ב- דפים וטפסים תגיות: הוספת אנשי קשרטופס הרשמה

הפופ-אפ הוא אותו חלון, טופס או טקסט שצץ לו בשלב כלשהו באתרי אינטרנט ובאפליקציות.
הפופ- אפ יכול להיות טופס לידים, הרשמה לניוזלטר או עדכון על שירות או מוצר חדש, המטרה שלו היא להגדיל את אחוזי ההמרה.
זהו כלי שיווקי יעיל מאוד אשר מהווה חלון הזדמנויות לעסק שלכם.

באמצעות inwise באפשרותכם ליצור פופ-אפ, ללא השקעה בפיתוח או בעיצוב.

השלבים ליצירת פופ-אפ

שלב 1 – עיצוב ויצירת הטופס:

  • עיצוב הטופס
  • עיצוב דף התודה
  • קביעת חוקים בהופעת הפופ-אפ

שלב 2 – התקנת פיקסל (קוד מעקב) באתר שלכם.

שלב 3 – אנליטיקס

שלב 4 – מה אפשר לעשות כעת?

 

שלב 1 – עיצוב ויצירת הטופס

בדף הכניסה הראשי, הקליקו על לשונית "דפים וטפסים", בסרגל התפריטים הראשי מצד ימין. יפתח חלון "פעולות נפוצות", הקליקו על כפתור "צור טופס הרשמה".
ניתן גם לבחור ב"צור טופס הרשמה (פופאפ)" ישירות מסרגל התפריטים הראשי.

יצירת טופס הרשמה - פופאפ

עיצוב הטופס

במסך "יצירת טופס הרשמה מתבנית" מוצגות מגוון רחב של תבניות. באפשרותכם, לבחור תבנית פופ-אפ מעוצבת מראש או לחילופין, לבחור תבנית ריקה ולעצב אותה בעצמכם.

יצירת טופס הרשמה (פופ-אפ)

 

לאחר הקלקה על התבנית הרצויה יפתח עורך הפופ-אפים, בו ניתן לערוך ולעצב את התכנים, להטמיע תמונות ולעצב את הפופ-אפ באמצעות מגוון אלמנטיים עיצוביים. עורך הפופ-אפים זהה לעורך ליצירת קמפיין או דף נחיתה. למידע נוסף: "יצירה ועיצוב דף נחיתה".

יצירת פופאפ - עיצוב טופס הרשמהבהקלקה על אייקון העפרון, יפתח תפריט עיצוב, דרכו ניתן להשפיע על העיצוב של כל הפופ-אפ או על כל אזור בו בנפרד: שינוי צבע רקע חיצוני או פנימי, הגדרת תמונת רקע פנימי או חיצוני ועיצוב מסגרת.

יצירת פופאפ - עיצוב טופס הרשמה

בהקלקה על אייקון הפלוס, יפתח תפריט: הוספת רכיב. אלמנטים, אותם ניתן להוסיף לכל פופ-אפ על פי העדפתכם:

  1. הוספת טקסט:
    ניתן להוסיף כל טקסט שתרצו. את הטקסט ניתן לערוך בסרגל העיצוב שיופיע על ידי הקלקה בתוך האלמנט, כאן אתם יכולים לבחור את גופן הטקסט, גודלו, צבעו וכדומה.
  2. הוספת תמונה:
    ניתן להוסיף תמונה ממאגר התמונות הנמצא באזור המדיה בחשבונכם או להעלות תמונה מקובץ על ידי יבוא תמונה מתיקייה במחשב שלכם.
    כל התמונות שאתם מעלים נשמרות באזור המדיה.
  3. הוספת קו:
    אופציה זו נועדה ליצור הפרדה ויזואלית בין האלמנטים.
  4. הוספת מאמר:
    אלמנט מודולארי המאפשר עריכה של תקציר מאמר, כפתור לינק להמשך קריאה ושילוב של תמונה.
  5. הוספת תפריט קישורים:
    ניתן להוסיף תפריט קישורים למוצרים, שירותים או לכל מה שתבחרו על ידי העתקת כתובת URL והדבקתה.
  6. הוספת כפתור:
    ניתן להוסיף כפתור עם לינק להרשמה, עדכון, רכישה וכדומה. לכפתור תפקיד חשוב מאד, שכן הוא מניע את הנמען לבצע את הפעולה לשמה יצרתם את הפופ-אפ.
  7. הוספת אלמנט עקוב אחרינו ברשתות החברתיות:
    על ידי הוספת לינק תוכלו לקשר את המבקר לדף העסקי של החברה, ברשתות חברתיות שונות.
  8. הוספת שיתוף רשתות חברתיות:
    אופציה זו מאפשרת למבקר לשתף את ההודעה שקיבל מכם באחת מהרשתות החברתיות.
  9. הוספת גלריה:
    מאפשר שילוב שתי תמונות אחת ליד השנייה באזור אחד.
  10. הוספת קוד HTML:
    מאפשר להוסיף קוד HTML מוכן לפופ-אפ
  11. הוספת כפתור pay pal:
    במידה ויש לכם חשבון מוכר בpay pal תוכלו להוסיף קישור באמצעות כפתור לפריט אותו תרצו למכור.
  12. הוספת אלמנט וידאו:
    מאפשר להוסיף קישור של סרטון מאתר YouTube או Vimeo על ידי העתקת הלינק של הסרטון.

