ב- קמפיינים תגיות: התאמה אישיתשדות

באמצעות יצירה והוספת תגיות ושדות לדיוורים, תוכלו ליצור דיוורים פרסונאליים ומותאמים אישית לאנשי הקשר שלכם. פנייה אישית והוספת תגיות ייעודיות של אייקונים, מייעלות את פעילות הנמענים בתוכן הדיוור, ומעלות את הסיכוי לתגובתיות ולפעולה מצידם.

שדה – שורת מידע במערכת, המכילה מידע על אנשי הקשר שלכם. אתם יכולים להשתמש בשדות המערכת בדיוור כדי להתאים אישית את ההודעות שלכם (מיילים, SMS) לכל איש קשר.

תגית – קיצור לפקודה, שניתן להטמיע במקומות שונים ברחבי הדיוור לפי בחירתכם. התגית היא מעין קיצור דרך, המאפשר לאיש הקשר לבצע פעולות שונות בלחיצת כפתור אחת, או להטמיע טקסט מסוגים שונים ברחבי הדיוור.

לדוגמה, התגית ששמה Print תייצר אייקון קטן של מדפסת. בלחיצה עליה יוכל איש הקשר לעבור אוטומטית לתצוגה מקדימה של הדיוור לפני הדפסה שלו. דוגמה נוספת – התגית Advertisement שותלת את הכיתוב "-פרסומת-" במקום שבחרתם בדיוור.

שדות

השדות השונים שמורים במערכת באזור "הגדרת שדות". על מנת ליצור ולעדכן שדות, יש להקליק על אייקון האיש הקטן המופיע בצידו השמאלי העליון של המסך (1) ולאחר מכן לבחור ב"הגדרת שדות" (2).
מידע נוסף על יצירה ועדכון שדות מידע של אנשי הקשר – מפורט במדריך זה

הגדרת תגיות ושדות

הגדרת השדות במערכת

 

על ידי הטמעת שדות ברחבי הדיוור, תוכלו ליצור קמפיין אימייל ו/או Sms מותאם אישית לאנשי הקשר שלכם. לדוגמה, אם תרצו לפנות בשמו הפרטי של איש הקשר בתוך הדיוור עצמו, תוכלו לבחור בשדה "שם פרטי". המערכת תדע לעדכן אוטומטית לכל איש קשר את שמו הפרטי במייל שישלח אליו.

איך מטמיעים שדה בדיוור?

בתהליך יצירת קמפיין חדש, לאחר הכניסה לעורך התוכן, יש לעמוד על המקום הייעודי בקמפיין בו תרצו להוסיף שדה, ולבחור בתפריט "Insert field"

בחירת השדות בקמפיין

 

שדות המידע של אנשי הקשר השמורים במערכת, מלבד כתובת אימייל ומספר טלפון, ניתנים לשינוי.

כך ייראה הדיוור בעורך התוכן לאחר הטמעת השדה "שם פרטי":

שדה שם פרטי בעורך התוכן

 

לאחר שליחת הדיוור, המערכת תדע לשאוב את הנתונים השמורים בשדה ששתלתם, ולתרגם אותו למידע ששמור במערכת.

כך ייראה דיוור במייל, שהוטמע בו שדה שם פרטי:

שדה שם פרטי בקמפיין

 

 


תגיות

בתהליך יצירת קמפיין חדש, לאחר כניסה לעורך התוכן החדש, יש לעמוד על המקום הייעודי בקמפיין בו תרצו להוסיף שדה, ולבחור בתפריט Custom (קיצור של Custom Tags)

הטמעת תגיות בקמפיין

 

מתוך תפריט בחירה זה תוכלו לבחור את התגית הרלוונטית לדיוור.

כך ייראה הדיוור בעורך התוכן לאחר הטמעת התגית #print# :

דוגמה לתגית - #print#

לאחר השליחה, הכיתוב בתגית יהפוך לאייקון של מדפסת. הקלקה על אייקון זה תוביל את איש הקשר לתצוגה מקדימה של הדיוור – לפני הדפסתו.

