
דברו עם הלקוחות שלכם בדרך שנוחה להם
הלקוחות של העסק שלכם צריכים תמיכה טכנית, שירות לקוחות או מתעניינים ברכישת מוצר. פתרון בו הלקוחות בוחרים את ערוץ התקשורת הטקסטואלית המועדף והנכון יותר לפנייתם, יעלה את שביעות רצונם בצורה משמעותית וייצור עבורכם הזדמנויות מכירה והגדלת הכנסה.
כדי שהלקוחות שלכם לא יאלצו "להיצמד למסך", שירות הודעות Whatsapp, SMS ו Email הינו א-סינכרוני המאפשר להם להמשיך בשגרת יומם ולהגיב כשנוח. כך, נציגי השירות של העסק שלכם יכולים לטפל במספר גדול של לקוחות במקביל.
פתרון ארגוני לעסק שלך
אזור ההודעות ב inwise מאפשר ליזום ולנהל שיחות על ידי מספר נציגים במקביל, לתעד אותן בכרטסת איש הקשר, כל זאת ללא צורך בטלפון עליו מותקן Whatsapp Business.
מספר אחד ישמש לתכתובת ב SMS וב Whatsapp, וניתן לעבור בין ערוצי התקשורת (Sms, Whatsapp ו Email) באמצע השיחה.


מענה אוטומטי חכם
מנגנון ההודעות יכול לזהות מילות מפתח בתוך ההודעות שמתקבלות מהלקוחות ובהתאם להגיב באופן אוטומטי.
כך ניתן ליישם פתרונות שיווקיים של הגדלת רשימת התפוצה או להרשמה לאירוע וכן יצירת מסע לקוח אישי (סדרה של הודעות אישיות ומתוזמנות הנשלחות ללקוח) בהתאם לתוכן ההודעה המתקבלת.