יצירת פופאפ - עיצוב טופס הרשמה - הוספת רכיבים

לאחר שתסיימו לעצב טופס ההרשמה, הקליקו על "המשך" בחלק השמאלי התחתון של המסך ותועברו לעיצוב דף התודה.

עיצוב דף התודה

מכיון שמטרת הפופ-אפ הוא הנעה לפעולה ברורה, של השארת פרטים ליצירת קשר, הרשמה לרשימת דיוור או השלמת רכישה בחנות און-ליין, לאחר שהמבקר השלים את הפעולה, מן הראוי לומר לו תודה.
המבקר מופנה לדף התודה מיד לאחר מילוי טופס ההרשמה, ניתן להגדיר מה יכלול דף התודה ואף לשלב בו תוכן שיווקי נוסף.

בחרו מבין אפשרויות העיצוב לדף התודה:

  1. עיצוב על ידי שימוש בתבנית קיימת: ניתן לבחור את אחת מהתבניות המעוצבות הקיימות במאגר שלנו.
  2. עיצוב דף התודה על סמך עיצוב הפופ-אפ: עיצוב דף התודה ברוח הפופ-אפ. המערכת יודעת לשאוב את עיצוב הפופ-אפ, כפי שאתם עיצבתם ותאפשר לכם לבצע שינויים והתאמות לדף התודה.
  3. השתמש בכתובת URL קיימת: במקום דף תודה, המבקר יועבר לכתובת URL שתבחרו. לדוגמא: דף הבית של האתר, דף מבצעים והטבות, מידע נוסף.

יצירת פופאפ - עיצוב דף תודה

חשוב! ניתן לשנות את תוכן דף התודה, עיצוב והפניות, בכל זמן על ידי הקלקה על גלגל השיניים המופיע בצדו השמאלי העליון של הדף.

לסיום הקליקו על  שמירה, ולאחר מכן על כפתור "המשך" הנמצא בחלק השמאלי התחתון של המסך.

קביעת חוקים להופעת פופ-אפ

כעת, באפשרותכם להגדיר חוקים שונים להופעת הפופ-אפ:

