ב- Salesforce

החיבור של Salesforce ו inwise יאפשר לך לסנכרן את אנשי הקשר שלך בין 2 המערכות. ניתן לסנכרן לתוך inwise אוכלוסיית נמענים מהסיילספורס, לשלוח אליהם קמפיין מייל או Sms ולקבל את פעולות אנשי הקשר בקמפיין (פתיחות, הקלקות וכדומה) חזרה לסיילספורס. כך תוכלו לעקוב אחר סטטיסטיקות הדיוור ופעולות הלקוחות שלכם ישירות מתוך ה Salesforce. איך עושים את זה?

יש ליצור קמפיין חדש בחשבון ה Salesforce, נכנסים למסך Campaign ומקליקים על כפתור New.
יצירת קמפיין אימייל ב Salesforce

מקלידים שם לקמפיין ושומרים.

שם קמפיין

בשלב הבא, יש להוסיף חברי קמפיין, Contacts/leads רלוונטיים.

הוספת חברי קמפיין ל Salesforce

לאחר הוספת חברי קמפיין יש להיכנס ללשונית Details ולהקליק על כפתור "Sync members to inwise".
ברירת המחדל הינה קמפיין אימייל, במידה ומעונינים לשלוח קמפיין SMS, יש להקליק על "Edit" ותחת "Campaign Type" לבחור "Mobile". לסיום שמירה.
סנכרון חברי קמפיין ב Salesforce

תתקבל הודעה שהסנכרון התחיל, יש ללחוץ OK.
סנכרון חברי קמפיין

כעת יש לעבור לחשבון inwise ולהקליק על "אנשי קשר" בסרגל התפריטים הראשי מצד ימין. ניתן לראות שנוצרה קבוצת אנשי קשר חדשה עם אותו השם כמו ב – Salesforce.
הקלקה על "קמפיינים" בסרגל התפריטים, תפתח את רשימת הקמפיינים ובה ניתן לראות קמפיין חדש עם אותו השם של הקמפיין ב – Salesforce.

ניתן לערוך ולעצב את הקמפיין ב-inwise ע"י הקלקה על כפתור 'עריכה' תחת הקמפיין שנוצר.
מדריך ליצירה ועיצוב קמפיין אימייל, מדריך לעיצוב קמפיין SMS

סנכרון חברי קמפיין

על מנת למשוך את הסטטיסטיקות, מקמפיין inwise לסיילספורס:
– ברמת חברי קמפיין (ברמה הפרטנית מי פתח, הקליק וכו').
– ברמת סטטיסטיקות הקמפיין (כמות הפתיחות, הקלקות וכו').

יש לעבור לחשבונך ב – Salesforce ולהקליק על הכפתור "Get Members Actions From inwise".

*על מנת שאנליטיקת חברי הקמפיין (פרטני) יימשכו בצורה אוטומטית בכל שעה עגולה מרמת הקמפיין בSalesforce, יש להיכנס לSettings בתוסף inwise, להקליק על הכפתור כדי להעבירו למצב – "Turn Off Campaign Sync".
מידע נוסף על כך במדריך הגדרות סנכרון (בחלק האחרון של המדריך).
*יש לרענן את המסך על מנת לראות את הסטטיסטיקות המעודכנות.

 

דוגמה לסטטיסטיקות חברי הקמפיין בקמפיין Salesforce:

 

בנוסף, אפשר לצפות באנליטיקות על פי איש קשר, כך שניתן לראות בצורה מרוכזת את כל הפעילות של איש הקשר עבור כל הקמפיינים שנשלחו מ inwise.
על ידי הוספת אזור inwise Activity. איך עושים את זה – הסבר במדריך הזה.