הרשאות גישה לעובדים: עבודה ממוקדת

מערכת inwise מאפשרת לכם לייצר סביבת עבודה ממוקדת, בה ממלאי התפקידים השונים, רואים את הנתונים ומבצעים את הפעולות הרלוונטיות להם בלבד. כך אתם מצמצמים למינימום את האפשרות לטעויות אנוש, משפרים פלאים את אבטחת המידע בעסק וחוסכים זמן יקר על מידע לא רלוונטי אליו העובדים חשופים כאשר כולם רואים הכל ויכולים לעשות הכל.

משתמשים והרשאות במערכת

ארבע הרשאות גישה שונות: מי יכול לראות ולעשות מה?

יצרנו עבורכם 4 הרשאות גישה שונות (אדמין, מנהל, מעצב ואנליסט), כאשר האדמין יכול לשנות את הרשאות הגישה של כל אחד מהם בהתאם לצרכים ולחלוקת העבודה הספציפית של הארגון שלכם:
אדמין – איש הקשר המרכזי של החשבון. יש לו גישה לכל הנתונים והפעולות בחשבון. הוא גם זה שרשאי להוסיף, להסיר ולהגדיר לכל אחד מהמשתמשים בחשבון inwise את ההרשאות הרלוונטיות עבורו.
מנהל – נהנה מגישה לכל הנתונים והפעולות בחשבון למעט ייצוא אנשי קשר וחיובים (רכישת כרטיסיות, שדרוג תוכנית, צפייה בחשבוניות).
מעצב – כשמו כן הוא ולכן יש לו הרשאות גישה לכל הנתונים והפעולות הכרוכים בעיצוב, עריכה ושליחה לבדיקה של קמפיינים, דפים וטפסים.
אנליסט – הרשאות גישה לצפייה בדוחות ובסטטיסטיקות של דיוורים שנשלחו ובנתוני צפייה, הקלקה ומילוי של דפים וטפסים.

בנוסף להרשאות הגישה המוגדרות במערכת עבור כל אחד מהארבע שפירטנו מעלה, המשתמש שמוגדר אדמין בחשבון inwise יכול לבצע התאמה אישית של הרשאות הגישה עבור אנשי הצוות השונים בעסק, להוסיף ולהסיר הרשאות בהתאם לתחומי האחריות של כל אחד בנפרד.

נשמע טוב? הגדירו הרשאות הגישה והסירו מעליכם את הדאגה מפני טעויות אנוש.

סרטון שמסביר כיצב לבצע זאת: