דברו באופן אישי עם כל לקוח

איזה מייל סביר יותר להניח שתפתחו: מייל שמתחיל ב"לקוח/ה יקר/ה", או מייל שמתחיל ב"היי" והשם הפרטי שלכם?

אתם ודאי יודעים, שכדי לפתח מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם – צריך להשקיע זמן ואנרגיה. אחת הדרכים הקלות והיעילות לפתח ולבסס את מערכת היחסים ביניכם לבין הלקוחות שלכם היא לפנות אליהם באופן אישי, בשמם הפרטי.

פנייה אישית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את אחוזי הפתיחה של הדיוורים שלכם, ובטווח הארוך – ליצור תחושה של קשר אישי יותר בין החברה/מוצר/שירות ללקוחות שלכם.

מערכת inwise מאפשרת לכם לשלב את שמות הלקוחות או הנמענים שלכם בדיוור עצמו, באופן אוטומטי. הגדירו איזה דיוורים תרצו שיישלחו אוטומטית עם פנייה אישית לנמענים. הפנייה האישית יכולה להופיע בשורת הנושא, בגוף המייל, או בכל מקום בו תבחרו.