גלו לפני השליחה – איזה דיוור יהיה הצלחה

קמפיין A/B Testing מאפשר לכם לדגום עד 8 גרסאות שונות לדיוור שלכם.

איך זה עובד?

אתם מייצרים כמה גרסאות שונות של אותו דיוור, כאשר לכל אחת כותרת שונה, תמונה שונה, או כל פרמטר אחר שתרצו לבחון את מידת ההצלחה שלו "בשטח".

הגרסאות נשלחות בו-זמנית למדגם קטן מאנשי הקשר שלכם. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה בצורת דו"ח ידידותי וברור, תוכלו להחליט על הגרסה המועדפת עליכם ולדוור אותה לכל אנשי הקשר שלכם.

אתם יכולים לבחור ולשלב בין משתנים כמו שורות נושא, שם השולח, זמן השליחה, ומרכיבים שונים בתוכן הקמפיין. לדוגמה, אתם יכולים לשלב ולבחון 2 שורות נושא שונות + 2 שמות שולחים שונים + 2 סוגי תכנים שונים (או כל שילוב אחר. זוהי רק דוגמה)

גרסאות הדיוור יישלחו לקבוצת ניסוי בהיקף שתבחרו. הנמענים עצמם יוגרלו מתוך קבוצת הנמענים שבחרתם.

תמונה של קאפקייקס - כדי להמחיש קמפיין AB

לאחר שליחת הגרסאות השונות למדגם, המערכת תציג את מדדי ההצלחה של כל אחת מהגרסאות, או של שילוב המשתנים שבחרתם לבדוק.

המערכת תכריע בהתאם למדדים שהגדרתם מהי הגרסה המנצחת. כמובן שתוכלו להכריע בעצמכם מהי הגרסה המנצחת, לפי הדוח שיוצג לכם, ולשלוח את הדיוור הנבחר על ידי המערכת או על ידכם.

בנוסף, באפשרותכם להגדיר את משך הבדיקה בקרב המדגם, וכן לפי אילו פרמטרים תרצו שהמערכת תקבע איזו משתי הגרסאות היתה מוצלחת יותר: האם לפי אחוזי פתיחה של הדיוור, או לפי אחוזי הקלקה בתוך הדיוור?

שימוש ב- A/B Testing הוא חשוב מאין כמוהו: הוא מאפשר לכם לדוור בהתאם למה שעובד בפועל, ולא בהתאם למה שאתם חושבים שיעבוד. השתמשו באפשרות זו ככל האפשר, על מנת להמשיך ולשפר את אחוזי הפתיחה, הקלקה והמרה של הדיוורים שלכם.