ב- קמפיינים תגיות: זמני שליחהקמפיינים

שיעורי הפתיחה של דיוורים שמגיעים לאנשי הקשר ברגע המושלם עבורם – גבוהים משמעותית מדיוורים שמגיעים ברגעים פחות מתאימים. לכן, חשוב לתזמן את שליחת הקמפיינים לכל איש קשר ביום ובשעה המושלמים עבורו.
מערכת inwise משקללת את הנתונים מהקמפיינים ששלחתם ויודעת לחשב מתי כל אחד מאנשי הקשר שלכם נוהג לפתוח את הדיוורים שנשלחים אליו ומתי מקליק על הלינקים בתוכם.

תחילה, יש ליצור קמפיין חדש. לצורך כך, ניתן להיעזר במדריך ליצירה ועיצוב קמפיין אימייל או במדריך ליצירת קמפיין SMS
בסיום תהליך יצירת הקמפיין, במסך האחרון "תזמון ואישור שליחת הקמפיין", הקליקו על "שליחה לפי תזמון אופטימלי".

תזמון שליחה אופטימלי

יפתח שדה, שבו ניתן לבחור על פי מה יחושב תזמון השליחה: פתיחות (אחוזי פתיחת הדיוורים) או הקלקות (אחוזי הקלקות על קישורים בתוך הדיוורים).
 

ניתן להגדיר את מועד השליחה בו תתחשב המערכת בעת שקלול התזמון האופטימלי:

שבועי – המערכת תשקלל את היום המתאים ביותר במהלך השבוע וכן את השעה האופטימלית לשליחת הקמפיין.

שעתי – המערכת תשקלל רק את השעה האופטימלית ביותר לשליחת הקמפיין. כך שהקמפיין ישלח באותו היום שבו מתבצעת השליחה (במהלך 24 השעות מרגע ההקלקה על שליחת קמפיין).

יומי – יש לבחור את היום בשבוע בו תרצו שהקמפיין ישלח. המערת תשקלל את השעה האופטימלית באותו היום לשליחת הקמפיין. במידה ואין מידע במערכת על אחוזי פתיחות/הקלקות של איש קשר ביום הנבחר (עדין לא נשלחו לאיש הקשר קמפיינים ביום הזה), המערכת תשלח את הקמפיין מיידית.

לסיום ושליחה, יש להקליק על "שליחת קמפיין".