ב- קמפיינים תגיות: Wazeעורך התוכן

Waze – ניווט לעסק שלך. ניתן להוסיף בקמפיין, קישור ליעד מסוים באמצעות אפליקציית Waze.

לחיצה על הקישור בדיוור, תפנה אוטומטית לפתיחת/התקנת האפליקציה (במידה והיא איננה מותקנת), ולאחר מכן יופיע מיקום היעד המדויק וניווט אליו.

 

שלב 1 – מציאת נתוני המקום באמצעות אפליקציית Waze בסלולרי

כדי לבדוק את המיקום המדוייק של יש לפתוח את אפליקציית Waze בטלפון הסלולרי שלכם ולבצע חיפוש ליעד הרצוי (נניח: קניון עזריאלי)

לאחר שמצאתם את היעד, יש לבחור אותו ולללחוץ על אייקון שלוש הנקודות:

כעת יש לבחור ב"שלח":

ללחוץ על כפתור "אפשרויות נוספות":

ולשלוח את המיקום לדואר האלקטרוני שלכם:

פתחו את הדואר, העתיקו את הלינק ושלבו אותו בדיוור שלכם:

 

במידה והמיקום באפליקציית Waze נמצא במועדפים שלכם, מצאו את כתובת היעד ולחצו על אייקון שלוש הנקודות:

בחרו באפשרות "שלח מיקום":

שלב 2 – קישור בין קמפיין האימייל לאפליקציית  Waze

במהלך יצירה ועיצוב הקמפיין / דף נחיתה, בשלב של "עורך התוכן", יש להוסיף אלמנט כפתור, ניתן לעדכן את שם הכפתור בהתאם, ובכתובת הלינק יש להעתיק את הקישור ששלחנו למייל שלנו, לדוגמה: https://waze.to/li/hsv8tytwnf.


כעת הקלקה על הקישור בדיוור תפנה את איש הקשר לניווט ב- Waze, מהמיקום שבו הוא נמצא אל היעד שהגדרתם.