איפה הקהל שלכם נמצא?

המיקום הגיאוגרפי של הקהל שלכם יכול לתת לכם הרבה מאוד. אם תדעו איפה הקהל שלכם נמצא, ומאיפה הוא קורא את הדיוורים שאתם שולחים לו, תוכלו גם להתאים את המסרים השיווקיים שלכם למיקום שלהם, וגם לפתח את העסק שלכם בהתאם להבנה טובה יותר של מי הקהל שלכם.

נתוני פתיחה לפי מיקום גיאוגראפי

המערכת מגלה לכם בדיוק מאיפה אנשי הקשר פותחים את הדיוורים שלכם, כלומר – מה המיקום הגאוגרפי בו הם קוראים את הדיוורים שלכם.

איך אנחנו עושים את זה? על ידי התחברות לשירות המפות החכם של גוגל, שנקרא Google Maps.

בעזרת התממשקות למפות גוגל, המערכת מציגה לכם את כמות הפתיחות של הדיוור ששלחתם על גבי מפה אינטראקטיבית, כך שאתם יכולים לראות תוצאות משולבות של המיקום גיאוגרפי וכמות הפתיחות של הדיוור, באופן ויזואלי, פשוט וברור.

עכשיו, אחרי שאתם יודעים מה המיקומים הגאוגרפיים של הקהל שלכם, אתם יכולים לדוור להם בהתאם ולהדהים אותם ברמת הדיוק והרלוונטיות של השיווק שלכם עבורם: הציעו לקהל הקרוב לסניף מסוים להגיע לאירוע שמתקיים בקרבת מקום אליהם; ספרו לקהל שלכם על משהו מעניין שקורה ממש מתחת לאף שלהם, וכו'.

התאימו את השיווק שלכם למיקום שלהם.