ב- קמפיינים

'מטרות' מאפשרת לכם למדוד את הצלחת הקמפיין שלכם, בין אם מדובר ברכישה, סיום תהליך, או כל מטרה אחרת שתגדירו כמטרת הקמפיין.

בנוסף, תוכלו לדעת כמה ומיהם אנשי הקשר שהשלימו הזמנה, סיימו תהליך הרשמה, או ביצעו רכישה באתר שלכם.

 

שלב 1 – שתילת קוד מטרה

כדי להתחיל, יש ליצור קמפיין חדש על ידי הקלקה על "צור קמפיין אימייל" בתפריט הראשי בצידו הימיני של המסך (1). תפתח חלונית "פעולות נפוצות" הקליקו על כפתור "צור קמפיין אימייל (2)

מטרות - יצירת קמפיין אימייל

במסך הגדרות, הקלידו את נושא הקמפיין ואת שמו הפנימי:

מטרות -יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

לאחר מכן, לחצו על "הגדרות נוספות". ייפתח מסך הגדרות נוספות:

מטרות - יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

סמנו ב-✓ את מלבן הבחירה לצד "הוספת מטרות לקמפיין זה":

מטרות - יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

 

* שימו לב: כדי לשתול את הקוד בעמודים שתבחרו באתר שלכם, תיעזרו במנהל האתר שלכם.

מיד לאחר הסימון, יופיע קוד המטרות. קוד זה מיועד לשתילה בעמודים אותם תרצו לבחון. הקוד מאפשר שתילת קובץ מסוג Cookie, המנטר את פעילות הגולשים בעמודים אותם הגדרתם כמטרה.

כדי לעקוב אחרי התנהגות אנשי הקשר שלכם באתר שלכם, תוכלו להעתיק את הקוד ולשתול אותו בעמוד שמופיע כקישור בקמפיין.

לאחר מכן, כדי להמשיך ולנטר מטרות נוספות באתרכם, ולבדוק לאן גלשו אנשי הקשר שלכם לאחר שהגיעו לעמוד שהגדרתם בקישור, תוכלו לשתול את הקוד בעמודים נוספים ברחבי האתר שלכם.

לדוגמה, אם תרצו לבדוק תהליך רכישה, תוכלו לשתול את הקוד לאורך כל תהליך הרכישה – כדי לבדוק מי אנשי הקשר שהגיעו לעמודים אלה. תוכלו גם לשתול את הקוד בעמוד הסופי, של האישור, וכך לבדוק מי הם אנשי הקשר שהשלימו את תהליך הרכישה – ומי אנשי הקשר שלא.

 

לאחר שליחת הקמפיין תוכלו לצפות בפרטי וכמות אנשי הקשר שהגיעו לדפי המטרה מתוך הקמפיין שלכם.

 

שלב 2 – צפייה בסטטיסטיקת המטרות

לאחר ששלחתם את הקמפיין, תוכלו לצפות בתוצאות המטרות.

כדי להגיע לצפייה בתוצאות אלו, לחצו על לשונית "קמפיינים" בראש המסך, ולאחר מכן על כפתור "אנליטיקס" לצד הקמפיין המבוקש:

מטרות - יצירת קמפיין אימייל - הגדרות

בשלב זה, תגיעו לסטטיסטיקות הקמפיין. במסך זה גללו מעט למטה, מתחת למשפך האנליטיקס, כדי להגיע לטבלת המטרות:

יצירת קמפיין אימייל - הגדרות - סטטיסטיקת המטרות

סטטיסטיקת המטרות

 

לפניכם פירוט של מרכיבי טבלה זו:

"מזהה מטרה" – זהו מספור פנימי של המערכת לכל מטרה שתוגדר

"שם המטרה" – תוכלו לשנות את שם המטרה, כדי שיהיה לכם קל לזהותה

"כמות כניסות" – סך כל הכניסות לעמודים שהגדרתם כמטרות. לדוגמה, איש קשר אחד שנכנס 3 פעמים לעמוד

"כניסות יחודיות" – מספר אנשי הקשר שנכנסו אל עמודי המטרות. מספר זה שונה מכמות הכניסות – משום שהוא סופר את מספר אנשי הקשר שנכנסו לעמודים, ולא את מספר הכניסות שלהם

"כתובת" – כתובות העמודים שהגדרתם כמטרות

"תאריך יצירה" – תאריך יצירת עמודי המטרות

"עדכון אחרון" – התאריך האחרון שבו שונה המידע בטבלת הסטטיסטיקות של המטרות (כמו שינוי שם המטרה)

 

בלחיצה על כל מטרה, תגיעו למסך "פעולות אנשי קשר". פעולות אלו משוייכות לקמפיין זה ולמטרות שהגדרתם בו:

מטרות - פרטי אנשי הקשר

מטרות – פרטי אנשי הקשר

 

בעמוד זה תוכלו לצפות באנשי הקשר שביצעו את הכניסות אל העמוד, לצפות בכתובת האימייל שלהם, בתאריכים שבהם הם ביצעו את הכניסה אל העמוד, וכן בנתונים האישיים של כל איש הקשר (אם הזנתם אותם מראש).