ב- דפים וטפסים

דף נחיתה יכול "לעמוד בפני עצמו" ולהיות מפורסם כקישור ברחבי האינטרנט (לדוגמה – מדף הפייסבוק, מקמפיין בגוגל וכדומה) אך גם יכול להישלח כחלק מקמפיין אימייל או SMS.

דף נחיתה אחד יכול להיות מקושר למספר קמפיינים ואף ניתן לקשר בקמפיין אחד מספר דפי נחיתה.

קישור דף נחיתה לקמפיין מתבצע במהלך עריכת קמפיין האימייל עצמו

הקליקו על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים הראשי מצד ימין (1).
בתחתית המסך תפתח רשימת הקמפיינים שיצרתם. בחרו את קמפיין האימייל אליו אתם מעונינים לקשר את דף הנחיתה והקליקו על כפתור "עריכה".

יצירת קמפיין אימייללאחר שתבחרו את הקמפיין הרלוונטי, יפתח מסך עיצוב הקמפיין.

קישור טקסט לדף נחיתה – יש לסמן את הטקסט אליו אתם מעונינים לקשר את דף הנחיתה.
לאחר הסימון יפתח סרגל עריכה, יש להקליק על כפתור הקישור איקון קישור.

יצירת דף נחיתה - קישור לקמפיין אימייל

בהקלקה על על כפתור הקישור תפתח חלונית קישור:
סוג הקישור – יש לבחור דף נחיתה (1).
Link Text – יופיע הטקסט אליו בחרתם לקשר את דף הנחיתה (2).
דפי נחיתה – חפשו את דף הנחיתה אותו תרצו לקשר. תוכלו לזהות אותו על פי השם שלו – השם הפנימי שהגדרתם בשלב האחרון, בהגדרות הפרסום (3).

לאחר שבחרתם את דף הנחיתה הרלוונטי  הקליקו "אישור".

יצירת דף נחיתה - קישור לקמפיין אימייל

קישור תמונה לדף נחיתה – בהקלקה על התמונה תפתח חלונית מאפייני תמונה.
יש לבחור בסוג קישור: דף נחיתה (1).
בשדה דף נחיתה: לבחור את דף הנחיתה הרצוי (2).

קישור תמונה בקמפיין לדף נחיתה

קישור כפתור לדף נחיתה – בהקלקה על הכפתור, יפתח תפריט העריכה.
יש לבחור בסוג קישור: דף נחיתה (1).
ובשדה כתובת הלינק – לבחור את דף הנחיתה הרלוונטי (2).

קישור כפתור בקמפיין אימייל לדף נחיתה

 

המשיכו לערוך את קמפיין האימייל שלכם, טרם השליחה לאנשי הקשר שלכם, שלחו את הקמפיין לעצמכם לבדיקה וודאו שהקישורים לדפי הנחיתה תקינים.

 מה הלאה?

לאחר ששלחתם את קמפיין האימייל לאנשי הקשר שלכם, תוכלו לראות באזור האנליטיקס מי מהם הקליק על הקישור לדף הנחיתה, ומי מילא את הטופס שבו. המערכת מצליבה את הנתונים בין אנשי הקשר שלכם לבין הפרטים של ממלא הטופס (מידע זה מוצג באנליטיקס)