  1. הגדרות כלליות:
    שם טופס ההרשמה – בחרו שם למטרות פנימיות בלבד, אשר יופיע בחשבון שלכם תחת רשימת דפי הנחיתה והטפסים.
    עדיפות – במידה ויש לכם מספר טפסי פופ-אפ להטמעה באתר, ניתן לבחור עדיפות לכל טופס. מספר העדיפות המוגדר כברירת מחדל הוא 5 (הנמוך ביותר).
    כמה פעמים הפופ-אפ יוצג – בחרו את תדירות הופעתו.ברירת המחדל היא כל 24 שעות.
  2. חוקים:
    דף נוכחי – ניתן להגדיר באיזה דף באתר שלכם יופיע הפופ-אפ. לשם כך, עליכם להכניס כתובת URL של הדף הרלוונטי(המופרדת בפסיק)
    דפים שבוקרו –
     באפשרותכם להגדיר שרק לאחר ביקור בדפים מסוימים באתר, יופיע הפופ-אפ. לשם כך, יש להכניס כתובות URL של דפים אלו.
    זמן ביקור באתר – לאחר כמה שניות שהמבקר שהה באתר שלכם, יופיע הפופ-אפ.
  3. תזמון הופעה:
    ניתן לקבוע את הטריגר להצגת הפופ-אפ.
    יש לבחור אופציה אחת הרלוונטית עבורכם: אחרי העלאת הדף, במידה והופסקה פעילות בדף, לאחר גלילה של חצי מהדף, לאחר גלילה מלאה של הדף.
  4. צורת הופעה:
    ניתן לבחור את אופן ההצגה של הפופ אפ (הופעה או הבהוב), צבע רקע שיופיע מסביב לפופ אפ ומידת שקיפותו, כמו כן ניתן לבחור בין מספר אפשרויות סגירה לפופ אפ ומיקומו בעמוד לאחר הופעתו.יצירת פופאפ - הגדרות טופס הרשמה
  5. ייבוא וסנכרון:
    על מנת להרחיב את רשימת התפוצה ולהגדיל את כמות הלידים, ניתן לייבא אוטומטית את כל אנשי הקשר שמילאו את טופס הפופ-אפ באתר, לרשימת התפוצה של חשבונכם במערכת אינווייז, בשני שלבים:
    שלב ראשון: מיפוי שדות – מאפשר למערכת לזהות את המידע שייבאתם, ולקשר אותו באופן אוטומטי לשדה הנכון במערכת, במידה והמערכת לא מזהה את השדות בצורה אוטומטית ניתן להגדיר באופן ידני את שם השדה אליו העמודה תמופה במערכת. בחירה באפשרות "עדכון אנשי הקשר הקיימים (מאט את תהליך הייבוא)" תעדכן נתונים של אנשי קשר שכבר נמצאים בחשבון.
    שלב שני: בחירת קבוצות – יש לבחור בקבוצה מרשימת הקבוצות שקיימות בחשבון, או ליצור קבוצה חדשה.

    יצירת פופאפ - מיפוי שדותיצירת פופאפ - הגדרות

לאחר שתסיימו את הגדרות הייבוא והסנכרון, תוכלו לפרסם את הטופס, ע"י הקלקה על כפתור "פרסם" בתחתית המסך.

שלב 2 – התקנת פיקסל (קוד מעקב)

כעת, נותר רק להתקין את קוד המעקב, הוספה של קטע קוד קצר לדפי האתר שלכם, ההתקנה לוקחת כ- 3 דקות והינה חד פעמית. שתי דרכים ליצירת הקוד:

אפשרות 1: לאחר הקלקה על כפתור "פרסם" – יופיע קישור לקבלת קוד המעקב.

יצירת פופאפ - אישור הפרסוםאפשרות 2: יש להקליק על האייקון של האיש הקטן, בחלק העליון השמאלי של המסך, בחרו ביצירת קוד מעקב.

העתיקו  את הקוד ולהטמיע אותו בין תגי ה- head באתר, כלומר <head>כאן צריך להטמיע את הקוד</head>, (ראה תמונה).

יצירת פופאפ - הגדרות

 

על מנת לצפות בכל הטפסים שיצרתם בצורה מרוכזת, הקליקו על "דפים וטפסים" בסרגל התפריטים העליון. תפתח רשימה, בה יוצגו כל הטפסים שבניתם, כשלצדם יופיע הסטטוס שלהם (פעיל, טיוטה, מושהה), תאריך יצירתם ותאריך העדכון האחרון שלהם. באפשרותכם לצפות בתצוגה מקדימה של הטופס על ידי הקלקה על התמונה.
בחלונית של כל טופס, ישנם 4 כפתורים:
לינק לשיתוף – קישור לטופס שיצרתם.
העתק – באפשרותכם לשכפל את הטופס שיצרתם לשימוש חוזר, לעדכן ולשנות אותו, על מנת לחסוך לכם את עיצוב הטופס מחדש מההתחלה.
השהה – בכל רגע נתון, ניתן להשהות את פרסום הפופ-אפ ולהפעילו מחדש.
אנליטיקס – בהקלקה על כפתור "אנליטיקס" יפתח מסך, בו ניתן לראות את הנתונים הסטטיסטיים ודוחות הפעילות של הפופ-אפ שלכם. מנתונים אלו ניתן להסיק מסקנות לטפסים הבאים שתבנו.

