איך הדיוור שלכם מתקבל בפועל?

אחד האתגרים הגדולים בתכנון ועיצוב קמפיין של דיוור אלקטרוני הוא העובדה שלאנשי הקשר אליהם אתם שולחים את הדיוורים שלכם יש כל מיני סוגים של תיבות מייל: חלק משתמשים ב GMAIL, חלק ב YAHOO, חלק ב OUTLOOK, וכן הלאה. לכל תיבת מייל הגדרות שונות, תצוגות שונות, ומחסומים ומגבלות שונות איתן יש להתמודד.

בנוסף, אנשי קשר רבים פותחים את המיילים שלהם לא מהמחשב השולחני, אלא ממכשירים ניידים: סמארטפונים, טאבלטים וכן הלאה. למכשירים ניידים יש מסך וגדלי תתצוגה שונים לחלוטין, כמו גם מערכות הפעלה שונות. כל אלו מציבים אתגרים נוספים ואחרים.

לכן, אחד הדברים החשובים הוא שתדעו מאיזה מכשיר אנשי הקשר שלכם פותחים וקוראים את הדיוורים שלכם. כך תוכלו להתאים את הדיוורים שלכם למכשירים של הקהל שלכם, ולהגדיל פתיחות, הקלקות, ובסופו של דבר – מכירות ויעדים.

זה בדיוק מה שמערכת הדוחות וסטטיסטיקה של inwise מאפשרת לכם לעשות.

אחרי כל דיוור ששלחתם, תוכלו לראות בדיוק כמה אנשים ומי פתחו את הדיוור שלכם מאיזה מכשיר, ובאיזה דפדפן הם צפו בו באינטרנט.

כך תוכלו להתאים ולתכנן את הקמפיינים הבאים שלכם כדי שיתאימו בדיוק לקהל שלכם. אתם יכולים גם לחלק את אנשי הקשר שלכם לפי נתונים אלו, ולדוור לכל קבוצה בהתאם למכשיר ולדפדפן ממנו הם צופים בדיוורים שלכם.

תנגישו לקהל שלכם את הדיוורים שלכם, ותקבלו מהם הרבה בחזרה. נסו ותראו…