל תהליך הרכישה. כדי לבדוק מי ביצע רכישה בפועל, מספיק להטמיע את קוד המעקב בעמוד הסופי, של אישור הרכישה.

שלב 1 – הפעלת הפיצ'ר

על מנת להפעיל את הפיצ'ר של מטרות, יש לפנות למחלקת התמיכה שלנו ולבקש הרשאה מתאימה, מדובר בהגדרה חד פעמית לחשבון.

שלב 2 – העתקת קוד מעקב (פיקסל) והטמעתו באתר שלכם

יש להעתיק את קוד מעקב (פיקסל) של inwise ולהטמיע אותו בעמוד הראשון אליו מפנה הקישור ואותו תרצו לבחון.
בנינו מדריך מפורט, בו מוסבר היכן מופיע קוד המעקב של inwise וכיצד להטמיעו באתרים הבנויים בפלטפורמות שונות.

*מומלץ להיעזר במנהל האתר שלכם.

שלב 3 – צפייה בסטטיסטיקת המטרות

לאחר שליחת הקמפיין ניתן לצפות בפרטי וכמות אנשי הקשר שהגיעו לדפי המטרה מתוך הקמפיין. לשם כך, יש להקליק על על לשונית "קמפיינים" בתפריט הימני ולאחר מכן על כפתור "אנליטיקס" בשורת הקמפיין הרלוונטי.

מטרות - יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

יש לגלול את המסך מעט מטה, מתחת למשפך האנליטיקס, כדי להגיע לטבלת המטרות:

מסך מטרות הקמפיין

מזהה מטרה – מספור פנימי של המערכת לכל אחת מהמטרות שהוגדרו.
שם המטרה – ניתן לשנות את שם המטרה.
כמות כניסות – סך כל הכניסות לעמודים שהוגדרו כמטרות. לדוגמה, איש קשר אחד שנכנס 3 פעמים לעמוד, יספר כ – 3.
כניסות יחודיות – מספר אנשי הקשר שנכנסו אל עמודי המטרות. כל איש קשר נספר פעם אחת בלבד, גם אם יכנס מספר פעמים לאותו העמוד (unique לפי איש קשר).
כתובת – כתובות העמודים (URL) אשר הוגדרו כמטרות.
תאריך יצירה – תאריך יצירת עמודי המטרות.
עדכון אחרון – התאריך האחרון שבו שונה המידע בטבלת הסטטיסטיקות של המטרות (כמו שינוי שם המטרה).

הקלקה על כל מטרה, תוביל למסך "פעולות אנשי קשר". פעולות אלו משוייכות לקמפיין זה ולמטרות שהגדרתם בו.
ניתן לצפות בפרטי אנשי הקשר שביצעו את הכניסות אל העמוד, כתובת האימייל שלהם, התאריכים בהם נכנסו לעמוד ונתונים אישיים (במידה והוזנו מראש).

מטרות - פרטי אנשי הקשר

מה אפשר לעשות כעת?

לאחר שתבחנו את התנהגות אנשי הקשר שלכם, תוכלו לחלק אותם לקבוצות ובהתאם לשלוח לכל אחת מהן קמפיין עם תוכן שונה ומותאם עבורה.