האם הדיוור הצליח? ניתוח לפי קבוצות אנשי קשר

אם אתם כבר משתמשים במערכת, אולי שמתם לב לכך שאחד היתרונות הגדולים שלה, הוא היכולת לנהל קבוצות אנשי קשר לפי פילוחים שונים, ולהשתמש ביכולות אלו כדי לעשות שיווק חכם.

יכולת זו מאפשרת לכם לשלוח דיוורים שונים לקבוצות שונות של אנשי קשר, בהתאם למאפיינים שאתם בוחרים, וכך לעשות שיווק רלוונטי ומותאם אישית לקהלי היעד שלכם.

לכן, כאשר אתם רוצים לנתח תוצאות של קמפיין, וחשוב לכם לבדוק האם ועד כמה הוא הצליח – בהקשר של קבוצות אנשי קשר מסוימות, גם זו יכולת שהמערכת מאפשרת לכם, באותה קלות ונוחות כמו יצירת קבוצות אנשי קשר לפי פילוחים ומאפיינים שונים.

אל תוותרו על השימוש באפשרות זו, כי ניתוח תוצאות קמפיינים רלוונטיים לפי קבוצות אנשי קשר שונות יאפשר לכם לבנות את קבוצות אנשי הקשר בצורה טובה וחכמה יותר, ולשלוח דיוורים לקבוצות ספציפיות שישיגו את המטרות שאתם רוצים, ויקדמו את הצלחת העסק שלכם.

סטטיסטיקות לפי קבוצות

אחרי שאתם שולחים קמפיין, אתם מקבלים את התוצאות והסטטיסטיקות שלו. בנוסף לתוצאות וסטטיסטיקות כלליות של כל הקמפיין, אתם יכולים לראות את נתוני התגובה לקמפיין – לפי קבוצות אנשי קשר ספציפיות. נתונים אלו יאפשרו לכם לראות לאילו קבוצות הקמפיין שלכם היה רלוונטי יותר, ולאילו פחות. כך תוכלו לתכנן את הקמפיינים הבאים שלכם בצורה חכמה ומושכלת יותר, ולהגיע לתוצאות טובות יותר בפחות מאמץ.