ב- קמפיינים

כתובת המייל להשבה (reply) היא כתובת המייל אליה יישלחו מיילים, כאשר אנשי קשר שלכם משיבים (מלשון "השב" / reply) לדיוור שלכם.

ישנן שתי אפשרויות להגדרת כתובת מייל להשבה:

  1. עדכון הגדרות ברירת מחדל אחידות עבור כל הקמפיינים שישלחו.
  2. עדכון הגדרות שונות עבור קמפיינים שונים, באפשרותכם להגדיר פרופילי שליחה שונים עבור כל קמפיין בנפרד. למדריך פרופילי שליחה לחצו כאן.

1. הגדרת כתובת המייל להשבה, כברירת מחדל עבור כל הקמפיינים שישלחו

  • יש להקליק על האייקון של האיש הקטן (1), בחלק העליון השמאלי של המסך ולבחור "הגדרות חשבון" (2).

 

בתפריט הימני יש להקליק על כפתור "קמפיין אימייל" (1), יפתחו הגדרות שונות:

הגדרה 4218 – "כתובת דוא˝ל לחזרה", רשמו בשדה זה את כתובת המייל להשבה (reply). כתובת המייל אליה ישלחו המיילים במידה ואיש הקשר יבחר להשיב לדיוור שנשלח אליו.

 

ניתן לעדכן את כל השדות במסך זה על פי הרלוונטיות עבורכם, אלו הן הגדרות ברירת המחדל לכל הקמפיינים שתשלחו.

לחצו על הכפתור התחתון "שמירה" לשמירת הנתונים.

2. הגדרת כתובת המייל להשבה – עבור כל קמפיין בנפרד

בסרגל התפריטים העליון הקליקו על לשונית "קמפיינים" (1).
מצד שמאל יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "צור קמפיין אימייל" (2).

 

במסך "יצירת קמפיין אימייל", יש להקליק על "עריכת פרופילי שליחה".

  1. ניתן לבחור ב"צור פרופיל חדש" או לבחור בפרופיל שכבר יצרתם בעבר, על ידי בחירה שלו מתוך רשימה קיימת.
  2. שם הפרופיל – רשמו את שם הפרופיל. שדה זה הינו פנימי ולשימושכם בלבד.
  3. כתובת הדואר האלקטרוני אשר יוכל מקבל הדיוור להשיב לה – רשמו את כתובת המייל להשבה בשדה זה.
  4. כתובת דואר אלקטרוני אשר תופיע בדיוור – רשמו את שם השולח אשר ממנו ישלח המייל.
  5. על מנת שהפרטים ישמרו במערכת יש להקליק על הכפתור "שמירה".

 

כדי שפרופיל זה יעודכן בקמפיין הנוכחי, הקליקו על "השתמש בפרופיל זה".
כעת, תוכלו להמשיך ולעצב את קמפיין האימייל שלכם. מידע נוסף במדריך זה