כך ייראה דיוור במייל, שהוטמעה בו תגית #print#:

תגית #print# בקמפיין

פירוט התגיות הקיימות במערכת ופעולתן:

Send To Friend – תגית זו מאפשרת שליחה לחבר ב-forward. הקלקה על קישור זה תוביל את איש הקשר לטופס, שבו הוא יוכל למלא את שמו וכתובת האימייל שלו, ואת שם חברו ואת כתובת האימייל שלו. הדבר שונה מהקלקה על forward רגיל באימייל, משום שתגית זו מאפשרת ניתוח סטטיסטי באזור האנליטיקס במערכת, ונכללת בסטטיסטיקות שבמערכת.

Send To Friend – short – תגית זו מאפשרת שליחה לחבר ב-forward, ויוצרת לינק שאותו אפשר להטמיע ברחבי הדיוור (כמו בתמונה או בטקסט לבחירתכם). תגית זו מאפשרת ניתוח סטטיסטי באזור האנליטיקס במערכת, ונכללת בסטטיסטיקות שבמערכת.

Unsubscribe – תגית ההסרה מרשימת התפוצה. ניתן להכניס את התגית הזו כקישור בתמונה או בטקסט, ברחבי הדיוור. שימו לב: ההסרה מרשימת התפוצה מופיעה בדיוור כברירת מחדל – גם אם לא הכנסתם את התגית בעצמכם. אם בחרתם למקם את התגית במקום כלשהו בדיוור, התגית תבטל את ברירת המחדל, ותופיע במקום שאתם בחרתם.

Unsubscribe long – תגית ההסרה מרשימת התפוצה, המייצרת טקסט ברירת מחדל, המוגדר במערכת: "להסרה מרשימת התפוצה לחץ כאן"

Click If Can't See – Long – תגית המייצרת את הטקסט "אם אינך יכול/ה לראות מייל זה לחץ/י כאן". הקלקה על קישור זה תוביל את איש הקשר לתצוגה אינטרנטית ורספונסיבית של הדיוור.

Click If Can't See Link – תגית זו מובילה את איש הקשר לתצוגה אינטרנטית ורספונסיבית של הדיוור. היא יוצרת לינק, אותו ניתן להטמיע ברחבי הדיוור (כמו בתמונה או בטקסט לבחירתכם).

Advertiser Details – קישור זה כולל בדיוור את פרטי המפרסם, כלומר את פרטיכם. תוכלו לכלול טקסט המכיל את המידע שלכם בהגדרה 225, ולהפעיל אותה בהגדרה 227.

Advertisement – תגית זו מוסיפה את המילה "-פרסומת-" בגוף הדיוור. להבדיל, תוכלו לכלול את המילה הזו באופן אוטומטי בשרות הנושא של הקמפיין, באמצעות הגדרה 226.

Print – תגית זו מאפשרת הדפסה של הדיוור, ויוצרת אייקון קטן של מדפסת. הקלקה על תגית זו תוביל את איש הקשר לתצוגה מקדימה לפני הדפסה.

Print Short – תגית זו יוצרת קישור, המוביל לתצוגה מקדימה שלפני הדפסה. אפשר להטמיע את הקישור שהתגית מייצרת בטקסט או בתמונה.

Open The Mail – תגית זו מייצרת תמונה מזערית ושקופה בדיוור. כשהדיוור נפתח, התמונה כמו מזהה את פתיחת הקמפיין – וכך נשלחת הסטטיסטיקה של פתיחת המיילים למערכת. תגית זו נטמעת באופן אוטומטי בכל קמפיין שיוצא.

#RECIPIENTUPDATESTARTPROCESS# – תגית זו זמינה בעורך התוכן הישן, והיא מאפשרת להוסיף לדיוור טופס לעדכון פרטים. יחד עם זאת, תוכלו להעתיק את התגית כפי שהיא מופיעה כאן, ולהדביק אותה בדיוור במקום שאתם תבחרו.
שימו לב: תגית זו דורשת פעולה נוספת, של יצירת טופס עדכון פרטי איש קשר. תוכלו לקרוא על כך במדריך זה.

כעת, כשסיימתם לבנות את קמפיין המייל, ניתן ומומלץ להמשיך ולחזק את הקשר עם הנמענים שלכם. אחת הדרכים היא היא שליחת הודעות SMS עם הטבה עבור אחד המוצרים או השירותים שהופיעו בקמפיין האימייל ששלחתם.