קמפיין שיווקי רב ערוצי פונה ללקוחותיכם באופן אישי דרך מגוון כלים, ומגדיל את חשיפתו
שימוש במספר פלטפורמות לטובת פרסום ושיווק אינו רעיון חדש – אך המדיה שבאמצעותה מבצעים זאת השתנתה. אם בעבר הפנייה אל הלקוחות נעשתה באמצעות עלונים בתיבות הדואר, מודעות בעיתון ושלטי חוצות או פרסומות בטלוויזיה, כיום הפרסום נעשה קרוב ונגיש יותר לאנשי הקשר, ומתבצע רבות דרך שליחת מייל, שליחת מסרונים (SMS) וקישור לרשתות החברתיות.
כדי לפנות למספר הרב ביותר של לקוחות קיימים ופוטנציאליים, כדאי לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה המשלבת בין הפלטפורמות האלו. לשם כך פיתחנו ב-inwise מערכת רב ערוצית, המאפשרת לכם לבצע שיווק דיגיטלי אישי וישיר.
באמצעות מערכת inwise תוכלו ליצור קמפיין המותאם בצורה אופטימלית לכלי השיווק, תוך שילוב בין אמצעי השיווק השונים ותזמון של מועדי ההפצה. כל זאת בהתאם לצורך השיווקי ולשם הגדלת החשיפה והיקפי המכירות – הכל כדי לעזור ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים להחליט בנוגע לעסקה הנכונה.
באמצעות רב הערוציות של מערכת inwise, תוכלו לשלוח קמפיין אימייל לקבוצת לקוחות אחת או ללקוחות מסויימים. אם ישנם לקוחות שלא יפתחו את קמפיין האימייל, תוכלו לשלוח את הקמפיין בהודעת SMS. בנוסף, ניתן ליצור קישורים אישיים לדפי הנחיתה, ולקשר אותם להודעת ה-SMS שתשלחו. תוכלו אף לפנות אישית ללקוחותיכם בשני הערוצים – ולשתול בהודעות השונות שדות המאפשרים פנייה אישית.