ב- אנשי קשר תגיות: טופס הרשמה

אתם פה כדי לשלוח דיוורים לאנשי הקשר שלכם (לקוחות קיימים, פוטנציאליים, קולגות, עובדים, ועוד). בשביל לעשות את זה, אתם צריכים כמה שיותר נרשמים לדיוור שלכם, הרשמה שלרוב מבוצעת באתר האינטרנט שלכם. אז איך יוצרים טופס הרשמה לדיוור באתר? בדיוק לשם כך נועד המדריך הזה. בואו נתחיל:

את טופס ההרשמה לדיוור אתם יכולים לשים באתר או בדף נחיתה, לשיקולכם. בכל מקרה, פרטי ממלא הטופס יישמרו במערכת, בקבוצה שבחרתם מראש.

בתהליך יצירת הטופס, המערכת יוצרת קוד HTML ו- Java script, שאם אתם רוצים – אתם יכולים פשוט להטמיע באתר או בדף הנחיתה. שימו לב שאתרים רבים שמאפשרים ניהול עצמי כוללים אפשרויות הטמעה של קוד בדפים השונים. אם אתם מנהלים עצמאית את האתר שלכם, בדקו אם יש לכם אפשרות שכזו.

כמובן שאתם יכולים לעצב במערכת inwise את טופס ההרשמה לדיוור כך שיתאים לעיצוב של הדף באתר או של דף הנחיתה.

 

איך יוצרים טופס הרשמה לדיוור?

כנסו במערכת inwise ללשונית אנשי קשר, בסרגל העליון (ראו צילום מסך מטה). במסך זה, לחצו על "צור טופס הרשמה":

 

הגעתם למסך "יצירת טופס רישום לאתר". מסך זה מחולק לכמה חלקים:

מעקב אחר הרשמת אנשי קשר באתר

אם אתם רוצים לקבל הודעה על רישום שבוצע לדיוור שלכם, הזינו כאן את כתובת המייל שלכם:

מעקב אחר הרשמת אנשי קשר באתר

 

הודעה לאנשי קשר על סיום ההרשמה

כאן תוכלו להגדיר את ההודעה שיקבל מי שנרשם לדיוור שלכם. אתם יכולים לבחור בשתי אפשרויות, בשני סעיפים:

הודעה לאנשי קשר על סיום ההרשמה

1. שליחת הודעה עם סיום תהליך הרישום לדיוור

בסעיף 1, אם מסומן "כן" – המערכת תשלח דיוור לכתובת המייל של איש הקשר, לאחר שנרשם לרשימת הדיוור שלכם. אתם יכולים להגדיר את נושא הדיוור שיישלח, ליצור קישור לגרסה מקוונת של הדיוור או לערוך דיוור חדש.
כדי לערוך את הדיוור שיישלח לאיש הקשר לאחר שנרשם לרשימת הדיוור שלכם, לחצו על "לחץ כאן" (ראו צילום מסך מטה).
הלחיצה על הקישור תפתח חלון ובו עורך התוכן, המאפשר לעצב את הדיוור, להוסיף תמונות ולערוך את הטקסטים.

 

אישור כפול (double opt in)

אפשרות זו זמינה רק כאשר האפשרות מהסעיף הקודם (שליחת הודעה בסיום מילוי הטופס) מסומנת.
שימוש באפשרות של אישור הרשמה כפול מבטיחה שאנשי קשר שמילאו את הטופס הזינו כתובת מייל נכונה.
כדי לבצע זאת, יש להוסיף לדיוור שיישלח לאיש הקשר לאחר שנרשם (מוסבר בסעיף 1) טקסט כגון:
"לאישור הרשמתך לחץ כאן" – ועל המילה 'כאן' לשים את התגית הבאה בקישור: #CONFIRM_REG#
Confirm Registration Tag
רק אם הנמען יקליק על הקישור המצורף לדיוור, הוא יוגדר כמאושר לדיוור.
* כדי להגדיר את הדף אליו הלקוח יועבר לאחר האישור הכפול, יש ליצור קשר עם התמיכה ולבקש לשנות את ערך השדה בשם: regist_browser_after_confirmation

2. העברת איש הקשר לדף ייעודי בסיום ההרשמה

כשאיש קשר מסיים את הרישום בטופס, אתם יכולים לבחור לשלוח אותו לדף מסוים. הדף יכול להיות כל דף אינטרנטי: דף פנימי או דף הבית באתר שלכם, דף נחיתה, ועוד. אם יש לכם כתובת אינטרנט (URL), הזינו אותה בשדה המיועד לכך. לחילופין, אתם יכולים לעצב ולערוך דף ייעודי במערכת.

