תעירו את אנשי הקשר שלכם הרדומים שלכם

אם הייתם מנסים למכור לצרכן שמגיע להוט לקנות את המוצר שלכם, האם הייתם מדברים איתו ומנסים למכור לו באותה דרך כמו לצרכן מלא בהתנגדות למוצר שלכם?

סביר להניח שלא, ובצדק.

אותה מחשבה בדיוק צריכה ללוות אתכם כאשר אתם מדוורים לאנשי הקשר שלכם: שיווק דיגיטלי חכם מדוור בצורה שונה לאנשי קשר שמתלהבים מהדיוור ולאנשי קשר שלא. לאנשי הקשר הפעילים שמתלהבים מהעסק שלכם, אתם יכולים לדבר בדיוק בצורה בו. לאנשי הקשר שמתעלמים מהדיוורים שלכם, או בקושי מגיבים אליהם, כדאי שתמצאו את הדרך לקרב אותם אליכם ולהפוך אותם לפעילים ומתלהבים. דרכים לעשות זאת יכולות להיות הצעות אטרקטיביות במיוחד, כנות לגבי כך שאתם מרגישים שהם לא "בעניין" ולהסביר להם מדוע כדאי להם להישאר ולשמוע, וכן הלאה.

המערכת מאפשרת לכם לעשות זאת באמצעות "דירוג אנשי קשר".

דירוג אנשי הקשר

דירוג אנשי קשר מציג לכם בצורה ויזואלית את הניקוד שצבר כל אחד מאנשי הקשר שלכם, בהתאם לכמה הם פעילים ו"בעניין" של הדיוורים ששלחתם להם.

הדירוג יראה לכם על טווח – מיהם אנשי הקשר הפעילים, שמגיבים בחיוב לדיוורים שלכם (פותחים אותם, לוחצים על הלינקים וכדומה), ומיהם אנשי הקשר הלא פעילים, שמגיבים פחות או בכלל לא – לדיוורים שלכם.

הדירוג מוצג באמצעות פרח עם חמישה עלי כותרת, שמופיע לצד כל איש קשר. מספר עלי הכותרת הצבועים מצביע על הדירוג שאיש הקשר קיבל.

שקלו לדוור לאנשי הקשר הלא פעילים א) סקר שבודק למה הם לא מראים עניין ב) קמפיין לחידוש הקשר, עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד ג) להשתמש ברב הערוציות של מערכת inwise ולנסות לדבר עם אנשי קשר אלו באמצעות הודעות טקסט (SMS) לנייד.

כדי ליצור קבוצות המורכבות מאנשי קשר בעלי דירוגים שונים, תוכלו להשתמש בפילוח המתקדם.

דירוג אנשי הקשר:

1 עלי כותרת – איש קשר לא פעיל, שלא פותח את הדיוורים שלכם (ניקוד 10- ומטה)

2 עלי כותרת – איש קשר שפותח דיוור שלכם לעיתים נדירות (ניקוד 10- – 0)

3 עלי כותרת – איש קשר חדש. הניקוד הראשוני שלו מתחיל מ-0, הוא ניקוד ניטרלי לפני שבוצעה כל פעילות.

4 עלי כותרת – איש קשר פעיל באופן ממוצע, פותח ומקליק על כל קמפיין חמישי לערך (ניקוד 20-50)

5 עלי כותרת – איש קשר פעיל מאוד, שפותח כל קמפיין או כל קמפיין שני (ניקוד מעל 50)

פרח אפור – אנשי קשר שאי אפשר לשלוח אליהם דיוורים: אנשי קשר שלחצו על לינק להסרה מרשימת הדיוור, שהדיוורים שנשלחו אליהם חזרו, או בעלי כתובת מייל לא תקינה.