inwise יכולה להסתנכרן עם מסד נתוני אנשי הקשר שלכם, ולהשתמש בנתונים שבו במהלך הדיוור

מסדי נתונים נמצאים בשימוש בכמעט כל ארגון, קטן כגדול. שימוש במסד הנתונים מאפשר לארגון לנהל מידע עיסקי על לקוחותיו, וכך לארגן את הפעילות העסקית והשיווקית שלו ביעילות.

מערכת inwise מאפשרת סנכרון בין מסד הנתונים הפנימי של הארגון לבין חשבונכם במערכת inwise, ללא ייבוא ממשי של רשימת אנשי הקשר למערכת. הסנכרון בין inwise לבין מסד הנתונים שלכם יהפוך את התקשורת עם לקוחותיכם לקלה ויעילה יותר, ויאפשר לכם לשלוח קמפיינים שונים בקלות.

ייבוא אניש קשר מבסיס נתונים חיצוני

במהלך הסנכרון, מערכת inwise תתחבר מרחוק למאגר הנתונים שלכם ו"תשאב" רק את הפרטים הרלוונטיים של אנשי הקשר. לאחר הסנכרון, כל שינוי או עדכון שתבצעו במסד הנתונים שלכם יופיע מיד במערכת inwise. במקביל, רשימות אנשי הקשר שלכם ישארו מאובטחות ובשליטתכם המלאה.

המידע שצברתם במערכת ה-CRM שלכם (כמו מידע על רכישות אחרונות שביצעו הלקוחות, תאריכי ימי ההולדת שלהם, ועוד) יוכל לשמש אתכם ביצירת קמפיינים מותאמים אישית, ללא צורך בעידכון נוסף של הרשימות במערכת inwise. בתום סנכרון מסד הנתונים, תוכלו למיין ולחלק את אנשי הקשר לקבוצות ולתתי קבוצות במערכת, ולשלוח אליהם קמפיינים המותאמים לנתוניהם.

מערכת inwise עובדת עם שלוש הטכנולוגיות העיקריות לניהול מסדי נתונים: Oracle ,MySql ו-SQL. היא אף יכולה להסתנכרן עם מגוון מערכות שליטה כגון CRM, ERP, ומערכות Billing.