ב- הגדרות חשבון תגיות: דומיין

אנחנו ב inwise מאמינים בשיווק מורשה המבוסס על הדדיות בין המשווק ללקוח ומאפשרים שימוש במערכת על בסיס זה בלבד.
כדי שנוכל לדאוג שלקוחותינו יהנו משיעורי עבירות גבוהים (Deliverability – שיעור האימיילים שנכנסים לתיבות הדואר ולא לתיבת הספאם), אנחנו מוודאים שכולם "משחקים לפי החוקים" ומדוורים תוכן הולם לרשימות תפוצה לגיטימיות.

לכן, צוות התמיכה שלנו בודק כל חשבון חדש שנפתח ב inwise לפני שמאשרים לו להתחיל לשלוח קמפיינים (ניוזלטרים) ולפרסם דפים וטפסים.

מה יעזור לנו לאשר את החשבון במהירות?

  • מידע מלא ומקיף בטופס ההרשמה שמופיע במערכת, כך נכיר טוב יותר ונבין מה מטרת השימוש במערכת inwise – כל מידע תורם.טופס אישור חשבון
  • יצירת קמפיין (ניוזלטר) או עיצוב דף נחיתה עם תוכן אמיתי.
  • העלאת רשימת אנשי קשר.

אנחנו עושים את כל המאמצים לבדוק ולאשר חשבונות כמה שיותר מהר. אבל, זה יכול לקחת לנו 1-2 ימי עסקים.

מה אפשר לעשות בינתיים? לעצב קמפיינים (ניוזלטרים), ליצור דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים ולהעלות אנשי קשר למערכת.
מומלץ להיעזר במדריכים באזור התמיכה

שליחת קמפיינים לבדיקה ולאנשי הקשר, והשלמת תהליך הפרסום יתאפשר רק לאחר שהחשבון מאושר.

 


חשבון מאושר

החשבון אושר 🙂

מה אפשר לעשות עכשיו?
לשלוח קמפיינים (ניוזלטרים) לאנשי הקשר, לפרסם דפי נחיתה, טפסי הרשמה ופופאפים.
את הקמפיין הראשון שישלח, אנחנו עדין נצטרך לבדוק.

 


חשבון בבדיקה

צוות התמיכה שלנו בדק את החשבון אך עדין לא יכול לאשר אותו.

חסר לנו עוד מידע על מי פתח את החשבון, מטרות השימוש במערכת ומקור אנשי הקשר.

כדי שנוכל להמשיך בתהליך אישור החשבון, יש ליצור קמפיינים או דפי נחיתה עם תוכן אמיתי ולהעלות רשימת אנשי קשר למערכת.
ולאחר מכן, למלא את טופס אישור החשבון שבאתר בפירוט רב ככל האפשר – כך נכיר מי עומד מולינו.

כדי לזרז את התהליך, מומלץ ליצור קמפיינים או דפי נחיתה עם תוכן אמיתי ולהעלות רשימת אנשי קשר למערכת.

 


חשבון לא מאושר

לצערנו, החשבון לא אושר 🙁

נראה שהחשבון לא עומד בתנאי השימוש של inwise.

מה הן הסיבות שבגללן אנחנו לא מאשרים חשבונות:

  • המידע שצויין בטופס איננו מספיק אינפורמטיבי ולא הצלחנו להכיר ולהבין מה מטרות השימוש במערכת.
  • הטופס נשלח יותר מידי פעמים ללא מידע נוסף.
  • מטרת השימוש במערכת אינה עומדת בתנאי השימוש.
  • תוכן הקמפיין (ניוזלטר) לא עומד בתנאי השימוש.
  • מקור רשימת אנשי הקשר איננו ברור.
  • פתיחת חשבון עם כתובת אימייל זמנית.

כדי לערער על כך, ניתן ליצור איתנו קשר

 


חשבון נסגר

המקרים בהם חשבון inwise נסגר והמידע השמור בו נעלם:

  • לאחר שמסתיימת תקופת ההתנסות – 30 ימים ממועד פתיחת החשבון.
  • לאחר שנה שבמהלכה לא התבצעה כניסה לחשבון.
  • 30 ימים לאחר שכרטיסייה הסתיימה או שפגה תוקפה.
  • במידה וקיים חוב במשך 30 ימים.
  • מנהל החשבון החליט לסגור את החשבון.

לאחר שהחשבון נסגר, לא ניתן לשחזר ממנו מידע, מדיה או הסטוריית פעילות.
לכן, אנו ממליצים לייצא מחשבונך את המידע שחשוב לך.

איך סוגרים חשבון?

יש להכנס למערכת, להקליק על איקון האיש הקטן בתפריט העליון השמאלי של המסך (1), להכנס ל"תוכנית שלי" (2) ולהקליק על "סגירת לקוח".

סגירת חשבון

 


חשבון מוקפא

חשבונות שנמצאים בתוכנית מנוי דיוורים חודשי (תשלום לפי מספר נמענים) ואין להם צורך בשליחת דיוורים למשך מספר ימים/שבועות.
באפשרותם להקפיא את החשבון עד ל- 30 ימים.
כאשר החשבון מוקפא, עדין ניתן לערוך קמפיינים, לשלוח לבדיקה, לצפות בדוחות, ולעדכן את רשימות אנשי הקשר.

*מוגבל לשתי הקפאות בשנה.
*בתקופה בה החשבון מוקפא, לא יתבצע חיוב כספי.

איך מקפיאים חשבון?

יש להכנס למערכת, להקליק על איקון האיש הקטן בתפריט העליון השמאלי של המסך (1), להכנס ל"תוכנית שלי" (2) ולהקליק על "הקפאת לקוח".
כדי להמשיך ולשלוח דיוורים טרם המועד בו הוגדרה סיום הקפאה, ניתן להקליק על "הפשרת חשבון".

 

הקפאת חשבון