שלב 3 – אנליטיקס

ניתן ומומלץ לצפות בנתוני האנליטיקה של הפופ-אפים שפרסמתם, על מנת לדעת האם הם מוצלחים ועושים את העבודה לשמה הם נוצרו. מידע זה יסייע לכם לעקוב אחר ביצועיהם, להסיק וללמוד מהם לפופ-אפים עתידיים
במסך הדפים, מופיעה רשימת הטפסים שבניתם. בשדה של כל טופס, מופיע כפתור ה"אנליטיקס".

יצירת פופאפ - הגדרות

לאחר ההקלקה על ה"אנליטיקס" תגיעו למסך המפרט את נתוני דף הפופ-אפ. מסך זה כולל מידע רב ומחולק למספר חלקים:
כמות חשיפות: בגרף הימני בחלק העליון של המסך, ניתן לראות את כמות החשיפות של הפופ-אפ (הקו הירוק), ואת מספר הפעמים שפופ-אפ מולא (הקו האדום). נתונים אלה מוצגים לפי מועד הפרסום (לפי חודש ושנה).
פרטים: בחלק העליון השמאלי של המסך, ניתן לראות את פרטי הפופ-אפ: שם, תאריך יצירה, תאריך עדכון אחרון ואת הכתובת האינטרנטית שלו.

יצירת פופאפ - אנליטיקס

סטטיסטיקות: בחלק האמצעי של המסך ניתן לצפות בסטטיסטיקות של הפופ-אפ:

  • מספר ושם
  • מספר הצפיות הכולל ואת הצפיות הייחודיות
  • כמות המשתמשים שמילאו את הטופס.
  • כמות המשתמשים הייחודיים שמילאו את הטופס.
  • כמה אנשי קשר שלחו לחבר.
  • כמה הדפיסו.
  • בהקלקה על השורות, תוכלו לצפות בפרטי אנשי הקשר שביצעו את הפעולות השונות הללו.

 

שלב 4 – מה אפשר לעשות כעת?

פרסמתם את הפופ-אפ שלכם, אנשי קשר צפו בו וחלקם אף מילאו פרטים, מה ניתן לעשות כעת?

  1. באפשרותכם לקבל חיווי על כל איש קשר שמילא פרטים.
  2. ניתן לשלוח לאנשי הקשר שמילאו פרטים מייל עם עדכונים לדוגמה, על מנת להתחיל מולם תקשורת ומערכת יחסים אישית.

איך עושים את זה? באמצעות האוטומציות.

לאחר שפרסמתם את הפופ-אפ בהצלחה, בתחתית המסך שמאשר את הפרסום, ישנו קישור ל "יצירת אוטומציה", הקליקו עליו וצרו אוטומציה חדשה.

יצירת פופאפ - יצירת אוטומציה

 

יש לבחור בתבנית האוטומציה הרלוונטית, בדוגמה: איש קשר מילא טופס – ישלח אליי (מנהל החשבון).
במסך "עורך האוטומציות" שיפתח, ניתן להקליק על אייקון העפרון הסמוך לפעולה ("שלחו אלי מנהל החשבון") ולבחור את האופן בו תרצו לקבל את החיווי על הנרשמים: מייל/ SMS, בהתאם הקלידו את המייל/מספר הטלפון הרלוונטי.
כעת, גררו אלמנט נוסף של "פעולה" מהחלונית הימנית אל עורך האוטומציות (החלון השמאלי המנוקד). על מנת לקשר פעולה זו לטריגר: איש קשר מילא טופס", הקליקו על החלק המעוגל התחתון שמופיע מתחת לטריגר וגררו חץ לכיוון הפעולה החדשה שהוספתם.
הקליקו על אייקון העפרון ובחרו "סוג" – שלח אל איש הקשר אימייל. וב"הגדרות נוספות" – בחרו את קמפיין האימייל אותו תרצו לשלוח, לדוגמה: עדכונים עירוניים.
הקליקו על כפתור "המשך" בתחתית השמאלית של המסך, בחרו שם לאוטומציה לשימושכם בלבד, ולסיום הקליקו על כפתור "הפעל" בתחתית השמאלית של המסך.

יצירת פופאפ - יצירת אוטומציה

מעתה, המערכת עובדת בשבילכם ומתחילה את התקשורת האישית מול אנשי הקשר שלכם.
למידע מפורט על יצירת אוטומציה ואפשרויות נוספות צפו במדריך ליצירת  אוטומציות