כדי לעצב דף נחיתה ייעודי, אליו יעבור איש הקשר החדש ברגע שנרשם לדיוור, לחצו על "לחץ כאן" בסעיף 2 ("אם ברצונך לערוך את הדף אליו יועבר איש הקשר"). עורך התכון ייפתח ויאפשר לכם לעצב ולערוך את דף הנחיתה.

 

אנשי קשר קיימים במערכת

בסעיף זה אתם יכולים להגדיר את האופן בו המערכת תטפל במקרים בהם איש הקשר שנרשם כבר קיים בחשבון.

אנשי קשר קיימים במערכת

  1. האם לעדכן את הפרטים הקיימים במערכת? כן/לא?

    אם שדה זה מסומן כ"כן", כאשר איש הקשר ימלא את הטופס, הפרטים שהוא מילא בטופס יחליפו את הפרטים ששמורים במערכת.

  2. האם לשלוח מכתב לאיש קשר קיים?

    אם איש הקשר קיים במערכת, אתם יכולים לשלוח לו דיוור שאומר כי הפרטים שלו כבר רשומים במערכת (או כל ניסוח אחר). אם אפשרות זו מסומנת ב"לא", איש קשר קיים לא יקבל דיוור בסיום ההרשמה.

  3. הדף אליו יועבר איש קשר קיים בסיום ההרשמה

    אתם יכולים להגדיר דף ייעודי אליו יועבר איש קשר קיים שנרשם שוב. הזינו את כתובת האינטרנט בשדה זה, או עצבו וערכו דף ייעודי.

 

קידוד הטופס (Encoding)

קוד הטופס צריך להתאים לקידוד של הדף בו הוא ישולב. ברירת המחדל היא UTF-8. אם אתם לא בטוחים מה הקידוד הנכון עבורכם, תוכלו להתייעץ עם מנהל האתר שלכם, או עם צוות התמיכה שלנו.

 

קידוד הטופס (Encoding)

 

הגדרות שדה לשליחת מסרונים

אתם יכולים לצרף לטופס שדה של "טלפון לשליחת SMS". שדה "טלפון לשליחת SMS" יכול להופיע במספר פורמטים, על פי המדינה בה נמצאים אנשי הקשר:

הגדרות שדה לשליחת מסרונים

 

לפניכם אפשרויות הבחירה השונות:

  • הסתר את שדה מספר הטלפון – שדה הטלפון כלל לא יופיע בטופס.
  • ברירת מחדל – קידומת המדינה של מספר הטלפון ייקבע על פי הגדרות המיקום של החשבון. במקרה של שליחת קמפיין SMS לנמענים בישראל, קידומת המדינה היא (972).
  • שינוי קוד המדינה – באפשרותכם לבחור קוד מדינה על ידי לחיצה על כפתור הבחירה.
  • הצג את כל המדינות – כשאיש קשר ממלא את הטופס, הוא יוכל לבחור את קידומת המדינה בה הוא נמצא.

 

קבוצות אנשי קשר

בחרו לפחות קבוצה אחת בה יישמרו הפרטים של איש הקשר, ברגע שישלים את מילוי הטופס וההרשמה לדיוור שלכם.

באפשרותכם לבחור ביותר מקבוצה אחת. אחרי שסימנתם את כל האפשרויות הרלוונטיות, לחצו על "צור קוד HTML". המערכת תייצר את קוד הטופס להטמעה על ידכם באתר או בדף הנחיתה:

בחירת קבוצות אנשי קשר