מה נשתנה הפסח הזה? שבפסח הזה תוכלו לשלוח ברכת חג שתיחרט בזיכרון, באמצעות 5 הכלים לשליחת ברכה מההגדות.

רובנו שולחים בתקופת הפסח ברכת חג שמח ללקוחות. אנחנו משקיעים מאמץ, חושבים, כותבים ומעצבים… אך עם יד על הלב, כמה מהברכות האלה נושאות פרי ומגדילות את כמות הפניות? כשחושבים על זה, ההתעלמות ההמונית של רוב הלקוחות מברכות החג היא מאוד הגיונית, לנוכח הצפת הברכות ברשתות החברתיות, בווטסאפ ובמייל.

ולכן כדי לשלוח ברכת "חג שמח" שתבלוט בשטח ותיחרט בזיכרון, עליה להיות שונה מהברכות הבנאליות שכולם שולחים. הנה חמשת הכלים לברכת "חג שמח" שונה ואפקטיבית, שהלקוחות שלכם ישמחו לקבל.

חלוקת אפיקומן: העניקו הטבות שוות לחג

אחד מתענוגות החג עבור הילדים שבחבורה הוא מציאת האפיקומן וקבלת פרס שווה. אך האמת היא שלא משנה באיזה גיל מדובר, כולנו אוהבים מתנות. באהבה הזו אפשר להשתמש כדי להעניק לקוראים שלכם הטבה שווה לכבוד הפסח. ככל שההטבה תהיה משמעותית יותר ובעלת ערך אמיתי, כך היא תניע יותר לקוחות להשתמש בה ולהגדיל את כמות הפניות בתקופת החג שבה עסקים רבים חווים ירידה בפעילות.

אחת הדרכים האפקטיביות והנגישות ביותר לשלוח הטבה שכזו היא באמצעות שליחת הודעת SMS המובילה לדף נחיתה. בדרך זו מעלים באופן משמעותי את אחוזי הפתיחה והקריאה של הברכה ומאפשרים קבלת תגובה מיידית מהלקוחות. לכן החלטנו להעניק ללקוחות שלנו לכבוד החג 50% הנחה על כל חבילות ה-SMS : הטבה שתסייע לכם לשלוח ללקוחות שלכם בקלות SMS מניע לפעולה.

בטעם חרוסת: מתן ערך שמשאיר טעם מתוק בפה

איך נשאיר את הקוראים עם טעם מתוק בפה? הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם מחפשים כל הזמן מידע שיסייע להם להתנהל בצורה טובה יותר. בחג הקרוב אתם יכולים להיות אלה שיעניקו להם את המידע החשוב הזה כדי למצב אתכם כמומחים, להיחרט בזיכרון ולעודד יותר קוראים לפנות אליכם בעת הצורך. את הטיפ המקצועי תוכלו לקשר לפסח: כך למשל חברת קוסמטיקה תוכל להעניק ללקוחותיה טיפים לבחירת הלוק וסגנון האיפור לכבוד ארוחת החג.

מעשה באחד שאינו מצליח לכתוב:
מתקשים בכתיבה מניעה לפעולה? השתמשו בציטוטים מצחיקים

כן, אנחנו יודעים. הרבה מאוד בעלי עסקים חיים ונושמים את העסק שלהם, אבל ברגע שהם מתיישבים לכתוב? נאדה. הם אוכלים מרורים. אז מה עושים? משתמשים בבדיחות או בציטוטים מצחיקים! באפשרותכם לגרום לקוראים שלכם לחייך, לזכור אתכם לטובה ואף להניע אותם לפעולה, בלי יותר מידי מאמץ: כל שצריך הוא לחפש בגוגל "ציטוטים מצחיקים" ולהזין ביטוי שקשור לתחום העיסוק שלכם. לאחר שמצאתם ציטוט או בדיחה מצחיקה, תוכלו לקשר אותה למסר שאתם מבקשים להעביר.

כך למשל חיפוש הביטוי "ציטוטים מצחיקים אוכל" בגוגל, הוביל לפתגם הבא:
"9 מתוך 10 אנשים אומרים שהם אוהבים שוקולד. העשירי פשוט משקר". ג'ון ק. טוליוס.
ברוח הפתגם הזה יכולה חברה המשווקת דיאטות לאחל ללקוחותיה שייהנו מארוחת החג, שיתענגו על כל ביס, יאכלו לאט – וידעו לעצור כשמגיעה תחושת השובע.

שימוש בבדיחות וציטוטים יאפשר לכם להפיק בקלות ברכה ייחודית, להעלות לגולשים חיוך על הפנים ולהיחרט בזיכרונם.

הקדימו שליחה למכה: שליחת ברכת חג לפני כולם

גם לברכת חג מקורית במיוחד, יהיה קשה יותר לבלוט בשטח ברגע שמתקבלות יחד איתה עוד עשרות ברכות. ולכן דרך נוספת לייצר בולטות ולהגדיל את אחוזי הפתיחה של המייל שלכם, היא לשלוח את ברכת החג כבר עכשיו, הרבה לפני שמתחילים לקרוא בהגדה על 10 המכות.

על ארבעה לקוחות דיברה התורה: פנייה מותאמת אישית

כדי להגדיל את האפקטיביות של הברכה שלכם, מומלץ לפלח את רשימת התפוצה ולשלוח ברכה שונה ללקוחות שונים. אם למשל פילחתם את הלקוחות שלכם ל- 4 סוגים, חישבו ממש כמו בהגדה: לקוח א' – מה הוא אומר? מה מעניין אותו? בהתאם לכך תוכלו לשלוח לו הצעה או טיפ התפורים עבורו, כדי להגדיל באופן משמעותי את האפקטיביות של ברכת החג. הוספת פנייה אישית בכותרת אף היא תסייע ליצירת עניין מוגבר במייל שתשלחו.

כך למשל סוכנות ביטוח יכולה לפלח את הקהל שלה לפי סוגי הביטוח שברשותם, כדי לשלוח לכל קהל את הצעה שמתאימה לו: ללקוחות שכבר הצטרפו לביטוח הרכב, אפשר להציע מתנה- יום הדרכה מיוחד במרכז לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה במהלך חוה"מ פסח.

מאחלים לכם פסח שמח, עם ברכה מההגדות שתגדיל את כמות הפניות.
צוות אינווייז