ב- קמפיינים

לפרסונאליזציה ישנה חשיבות גבוהה בדיוורים שיווקים שנשלחים ללקוחות. פנייה אישית לאנשי הקשר, מעלה פלאים את אחוזי הפתיחה של הדיוורים.
התאמת שורת ה-"To" ("אל") באימייל היא דרך נוספת לפנות באופן אישי לאנשי הקשר שלכם. שדה זה, הוא אחד השדות הראשונים בהם נתקלים הנמענים עוד טרם פתיחת המייל ועל כן,
פנייה לאיש הקשר בשמו הפרטי ו/או הוספת מספר מילים אישיות כמו "יום הולדת שמח" תגדיל את הסיכוי כי יפתח את הדיוור ששלחתם לו.

שורת ה-To

 

השלבים להתאמת שורת ה-"To" ("אל") בדיוור

  1. בדיקת שדות המידע על אנשי הקשר
  2. כניסה ל"עריכת פרופילי שליחה"
  3. הקלדת השדה

 

שלב 1 – בדיקת שדות המידע על אנשי הקשר 

שימוש בתכונה זו תלוי בהגדרת השדות בחשבון שלכם, במידע שהם מכילים, ובמספר השדה שבו המידע נמצא.
כדי לבדוק, את הגדרת השדות, יש להקליק על האייקון של האיש הקטן, בחלק העליון של המסך, בחרו ב"הגדרת שדות".

ניתן לראות במקרה מטה, "שדה1" מוגדר כשם פרטי.

מידע נוסף על הגדרות שדות המידע על אנשי הקשר במדריך זה.

שדה שם פרטי

 

שלב 2 – עריכת פרופילי שליחה

לאחר שבדקתם את הגדרת מספרי של השדות, בדף הכניסה הראשי, הקליקו על לשונית "קמפיינים", בסרגל התפריטים העליון (1).
מצד שמאל יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "יצירת קמפיין אימייל" (2).

לאחר הקלקה על יצירת קמפיין אימייל חדש, יפתח מסך "יצירת קמפיין אימייל", אשר בו יש לעדכן את:
נושא הקמפיין – יש לבחור את הכותרת שתופיע בשורת הנושא של המייל, אותה יראו אנשי הקשר בתיבת הדואר שלהם. מומלץ להקדיש מחשבה לכותרת זו, משום שהמשפט שייבחר יהיה חשוף למקבלי הקמפיין והוא זה שיקבע אם איש הקשר יפתח את הקמפיין או לא.
שם הקמפיין – יש לבחור שם למטרות פנימיות בלבד, אשר יופיע בחשבון שלכם תחת רשימת הקמפיינים.

בהקלקה על "עריכת פרופילי שליחה" תפתח חלונית, בה ניתן לעדכן בשדה: "שליחה אל",  את המידע שתצו שיוצג בשורת ה-"To".
לדוגמה: שם פרטי של איש הקשר ומילים נוספות. איך מקלידים את הנתונים בשדה זה?

שלב 3 – הקלדת השדה

לצורך הדוגמה, נשתמש בשמו הפרטי של איש הקשר ולצידו הברכה האישית "יום הולדת שמח!".
הוספת שם פרטי: בתוך המלבן "שליחה אל" יש להזין את הקוד הבא (כולל הסולמיות): #field#
*בשל המעבר מאנגלית לעברית, המערכת תציג את הסולמיות מצד ימין. אך ניתן להקליד ללא חשש את הקוד ולתחום אותו בסולמיות. המערכת תזהה את הקוד.
קוד זה אומר למערכת, שעליה לשאוב את הנתונים השמורים בשדה השם הפרטי, ולעשות בהם שימוש בדיוור לכל איש קשר.
איך? המידע שנמצא בין שני סימני סולמית, הוא הוראה למערכת לשאוב נתון מהשדה (field), והמספר מציין את מספר השדה (1).
הבדיקה בשלב הראשון במדריך זה הראתה, כי שדה1 הוא שדה השם הפרטי (בדרך כלל, שדה 1 מייצג את שדה השם הפרטי).

הזנת נתוני שדה 1 (שדה שם פרטי)

לאחר הזנת נתוני שדה1  (שדה שם פרטי) ניתן להוסיף מילים ותארים נוספים, באופן זה תוכלו להפוך את שורת איש הקשר לאישית יותר, כך:

שדה ולצידו פנייה אישית

 

לסיום, הקליקו על "השתמש בפרופיל זה", והמשיכו לערוך את הדיוור כרגיל.
לאחר השליחה, כך תיראה התוצאה בדיוור:

 

שורת ה-To

ניתן להגדיר מספר שדות במלבן ה"שליחה אל".
לדוגמה, כדי להוסיף את שמו הפרטי ואת שם משפחתו של הנמען, יש להזין בשדה שליחה אל", את התגיות: 
חשוב להקפיד שבין שני השדות יופיע רווח, משום שכך השמות יופיעו בדיוור.

כתיבת כמה שדות ב"שליחה אל"

לסיכום, השימוש בפנייה אישית מדויקת ואישית בשורת ה – TO מאפשרת שליחת דיוורים ממוקדים המותאמים אישית לאנשי הקשר שלכם, מה שמגדיל את הסיכוי ליצירת קשר אמיתי שיוביל בסופו של דבר למכירה.