שלחתם אימייל והוא הגיע לתיבת קידום המכירות (Promotions) של Gmail ואתם רוצים שהוא יגיע לתיבה הראשית (Primary)?

הציעו לכם "טריקים" ושיטות להטעות את Gmail? היזהרו מזה. אתם לא באמת רוצים לנסות ולהטעות מנגנון כמו Gmail, הסיכון גדול הרבה יותר מהסיכוי להצליח.

מה כן אפשר לעשות באופן לגיטימי? איך כן אפשר להעלות בצורה משמעותית את הסיכוי של האימיילים הבאים שלכם להיכנס לתיבה הראשית?

קצת רקע

בשנת 2013 GMAIL עשתה מהלך משמעותי בתיבת המייל, בו חילקה את התיבות ללשוניות, כך שכל המסרים השיווקיים נכנסים אוטומטית ללשונית PROMOTIONS.

מהלך זה הוא ידידותי למשתמש, כי בעצם מחלק אוטומטית את כל המיילים שמגיעים לתיבה ללשוניות השונות. עבור מפרסמים ומשווקים כמוכם, הוא מהווה אתגר שיווקי, כי מתייק אוטומטית את הדיוורים שלכם הרחק מהעין של איש הקשר שלכם.

GMAIL מנתב את הדיוור שלכם ללשונית PROMOTIONS כשמזהה את הדיוור כשיווקי. מאחר שאתם שולחים את הדיוורים שלכם ממערכת דיוור אלקטרוני, כפי שאתם מחויבים לפי חוק, סביר להניח שלתיקיה זו תגיעו.

החדשות הטובות

מסתבר, שלא רק משתמשים אוהבים את שיטת התיוק של GMAIL ללשוניות השונות, אלא ששיטת תיוק זו טובה הרבה פעמים גם למפרסמים. מחקרים שבוצעו בשנה האחרונה גילו, כי משתמשי GMAIL בודקים באופן תדיר וקבוע את לשונית PROMOTIONS, פותחים וקוראים בה את הדיוורים שמושכים להם את העין, שהם מכירים ואוהבים, וששיעורי הפתיחה של דיוורים לא באמת נפגעו בעקבות מהלך הלשוניות של GMAIL.

רוצים בכל זאת להיכנס ללשונית המייל הראשית?

אם זו המטרה שלכם, יש לנו חדשות טובות. יש לכם 2 דרכים להיכנס ללשונית המיילים הראשית ב GMAIL, והן אפילו לא קשות במיוחד:

הדרך הראשונה היא להכניס את המייל ממנו אתם שולחים את הדיוורים לרשימת אנשי הקשר (CONTACTS) של מי שאתם שולחים אליו את הדיוור. זו לא פעולה שאתם עושים, אלא פעולה שצריך לעשות כל איש קשר אליו אתם שולחים דיוורים, באופן עצמאי.

נצלו דיוורים של הצטרפות, אישור, קמפיינים שונים, כדי לבקש מאנשי הקשר שלכם להוסיף את המייל שלכם לרשימת אנשי הקשר של גוגל (GOOGLE CONTACTS). מי שיעשה זאת, יראה את הדיוורים שלכם בלשונית המיילים הראשית ב GMAIL.

הדרך השניה כרוכה גם היא בלבקש מאנשי הקשר שלכם לעשות פעולה קטנה, ואנחנו אישית אוהבים עסקים שמבקשים מאיתנו את זה, בכנות ובחינניות.

בקשו מאנשי הקשר שלכם להגדיר ב GMAIL שיראו את המיילים שלכם בלשונית הראשית. הדגימו להם בצורה ברורה ועושה חשק כיצד הם עושים זאת: גוררים ב GMAIL דיוור אחד שלכם מלשונית PROMOTIONS ללשונית הראשית, ואז עונים ל GMAIL "כן" כאשר שואל בראש העמוד אם לעשות זאת תמיד עם דיוורים משולח זה.

ככל שתבקשו זאת בצורה שעושה חשק, וככל שתתזמנו את הבקשה בצורה חכמה (לדוגמה, לפני מבצע הנחות גדול שאתם מציעים לתזכר את הלקוחות שלכם, ולא רוצים שהם יפספסו), כך אתם מעלים את הסיכוי שלכם להגיע ללשונית המיילים הראשית הנכספת.

רוצים לוודא שאנשי הקשר שלכם יפתחו את המייל הבא שתשלחו אליהם? שלחו אליהם את המדריך הבא